بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

(meme)  میم چیست؟

میم چیست؟ میم یک محتوای برگرفته از فرهنگ عامه است .در زیر پوشش یک شوخی خوب، واقعیتی جدی پنهان است که ممکن است رفته رفته به یک هیولا تبدیل شود! این نقل قول “هر کسی که میم ها را کنترل کند، جهان را کنترل  خواهد کرد ” از ایلان ماسک که از کتاب “دیون” نوشتهٔ...

تجربه برند یا Brand Exprience    چیست ؟

تجربه برند چیست؟ تجربه برند مجموعه تمام حس‌ها، افکار، احساسات و واکنش‌های افراد در پاسخ به یک برند است. تجربه برند به یک کانال یا نوع رسانه خاص محدود نمی‌شود؛ بلکه نتیجه حسی تمام اتفاقاتی است که برای یک برند می افتد. تجربه برند در نهایت نشان‌دهنده احساس مشتری درباره برند شما قبل، در حین...

نسبت طلایی در طراحی

همانطور که در مقاله قبل خواندیم نسبت طلایی در طراحی یک  عدد خاص در ریاضیات است که به‌وسیلهٔ تقسیم دو قسمت، به این صورت بیان می‌شود: طول قسمت بلندتر تقسیم بر طول قسمت کوتاهتر برابر با مجموع هر دو بر طول قسمت بلندتر است، یعنی حاصل تقسیم A/(A+B) برابر با A/B باشد. نسبت طلایی (Golden...

قاعده نسبت طلایی

تعادل و سازگاری بصری در طراحی نقش مهمی ایفا می‌کنند. برای افرادی که در زمینه طراحی تجربه کافی ندارند، این مسائل ابتدا ممکن است چالش‌برانگیز باشند.اما به همین دلیل طراحان از ابزارهای بصری برای تمرین نگاه و توانایی‌های خود بهره می‌برند .نسبت طلایی یکی از این ابزارهاست. اما نسبت طلایی چیست؟ در این مقاله، ما...

مایند مپ (Mind Map) یا نقشه ذهنی چیست ؟

تولید ایده‌های جدید ممکن است چالشی باشد. اگر یک صفحه خالی را در مقابل اعضای تیمتان قرار دهید، به آن‌ها یک موضوع ساده ارائه دهید و از آن‌ها بخواهید که  یک ایده عالی روی موضوع شما ارائه دهند، احتمالاً به مشکلات زیادی بر خواهند خورد. ورود مستقیم به یک مفهوم نوآورانه و جدید ترس‌آور است....

طراحی گرافیک مینیمال قسمت دوم

طراحی گرافیک مینیمال چیست؟ طراحی گرافیک مینیمال یک سبک هنری است که از عناصر محدود، فضای خالی فراوان و پالت وطیف رنگی محدود استفاده می‌کند. هر عنصر در طراحی باید دارای هدف باشد و به طور متوازن برای دستیابی به حس تقارن قرار گیرد. ایده اصلی پشت  طراحی گرافیک مینیمال این است عناصری برجسه می...

طراحی مینیمال هویت برند

مینیمالیسم یا سادگی یک مفهوم تجسمی است که هرگز از مد نمی‌افتد. این مفهوم به مدت شصت سال وجود داشته و هنوز هم اهمیت خود را حفظ کرده است. اصل اساسی در طراحی مینیمال این است که با کمترین میزان عناصر، پیام بیشتری منتقل شود.  طراحی ساده به تمیزی، وضوح و دوام شناخته می‌شود. عناصر...

تبلیغات ولنتاین و بازاریابی مناسبتی

از تخفیف های مناسبتی تا افزایش تعامل با مشتریان و پست‌های تعاملی در فضای مجازی- این مقاله به ایده های تبلیغات ولنتاین مناسب برای شما می پردازد: آیا شما به تازگی شروع به برنامه‌ریزی کمپین بازاریابی مناسبتی خود کرده‌اید یا به دنبال افزودن کمی خلاقیت به برنامه محتوایی خود هستید؟ برای اجرای یک کمپین مؤثر...
izaco_roadmap

طراحی نقشه محصول (بخش دوم)

در مقاله قبل  به توضیحاتی در مورد نقشه محصول پرداختیم و اینکه یک مدیر محصول چه وظایفی برای طراحی یک نقشه محصول خوب بر عهده دارد . در این  مقاله میخواهیم یک سری از نکات طراحی نقشه محصول را به جزییات بیشتر بررسی کنیمبا ما همراه باشید: چگونگی ایجاد یک نقشه‌ی محصول  در شش مرحله...

نقشه راه محصول چیست ؟

به عنوان یک مدیر محصول یا صاحب محصول، یکی از بزرگترین چالش‌هایی که با آن مواجه خواهید شد، برنامه ریزی برای به موفقیت رسیدن محصولتان یا همان ایجاد یک نقشه راه محصول مناسب است. طبق گزارش انجمن تحقیقات بازاریابی، تنها 40٪ از محصولاتی که توسعه داده شده‌اند به بازار می‌رسند و از این محصولات تنها...

تبلیغات دیجیتال :یک تبلیغات اقتصادی

راهکارهای تبلیغات دیجیتال گزینه‌های کلیدی و کارآمدی برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها هستند که درمسیر  رسیدن به مشتریان بیشتر، چالش های بسیاری دارند .این کسب و کار ها برای ایجاد فرصت‌های تجاری بیشتر و افزایش نرخ رشد کسب‌وکار با  محدودیت بودجه مواجه هستند. در دنیای تبلیغات سنتی یا “تبلیغات آفلاین موثر”، کسب‌وکارهای کوچک...

سازنده لوگو هوش مصنوعی (قسمت دوم)

در مقاله قبلی چندین سرویس سازنده لوگوی هوش مصنوعی را بررسی کردیم و توضیح دادیم این عبارت به سرویس هایی اطلاق میشود که به صورت آنلاین و با استفاده از هوش مصنوعی سعی در شناخت سلیقه ی شما و شعارتبلیغاتی و نوع کسب و کارتان را دارد و به صورت سریع و آنلاین برای شما...

لوگوساز هوش مصنوعی چیست؟

برای ساخت یک لوگوی حرفه ای شاید دیگر به یک طراح نیازی نباشد. مولفه‌هایی مانند مولفه‌های هوش مصنوعی (AI)باعث می‌شوند که طراحی سریع و آسان باشد. بهترین سرویس های هوش مصنوعی برای ساخت لوگو از فناوریهوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد لوگوها در انواع سبک‌ها، فرمت‌ها و غیره استفاده می‌کنند. در این مقاله، ما لوگوسازهای هوش...

بیلبورد، بهترین روش تبلیغات کسب و کار شماست؟!

در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند تابلوهای تبلیغاتی در مقایسه با فناوری های جدیدتر مانند بازاریابی ایمیلی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی، یک نوع تبلیغات قدیمی هستند، بیلبوردها هنوز هم برای شرکت های بزرگ و کوچک تبلیغات بسیار محبوب هستند. مزایای تبلیغات بیلبورد بی شمار است و بسیاری از آنها...

آژانس تبلیغاتی: نحوه انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب

معنی آژانس تبلیغاتی آژانس تبلیغاتی یک سازمان مستقل است که خدمات تخصصی در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می دهد. همچنین از آن به عنوان شرکت تبلیغاتی نیز یاد می شود و جزء اصلی صنعت تبلیغات است. آژانس تبلیغاتی خدمات گسترده ای را به تبلیغ کننده خود ارائه می دهد، از ایده پردازی تا چاپ...
1 10 11 12 13 14 39