این مقاله راجع به افزایش فالوور است و قوائدی برای افزایش نرخ تعامل در آن آورده شده است که ادامه این مقاله است.

از کلمات کلیدی ثانویه در کپشن تصاویر استفاده کنید.

ما قبلاً اشاره کردیم که اینستاگرام خود دارای یک موتور جستجوی است و این بدان معناست که باید هر بخشی از تجربه اینستاگرام شما روی کلمات کلیدی متمرکز شود. ایجاد یک عنوان جذاب و جذاب ، برای جذب فالوور های جدید و در عین حال رضایت بخش های موجود ، بسیار مهم است.

عنوان صحیح می تواند کارهای دیگری انجام دهد که فقط توجه کاربر را جلب کند – همچنین می تواند در نتایج جستجو به شما کمک کند. به همان روشی که بیو و هشتگ های خود را با کلمات کلیدی ثانویه بهینه کرده اید ، باید برای عنوان اینستاگرام خود نیز همین کار را انجام دهید:

ما در مثال بالا اشاره کردیم که نشان می دهد چگونه عینک DIFF می تواند از کلمات کلیدی در زیرنویس خود استفاده کند و کاربران مناسبی را به همراه داشته باشد. این کمک می کند تا یک تصویر کامل برای الگوریتم اینستاگرام ایجاد کنید مثال بالا نشان می دهد که چگونه عینک DIFF می تواند از کلمات کلیدی در زیرنویس خود استفاده کند و باعث استفاده صحیح از کاربران شود. این به ایجاد یک تصویر کامل برای الگوریتم اینستاگرام کمک می کند و به آن می گوید که شما باید در جستجوی آن دسته از کیفیت بالایی در محتوای خود برخوردار هستید.این نکته را هم فراموش نکنید که ایجاد یک عنوان جذاب برای جذب فالوور جدید و در عین حال برای رضایت افراد موجود ، بسیار مهم است.

از متن alt استفاده کنید.

متن alt یک ویژگی نسبتاً جدید است که به کاربران امکان نوشتن شرح تصاویر را برای کاربران فراهم می کند.

این ویژگی برای کمک به کاربران کم بینا طراحی شده است تا کار با اینستاگرام راحت تر انجام بدهند ، اما می تواند برای SEO نیز استفاده شود. البته اینستاگرام به طور خودکار گزینه های متن alt برای عکس های شما را جمع می کند – بنابراین بهتر است خودتان این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که زیرنویس با آنچه در عکس است ، مطابقت دارد.

برای دسترسی به گزینه های متن متن خود ، قبل از به اشتراک گذاشتن عکس خود ، به صفحه تنظیمات -> تنظیمات پیشرفه -> متن alt را فعال کنید

Screen Shot 2019-10-23 at 4.27.19 PM

همه چیز را با تجزیه و تحلیل دنبال کنید

اگر این اولین بار است که از تکنیک های SEO برای رشد استفاده می کنید ، باید پیگیری کنید که چگونه استراتژی جدید اینستاگرام شما در اهداف کلی رسانه های اجتماعی شما تأثیر می گذارد.

در حالی که اینستاگرام از ویژگی تجزیه و تحلیل درون پلتفرمی برخوردار است ، فقط به شما امکان می دهد داده ها را از یک تاریخ مشخص نمایان کنید. پس از بسته شدن آن پنجره ، داده ها از بین می روند و جایگزین می شوند. اگرچه این ممکن است برای کاربر معمولی خوب باشد ، اما برای اهداف بازاریابی ایده آل نیست.

ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite ، Sprinklr یا Sprout Social به شما امکان می دهند تا با استفاده از خدمات ردیابی تحلیلی داده قوی ، گزارش های خودکار و موارد دیگر از این مشکل خلاص شوید. آنها به کاربران این امکان را می دهند که عملکرد پست ها و کمپین ها را برای بهینه سازی محتوای شما برای آینده تجزیه و تحلیل کنند.

مانند هر استراتژی بازاریابی محتوا ، داشتن داده های سخت (باکیفیت و جذاب) در پشت برنامه محتوای شما بسیار مهم است. ردیابی موفقیت استراتژی جدید SEO در اینستاگرام به شما کمک می کند تا مطالب خود را در هنگام انجام کار بهینه کنید.

از تکنیک های رایج سئو کلاه سیاه خودداری کنید.

شاید فکر کنید گوگل تنها وب سایتی است که به اندازه کافی پیشرفته باشد تا کاربران را به دلیل استفاده از تاکتیک های سئو کلاه سیاه مورد توجه و مجازات قرار دهد ، اما این درست نیست. اینستاگرام به تازگی شروع به بستن و بلاک کردن حساب هایی کرده است که سیستم را امتحان و تقلب می کنند.

جلوگیری از تکنیک های رایج سئو کلاه سیاه اینستاگرام شامل قوانین زیر میشود:

    محتوای را سرقت نکنید
    از رباتها استفاده نکنید
    از کلمات کلیدی اضافی و نامربوط استفده نکنید
    خیلی سریع افراد زیادی را فالو مکنید
    فالوور خریداری نکنید

SEO یک استراتژی بلند مدت است و وقتی فوراً نتایج را نمی بینید می تواند ناامید کننده باشد. فریب دادن استفاده از یک فیکس سریع برای افزایش رعایت دنبال کننده یا دسترسی ارگانیک ، بسیار مناسب به نظر می رسد ، اما اگر گرفتار شوید ، می تواند فاجعه بار باشد. اگر به دنبال ایجاد حساب کاربری مناسب در اینستاگرام خود هستید ، به هر قیمتی از این تاکتیک ها خودداری کنید.

سئو ممکن است در درجه اول برای بهینه سازی وب سایت استفاده شود ، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از آنچه آموخته اید برای رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید. از این نکات استفاده کرده و حضور خود در اینستاگرام را به روشی تغییر دهید که کاربر را در حین ساختن سطح کاربر ، در مرحله اول قرار دهد.

همچنین بخوانید آموزش تحلیل اینستاگرام

منبع : Hubspot

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها