بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی
مذاکره

اصول مذاکره (بخش اول)

اگر در کسب و کار خود قصد فروش محصول یا خدمات ، تغییر افکار ، اقناع ، افزایش امید و ... دارید ، باید با اصولی آشنا شوید که قدرت مذاکره شما را چند برابر کند و موفقیت بسیاری در کار خود بدست بیاورید . در ادامه این مقاله با کانون تبلیغاتی ایران زمین همراه...

موثرترین روش تبلیغاتی چیست ؟

در سالهای اخیر کسب و کار ها دچار تحولات بزرگی شده اند که همه مشاغل را در برگرفته و صاحبان کسب و کار ها برای اینکه در رقابت با هم پیروز شوند ، تبلیغات بسیاری را انجام میدهند . در این مقاله به بررسی مهم ترین رسانه ها خواهیم پرداخت

قدرتمندترین کلمات برای تبلیغ

کلمات خود از بهترین فروشنده ها هستند . بویژه در فضای مجازی که عمدتا مبتنی بر متن است .مردم روزنامه ها و مجله ها را رها کرده اند و از طریق اینستاگرام ، کانال های تلگرام ، پیام رسان های ایرانی ، فیسبوک ، توییتر و … به صفحات مد نظر خود وصل میشوند ....

اموزش افزایش فروش در سایت (بخش دوم)

زندگی مدرنیته تقریبا همه چیز را تغییر داده و بازار و کسب کار از این قائده مستثنی نیست . در چند سال اخیر افراد اقدام به بروزرسانی کسب و کار خود کرده و یک رقابتی بین افراد در بیزینس های جدید بوجود آمده. در این مقاله به نکاتی میپردازیم که در صورت رعایت آنها میتوانید...

برترین شعار های تبلیغاتی جهان

ممکن است بعضی وقت ها که نام برند ها به یادتان می آید ، شعارشان هم به یاد آورید. امروزه تقریبا تمامی برند ها برای خود یک شعار تبلیغاتی دارند . در این مقاله به بررسی برترین شعار برند ها میپرداریم . در ادامه با ایران زمین همراه باشید … شعارها برچسب ها یا عباراتی...

اموزش افزایش فروش در سایت (بخش اول)

 زندگی مدرنیته تقریبا همه چیز را تغییر داده و بازار و کسب کار از این قائده مستثنی نیست . در چند سال اخیر افراد اقدام به بروزرسانی کسب و کار خود کرده و یک رقابتی بین افراد در بیزینس های جدید بوجود آمده. در این مقاله به نکاتی میپردازیم که در صورت رعایت آنها میتوانید...

مکان های غیر منتظره برای تبلیغات

اخیرا در خلاقیت و طراحی به دو دسته سنتی و غیر سنتی تقسیم میشوند و مشتریان هم از طریق روش ها غیر سنتی و مدرن جذب میشوند رسانه های سنتی رایج : تبلیغات تلویزیون تبلیغات رادیویی تبلیغات در سینما تبلیغات چاپی (بروشور ، مجله ، تراکت و …) بیلبورد ها تبلیغات با SMS رسانه های...

تبلیغات بیلبوردی چقدر تاثیرگذار است؟

اگر شما روز های آزاد خود را با رانندگی میگذرانید ، احتمالا به بیلبورد های کنار جاده چشمتان خورده است یا شاید هم طراحی آنها به قدری معمولی باشد که اصلا به آنها توجه نکنید . با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که در مرکز شهر سکونت داشتند  زندگی خود را سمت حومه شهر...
جنگ برندها

جنگ های تبلیغاتی

کسب و کار های مختلف امروزی بسیار رقابتی شده . مشتریان اولویتشان بر اساس برند است نه محصول . از این رو مبالغ هنگفتی را برای بازاریابی و برندسازی هزینه میکنند تا بازیکن بهتری در این بازی باشند . این مسئله باعث جنگ تجاری میان شرکت ها میشود که با تکنیک هایی مثل بازاریابی غافلگیرانه...
بیلبورد

اصول طراحی بیلبورد (بخش دوم)

در طرحی بیلبورد اصولی وجود دارد که در صورت رعایت آنها باعث به یاد سپاری محصول یا برند در ذهن مخاطب ، تاثیر گذاری و تحریک برای استفاده از محصول یا خدمات شما میشود . لطفا قبل از مطالعه ی این پست ،پست موجود در این لینک  را مطالعه کنید . در ادامه با ایران...

چگونه یک برند به یاد ماندنی خلق کنیم

بیشتر استارتاپ های نوپا بر این معتقدند که سرمایه تنها راه معرفی خود و مطرح شدن برند میشود در حالی که اگر شما نکات ساده ای را در کار خود رعایت کنید شما به بهترین نحو معرفی خواهید شد. چگونه یک برند به یاد ماندنی ایجاد کنیم ؟ یک شرکت انگلیسی تولید کننده کادو در...

اصول طراحی بیلبورد (بخش اول)

در طرحی بیلبورد اصولی وجود دارد که در صورت رعایت آنها باعث به یاد سپاری محصول یا برند در ذهن مخاطب ، تاثیر گذاری و تحریک برای استفاده از محصول یا خدمات شما میشود . در ادامه با ایران زمین همراه باشید. ۱- کمتر ، بیشتر است  بیشترین تاثیرگذاری را ساده ترین طرح ها میگدارند...

روانشناسی افراد با رنگ

  طبق تحقیق روانشاسان ، به نظریه ی باورنکردنی رسیده اند که رنگ مورد علاقه ی شما شخصیت درونی تان را لو میدهد و نشانه های مشترکی بین افرادی که یک رنگ را انتخاب کردند وجود دارد. یکی از چهار رنگ قرمز ، سبز ، آبی و زرد را انتخاب کنید و با مطالعه مقاله...

داستان برند نهم : فولکس واگن ؛ از موفقیت تا رسوایی

گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر وولفسبورگ واقع در استان « Lower Saxony» آلمان قرار دارد.
1 31 32 33 34 35 40