بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

راهکارهایی برای تولید ایده‌های تبلیغاتی

وظیفه نویسندۀ تبلیغات، ارائۀ ایده‌ها و عبارت‌هایی است که که محصول یا خدمت تبلیغ شده را به فروش برساند.

کاربرد بازی‌وارسازی (Gamification) در محل کار، امور دیجیتالی و بازاریابی

بازی‌آفرینی، بازی‌سازی یا بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) استفاده از المان‌ها و تفکرات بازی‌گونه است در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند.

داستان برند هفتم: لنوو Lenovo

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

راهکار کپی‌رایترها (تبلیغ‌نویسی) برای تولید عنوان، شعار و کمپین تبلیغاتی

نویسندگانی که در کمپین‌های بزرگ به کار مشغولند، اغلب با سرپرست هنری شرکت در ارتباطند و با کمک او «مفهوم» را خلق می‌کنند...

میخ و چکش بصری؛ چگونه تصویری ماندگار از کلمات برای مردم بسازیم؟

وقتی در دنیایی از واژه‌ها زندگی می‌کنید، تمایل دارید که دنیای تصاویر را به طریقی، نسبت به دنیای واژه‌ها، درجه دوم اهمیت قرار دهید. با این حال طبیعت تصویری است، نه کلامی. در پارک قدم بزنید، در اقیانوس غواصی کنید یا از کوهی بالا بروید. واقعیت همین است و هیچ واژه‌ای در طبیعت وجود ندارد....

داستان برند ششم: لانکسس lanxess

در لانکسس، ارتباط و راهبرد نام و نشان تجاری را به عنوان یک سرمایه گذاری می‌دانیم که باید...

داستان برند پنجم: زیمنس Siemens

شرکت زیمنس در‌ زمینۀ تولید تجهیزات مخابراتی‌ و‌‌ نورپردازی، لوازم خانگی، انواع‌ قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های‌ خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند.

مخاطبِ تبلیغ مشتاق داستان خوب است…

استفاده از داستان یک شب بارانی از شرکت خارج شدم و تصمیم گرفتم به هر قیمتی که شده موفق شوم. وقتی از کنار روزنامه‌فروشی رد می‌شدم یکی از مجلات با جلد قرمز که در حال خیس شدن بود توجه مرا به خود جلب کرد. آیا همین چند خط بالا توجه شما را به خود جلب...

داستان برند چهارم: آی‌بی‌ام IBM

براساس رده‌بندی مشهور اینتر‌برند، نام و نشان تجاری آی‌بی‌ام یکی از پنج نام و نشان تجاری ارزشمندتر جهان است

چگونه یک مخاطب تبلیغات به مشتری تبدیل می‌شود؟

در طول سالیان دراز، بسیاری از نویسندگان تبلیغات «فرمول‌هایی» برای ساختار تبلیغات از هر نوع تدارک دیده‌اند. در میان آنها، فرمول اِی.آی.دی.اِی (AIDA) از همه سرشناس‌تر است که شکل اختصاری توجه، علاقه، تمایل و عمل می‌باشد. براساس اِی.آی.دی.اِی، یک نسخه تبلیغاتی نخست باید توجه مخاطب را به خود جلب کند، سپس به خلق احساس علاقه‌ای در...

تاثیر صدا در بازاریابی

نحوه برخورد با مشتری، لحن و تن صدا در فروش تلفنی تأثیر بسیار زیادی بر روی برند شما خواهد داشت...

داستان برند سوم: سِمِکس Cemex

سمکس در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد، در دهۀ ۱۹۹۰ رشد پویای خود را آغاز کرد

ساختارهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی به عنوان یک فعالیت مدیریتی و انضباطی علمی، موضوع تغییرات اساسی در طول بیست سال گذشته بوده است. بسیاری از محققان و شاغلین موافقند که برخی از اصول بازاریابی قدیمی کمرنگ شده‌اند در حالی که روش‌های بازاریابی انبوه که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ مشهور بوده‌اند تأثیر گذشته را ندارند. گسترش رسانه‌ها، جهانی شدن...

داستان برند دو: سامسونگ SAMSUNG

سامسونگ یک گروه صنعتی کره ای است که گستره ی محصولات آن از وسایل الکترونیک تا...
1 34 35 36 37 38 40