بازاریابی در لینکدین: راهنمایی برای شروع

آیا می دانید LinkedIn بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟

این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی امروز تبدیل می کند.
آیا کسب و کار شما از LinkedIn برای بالابردن آگاهی از نام تجاری، ایجاد شبکه سازی شما، افزایش مشتریان و تبدیل و افزایش درآمد استفاده می کند؟

با رشد مداوم شبکه های اجتماعی جدید، LinkedIn پلتفرمی است که اغلب از آن استفاده نمی شود. حقیقت این است که LinkedIn می تواند یک شبکه قدرتمند برای استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی شما باشد.

این راهنما مملو از نکات LinkedIn است که می توانید بلافاصله اجرای آنها را شروع کنید

تا به شما کمک کند نحوه استفاده از این پلت فرم را برای بهبود آگاهی از نام تجاری، به اشتراک گذاری محتوای بازاریابی خود و توسعه کسب و کار خود بیاموزید.

بازاریابی LinkedIn چیست؟


بازاریابی LinkedIn فرایند استفاده از LinkedIn برای ایجاد ارتباط، ایجاد رهبری، بهبود آگاهی از نام تجاری، تقویت روابط تجاری و مشارکت ها، به اشتراک گذاری محتوا و افزایش ترافیک به وب سایت شما است. LinkedIn به دلیل تأثیرگذاری آن در گسترش پیوندهای حرفه ای امروزه بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از استراتژی های موفق بازاریابی است.

هنگامی که از LinkedIn برای بازاریابی مشاغل خود استفاده می کنید،

تنها به ذکر چند مورد به ویژگی های مفید شرکت تان، ارتباطات و ایجاد نام تجاری دسترسی پیدا می کنید. (نگران نباشید ، ما همه این موارد را دقیقا بررسی خواهیم کرد.)

اما ابتدا، در اینجا یک توضیحات مختصر برای کسانی از شما که ممکن است تازه با LinkedIn آشنا شده باشید، داریم.

درباره LinkedIn


LinkedIn در سال 2003 با تمرکز بر شبکه سازی، ایجاد مشاغل و به اشتراک گذاری ایده ها راه اندازی شد.

این پلتفرم اعضای خود را قادر می سازد تا محتوا را با سایر متخصصان از جمله همکاران، کارفرمایان بالقوه، شرکای تجاری، رقبا، کارکنان جدید و مشتریان به اشتراک بگذارد.

به همین دلیل داشتن کسب و کار شما در LinkedIn بسیار قدرتمند است – این پلتفرم یک ابزار بازاریابی فوق العاده است.

برای داشتن یک راهنمای سریع، ویدیوی ما را در مورد “نحوه استفاده از LinkedIn برای تجارت و بازاریابی” بررسی کنید. (یوتیوب)

اکنون، بیایید راه هایی را که می توانید از LinkedIn برای بازاریابی و توسعه تجارت خود استفاده کنید، مرور کنیم.

بهترین روش های لینکدین مارکتینگ یا بازاریابی در لینکدین


از هشتگ ها استفاده کنید.
آشنایی با اینکه چه زمانی از پروفایل LinkedIn در مقابل صفحه LinkedIn استفاده کنید.
پست های بلند و مختصر ایجاد کنید.
مقالات خارجی را در این پلتفرم به اشتراک بگذارید.
برنامه انتشار خود را ثابت نگه دارید.

LinkedIn به شما امکان می دهد ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

سرنخ های با کیفیت را شناسایی کنید. تخصص خود را از طریق محتوای رهبری فکری به اشتراک بگذارید

و شبکه خود را توسعه دهید.

این همچنین راهی عالی برای باز کردن فرصت های شغلی و جذب استعدادهای جدید به شرکت شما است.

اینها تنها برخی از دلایلی است که نشان می دهد LinkedIn یک بستر ایده آل برای همه مشاغل است که می توانند در آن بازار عرضه کنند.

در اینجا چند روش تاکتیکی دیگر وجود دارد که می توانید LinkedIn را در استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی خود قرار دهید.

1. از هشتگ ها استفاده کنید.


هشتگ ها اغلب برای تأکید بر پست LinkedIn شما استفاده می شوند

اما در واقع هدفی را ارائه می دهند که می تواند استراتژی بازاریابی شما را بهتر تغییر دهد.

عبارات ساده ای که قبل از آنها نماد هشتگ وجود دارد مثل معادن طلا برای استفاده از مخاطبان، صنایع و بازارهای جدید هستند

اما استفاده بیش از حد، یا بدتر، موارد اشتباه در هشتگ گذاری، می تواند مانع دسترسی شما شود.

این بدان معناست که شما می خواهید با انجام هشتگ در LinkedIn، بین هشتگ های مرتبط و محبوب تعادل برقرار کنید.

برای جستجوی یک هشتگ گسترده ابتدا از نوار جستجو استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر در بازاریابی رشد کار می کنید، با جستجوی #بازاریابی شروع کنید تا ببینید چند نفر از این هشتگ پیروی می کنند و چند بار از آن استفاده می شود.

در ابتدا، با سه تا پنج هشتگ شروع کنید که به مخاطبانی می رسد که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

این هشتگ ها باید در تعداد افرادی که آنها را دنبال می کنند متفاوت باشد، بنابراین زیاد روی اعداد بالا گیر نکنید.

هشتگ های مرتبط اما کمتر شناخته شده می توانند دسترسی شما را به مخاطبی محدود کنند

که احتمال دارد با محتوای LinkedIn شما درگیر شوند.

2. صفحه پروفایل

صفحات LinkedIn می توانند هم خصوصی باشند و هم عمومی.

این بدان معناست که وقتی یک کاربر LinkedIn صفحه شما را خود به اشتراک می گذارد،

آن افراد می توانند صفحه شما را دنبال کرده و بلافاصله محتوای کسب و کار شما را که پتانسیل مشارکت بالایی دارد مشاهده کنند.

صفحات و پروفایل ها در بازاریابی لینکدین اهداف متفاوتی دارند. صفحاتی که عمومی هستند، عمدتا توسط مشاغل استفاده می شوند.

پروفایل های خصوصی معمولا توسط افراد استفاده می شود. هر یک از آنها با الگوریتم LinkedIn کار می کنند

اما ابزارهای متفاوتی خواهید داشت که می توانید از آنها برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید.

پیوندهای LinkedIn را نیز می توان دنبال کرد اما چیزی که آنها را منحصر به فرد می کند،

این است که می توانید با افرادی که درخواست پیوستن به شبکه شما را دارند، چت کنید.

اگر مشاور هستید، در زمینه فروش مستقیم فعالیت می کنید یا ترجیح می دهید رویکردی شخصی برای کسب و کار خود داشته باشید،

می خواهید یک پروفایل LinkedIn برای استفاده از این ویژگی داشته باشید.

هر دوی این دو وضعیت LinkedIn می توانند همزمان برای ایجاد گردش کار بازاریابی که هدف نهایی است، کار کنند.

به عنوان مثال، می توانید خود را با قرار دادن صفحه LinkedIn کسب و کار خود به عنوان کارفرمای خود در پروفایل شخصی خود، به عنوان کارمند مشاغل خود فهرست کنید. به این ترتیب، هنگامی که یک بازدید کننده در پروفایل شما وارد می شود، صفحه شما را نیز مشاهده می کند.

3. پست هایی با تعداد کاراکتر حروف متفاوت ایجاد کنید.


پست های سریع و جسورانه در LinkedIn تلنگر می زنند.

داستان های بلند توجه خوانندگان را به خود جلب می کند و منجر به مدت زمان طولانی تری برای ماندن در پروفایل تان می شود.

هر دوی این نوع پست ها باید در برنامه تقویم محتوای LinkedIn شما جایی داشته باشند.

شما که نمی خواهید به عنوان فردی که فقط مونولوگ ها را به اشتراک می گذارد شناخته شوید.

زیرا فالوئرهای شما همیشه وقت ندارد آنها را بخواند.

در همین راستا، تعداد زیادی پست کوتاه می توانند به عنوان محتوای فرعی منتشر شوند که می تواند شما را بعنوان یک کارشناس نشان دهد.

تغییر طول پست ها (و همچنین افزودن تصاویر و فیلم ها) می تواند مطالب شما را تازه و مرتبط با شبکه شما نگه دارد.

در این صورت محتواهایی خواهید داشت که مردم را وادار می کند ببینند در آینده چه جواهری در اختیار دارند.

4. مقالات خارجی را در بستر لینکدین به اشتراک بگذارید.

الگوریتم LinkedIn برخلاف سیستم عامل های دیگر مانند Instagram، از پیوندهای خارجی به وبلاگ ها و وب سایت ها پشتیبانی می کند.

تا زمانی که محتوایی که ارسال می کنید دارای ارزش باشد و مربوط به مخاطبان شما باشد،

با ارسال مطالب ارتباط تان موفقیت آمیز خواهد بود.

اگر مستقیماً به وب سایت نویسنده لینک می دهید، نگران اعتبار رسمی نویسنده نباشید،

ایده بدی نیست که او را در پست خود نشان کنید

یا از هشتگ او برای اعتبار دادن استفاده کنید.

گاهی اوقات، آنها پست شما را با فالوئرهای خود به اشتراک می گذارند یا در زیر پستی که پروفایل شما را به مخاطبان معرفی می کند، نظر می دهند.

چقدر جالب است. نه؟!

5. برنامه انتشار محتوای خود را ثابت نگه دارید.


LinkedIn به عنوان بستری برای نگه داشتن طولانی محتوا شناخته می شود،

پلتفرمی است که نیازی به برنامه انتشار روزانه ندارد. چیزی که به آن نیاز دارد یک چیز ثابت است.

این که آیا هر روز، یک روز در میان یا حتی یک بار در هفته منتشر می کنید، توجه کنید شبکه ارتباطات شما به طور منظم منتظر محتوای شماست که باعث ایجاد اعتماد می شود. برنامه ای را انتخاب کنید که برای تجارت شما منطقی باشد و به مدت یک ماه به آن پایبند باشید. ببینید چه روزها و ساعاتی بهترین مشارکت را به همراه دارند و آن ها را در برنامه انتشار پست های خود قرار دهید.

در زیر، برخی از روش های موثر استفاده از بستر LinkedIn را پوشش می دهیم.

این نکات را می توان با توجه به نیازهای شما، خواه صفحه شخصی LinkedIn، صفحه تجاری یا هر دو دارید، صرف نظر از صنعت یا اندازه شما، تنظیم کرد.

با این حال، متوجه خواهید شد که برخی از نکاتی که قصد داریم به آنها بپردازیم بیشتر مناسب مشاغلی است که به دنبال افزایش آگاهی از نام تجاری یا به اشتراک گذاری محتوا هستند،

در حالی که برخی دیگر بیشتر برای کسانی که به دنبال جذب و استخدام استعدادهای جدید هستند، مناسب است.

نحوه استفاده از LinkedIn

  1. نشانی پروفایل عمومی خود را سفارشی کنید.
  2. یک عکس پس زمینه LinkedIn به پروفایل خود اضافه کنید.
  3. یک نشان ProFinder به پروفایل خود اضافه کنید.
  4. از پیوندهای وبلاگ و وب سایت موجود در پروفایل LinkedIn خود استفاده کنید.
  5. پروفایل LinkedIn خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
  6. بخش هایی از پروفایل خود را اضافه، حذف و مرتب کنید.
  7. از جستجوهای ذخیره شده و هشدارهای جستجو در Recruiter استفاده کنید.
  8. فرصت های شغلی را لیست کرده و استعدادهای جدید را با آگهی های استخدام LinkedIn پیدا کنید.
  9. از تأییدیه های LinkedIn استفاده کنید.
  10. از Open Profile برای ارسال پیام به افرادی که به آنها وصل نیستید استفاده کنید.
  11. به روزرسانی های شبکه خود را بررسی کنید یا پست خود را به اشتراک بگذارید.
  12. قابل شناسایی باشید.(Public)
  13. بررسی کنید چه کسی پروفایل LinkedIn شما را مشاهده کرده است.
  14. ارتباطات تان را گسترش دهید.
  15. ارتباطات خود را برای توسعه شبکه کاری و حرفه ای پیرامون خود سفارشی کنید.
  16. به گروه های LinkedIn بپیوندید.
  17. گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید.
  18. با گروه LinkedIn خود ارتباط برقرار کنید.
  19. به روز رسانی وضعیت LinkedIn خود را در توییتر به اشتراک بگذارید.
  20. در به روزرسانی وضعیت خود از @اشاره استفاده کنید.
  21. صفحه شرکتی یا بیزنسی LinkedIn خود را بهینه کنید.
  22. ایجاد صفحات showcase یا ویترین LinkedIn.
  23. به روز رسانی وضعیت شرکت و اتفاقات جدید را پست کنید.
  24. امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار LinkedIn را بررسی کنید.
  25. محتوای حمایت شده LinkedIn و تبلیغات بومی را آزمایش کنید.
  26. محتوا را از طریق بستر انتشار LinkedIn به اشتراک بگذارید.
  27. دکمه پیگیری صفحه لینکدین تان را به وب سایت خود اضافه کنید.
  28. عملکرد بازاریابی LinkedIn خود را تجزیه و تحلیل کنید.

1. نشانی لینک پروفایل عمومی خود را سفارشی کنید.


با سفارشی کردن نشانی اینترنتی پروفایل عمومی LinkedIn، پروفایل خود را حرفه ای تر و به اشتراک گذاری را آسان تر کنید.

به جای نشانی اینترنتی با اعداد گیج کننده در انتها، شخصی سازی اش کنید.

می توانید این کار را با کلیک روی View Profile و سپس با کلیک بر روی Edit Public Profile و URL انجام دهید. در اینجا شما می توانید URL خود را به هر چیزی که می خواهید تغییر دهید. مانند نام و نام خانوادگی یا نام کسب و کار خود

– با این فرض که قبلاً توسط کاربر دیگری در LinkedIn گرفته نشده باشد.

2. یک عکس پس زمینه LinkedIn به پروفایل خود اضافه کنید.


با افزودن عکس پس زمینه در پروفایل، کمی به LinkedIn خود شخصیت بهتری بدهید.

اگرچه لینکی به طور خودکار در اختیار شما قرار می گیرد اما می توانید آن را به روز کنید

تا نام تجاری شخصی، علایق خاص خود را به نمایش بگذارید یا نظر مدیران و کارکنان استخدام را جلب کنید.

LinkedIn اندازه عکس پس زمینه 396*1584 پیکسل را توصیه می کند

و باید یک فایل JPG ،PNG یا GIF با حجم کمتر از 8 مگابایت باشد.

3. یک نشان ProFinder به پروفایل خود اضافه کنید.


ممکن است یک ProFinder Bad را اضافه کنید که برای شناسایی فریلنسرها در ProFinder LinkedIn استفاده می شود.

این سرویس پیمانکاران را با مدیران پروژه ای که به دنبال کمک هستند لینک می کند.

فریلنسرها می توانند نشان ProFinder را در پروفایل خود نمایش دهند تا مهارت ها، تخصص و توصیه های خود را به مشتریان آینده نشان دهند.

LinkedIn دو تم را برای شما انتخاب می کند:

linkedin badge themes

4. از پیوندهای وبلاگ و وب سایت موجود در پروفایل LinkedIn استفاده کنید.


می توانید پیوندهای نمونه کارها و شبکه های اجتماعی را به صفحه LinkedIn خود اضافه کنید.

پیوندهای مربوط به محتوا و اطلاعات تجاری شما نیز می توانند به پروفایل شما اضافه شوند تا کلیک ها افزایش یابد.

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا توجه بیشتری را به صفحه خود جلب کنید

تا ترافیک در پلتفرم های دیگر و سایت تان ایجاد شود.

به عنوان مثال، اگر پادکست تهیه کرده اید، می توانید پیوندهای خود را در LinkedIn (به عنوان مثال در SoundCloud) برای تبلیغ کار خود به اشتراک بگذارید.

5. پروفایل LinkedIn خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.


بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تنها به وبلاگ نویسی در سایت محدود نمی شود.

شما همچنین می توانید پروفایل خود را بهینه کنید تا توسط افرادی که در LinkedIn به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر خود می پردازند، پیدا شوید. می توانید این کلمات کلیدی را به بخش های مختلف پروفایل خود مانند عنوان، خلاصه یا تجربه کاری خود اضافه کنید.

6. بخش هایی از پروفایل خود را اضافه، حذف و مرتب کنید.


می توانید بخش های پروفایل یا نمایه LinkedIn خود را ویرایش و مرتب کنید تا اطلاعات خاصی را به هر نحوی که مناسب می دانید برجسته کنید. هنگامی که در حالت ویرایش هستید، کافی است موس خود را بر روی پیکان دو طرفه در هر بخش ببرید. ماوس شما به یک نماد چهار فلش تبدیل می شود، در این مرحله می توانید روی نمای خود کلیک کرده، بکشید و رها کنید.

7. از جستجوهای ذخیره شده و هشدارها یا نوتیفیکیشن های جستجو در LinkedIn Recruiter استفاده کنید.


اگر از LinkedIn Recruiter استفاده می کنید، می توانید از جستجوهای ذخیره شده برای ذخیره معیارهای جستجوی خود استفاده کنید.

اگر از طریق LinkedIn فرصت های شغلی را بازاریابی می کنید، این یک افزودنی عالی برای هدر ابزار شما است.
با استفاده از این ویژگی، می توانید جستجوهای دلخواه خود را ذخیره کرده و در صورت مطابقت پیشنهادهای جدید با اصلاحات و معیارهای فیلترشده، هشدار دریافت کنید. می توانید هشدارهای جستجوی روزانه یا هفتگی را از سیستم در مورد نتایج مربوطه از طریق صفحه اصلی Recruiter دریافت کنید.

linkedin saved searches and search alerts with recruiter

8. فرصت های شغلی را لیست کرده و استعدادهای جدید را با آگهی های LinkedIn استخدام کنید.


و در مورد فرصت های شغلی باز کسب و کار خود، فراموش نکنید که موقعیت های جدید خود را در صفحه مشاغل LinkedIn اضافه کرده و برای همگان شرح دهید.

در اینجا، داوطلبان می توانند با جستجوی کلمات کلیدی خاص مانند عنوان شغل، صنعت، موقعیت، حقوق، سطح تجربه و موارد دیگر در مورد کسب و کار و موقعیت شما اطلاعات کسب کنند.

linkedin jobs homepage

9. از تأییدیه های LinkedIn استفاده کنید.


LinkedIn ویژگی ای به نام تأییدیه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد افرادی را که با آنها کار می کنید با تایید مهارت های آنها بشناسید.

شما می توانید مهارت های افرادی را که نزدیکتر با آنها کار می کنید ارتقا دهید و تأیید کنید

تا بتوانید آنها را برای کارهای دیگر ارجاع دهید، نمایه آنها را چشمگیرتر کنید، حمایت خود را نشان دهید و موارد دیگر.

linkedin skills and endorsements

10. از Open Profile برای ارسال پیام به افرادی که به آنها وصل نیستید استفاده کنید.


برای انشعاب و ایجاد ارتباطات جدید با شرکای احتمالی، مشتریان و سایر رهبران صنعت، ممکن است بخواهید برای آنها یک پیام شخصی ارسال کنید.

به استثنای سایر اعضای گروه LinkedIn، این پلتفرم فقط به شما امکان می دهد تا برای افرادی که با آنها ارتباط درجه یک دارید، پیام ارسال کنید. اما آیا می دانید برخی از افراد به شما اجازه می دهند پیام ارسال کنید، حتی اگر به هم متصل نباشید؟

نحوه عملکرد این چنین است: توانایی عضویت در شبکه با پروفایل باز فقط برای دارندگان حساب Premium در دسترس است اما این اجازه می دهد تا این کاربران بتوانند بدون در نظر گرفتن نوع عضویت، برای سایر اعضای LinkedIn پیام ارسال کنند.

علاوه بر این، گزینه هایی برای ارسال پیام به کسانی که هنوز با آنها ارتباط ندارید وجود دارد، مانند ارسال درخواست برای اتصال با یک یادداشت (اگرچه ما استفاده بیش از حد از این تکنیک را توصیه نمی کنیم).

علاوه بر این، اگر حساب ممتازی دارید، می توانید از InMail استفاده کنید.

11. به روزرسانی های شبکه خود را بررسی کنید (یا خود را به اشتراک بگذارید).


در صفحه اصلی LinkedIn شما یافت می شود، به روز رسانی های شبکه در اصل نسخه LinkedIn مانند فید خبری فیس بوک است. این فید را به صورت دوره ای برای مشاهده یک تصویر سریع از آنچه که ارتباطات، مشتریان، رقبا و دیگران در حال انجام و اشتراک گذاری هستند بررسی کنید. همچنین می توانید به روزرسانی های خود را به اشتراک بگذارید، مانند جزئیات مربوط به محصولات یا خدمات خود و مطالب قابل توجهی که کسب و کار شما ایجاد کرده و منتشر کرده است.

برای فیلتر کردن خوراک خود به هر طریقی که انتخاب کنید، می توانید برای اعلان های ایمیل ثبت نام کنید

یا بر اساس “به روز رسانی های برتر” و “به روز رسانی های اخیر” مرتب سازی کنید.

12. قابل شناسایی باشید.


اتصالات LinkedIn شما باید همان لحظه که پروفایل شما را بررسی می کنند، آن را تشخیص دهند.

یک راه عالی برای اینکه پروفایل شما به راحتی قابل شناسایی باشد این است که اطمینان حاصل کنید نام نمایه، عنوان و سایر شناسه های ساده به راحتی قابل مشاهده هستند.

توجه: شما همیشه باید تنظیمات پروفایل عمومی خود را فعال کنید تا برای مخاطبان شما قابل مشاهده و شناسایی باشد.

13. بررسی کنید چه کسی پروفایل LinkedIn شما را مشاهده کرده است.


کمی درباره مخاطبان، مشتریان احتمالی و مشتریانی که پروفایل شما را مشاهده می کنند و محتوای بازاریابی را که در LinkedIn به اشتراک می گذارید، بیاموزید.

چگونه؟ با یکی از ویژگی های پروفایل تان.

این ابزار که در گزینه های اصلی نوار پایین و بالای فهرست Profile قابل دسترسی است،

شما را قادر می سازد افرادی را که از صفحه شما بازدید کرده اند را ببینید.

14. گرفتن خروجی از لیست مخاطبین


اکنون، بر هیچ کس پوشیده نیست که می توانید از ارتباطاتی که در LinkedIn ایجاد می کنید،

بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش داده و پایگاه مشتریان خود را توسعه دهید.

خروجی گرفتن از مخاطبین تان، به عنوان مثال با اتصال به یک سیستم مدیریت تماس یک امکان عالی برای شروع است.

در تنظیمات پیشرفته خود، می توانید امکان خروجی مخاطبین LinkedIn خود را داشته باشید.

export your linkedin connections

15. ارتباطات خود را برای توسعه شبکه حرفه ای خود سفارشی کنید.


LinkedIn ویژگی هایی را برای کمک به شما در توسعه شبکه حرفه ای و ایجاد ارتباطات ارزشمند ارائه می دهد.

بسته به آنچه که به دنبال دستیابی به آن هستید، چندین روش برای انجام این کار وجود دارد.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • بسته به میزان ارزش آنها برای کسب و کار خود، ارتباطات را اضافه، مشاهده و حذف کنید.
  • کنترل کنید که چه کسانی می توانند ارتباطات شما را ببینند. شاید شما بخواهید یا نخواهید که رقبای شما آن لیست افراد را ببینند.
  • از ارتباطات درجه دوم و سوم خود برای توسعه شبکه خود و ایجاد روابط جدید استفاده کنید.(مخاطبینِ مخاطب شما)
  • مخاطبین خود را از طریق ایمیل و سایر منابع وارد و همگام سازی کنید تا با همکاران، شرکا و مشتریان در سراسر جهان در ارتباط باشید. این ارتباطات محتوای شما را در چندین مکان به نمایش می گذارد. بنابراین آنها با شخص شما در کسب و کار بیشتر آشنا می شوند و روابط خود را با نام تجاری شما عمیق تر می کنند.

16. به گروه های LinkedIn بپیوندید


LinkedIn Groups یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با افرادی است که در صنعت شما کار می کنند یا به آن علاقه دارند.

این گروه ها به عنوان مرکزی برای شما و سایر اعضا برای به اشتراک گذاشتن محتوا، افزایش لیست مخاطبین شما، معرفی خود به عنوان یک متخصص در این زمینه و افزایش آگاهی از برند عمل می کنند.

پیوستن به گروه های LinkedIn چندین مزیت دیگر نیز دارد.

به عنوان مثال، با پیوستن به گروه های مرتبط با صنعت خود و شرکت در بحث های درون آن گروه ها، رهبری فکری را در صنعت خود الهام خواهید بخشید.

علاوه بر این، با پیوستن به گروه ها، می توانید مشخصات کامل سایر اعضای یک گروه را بدون اتصال مشاهده کنید. همچنین، اگر عضو یک گروه با کاربر دیگر هستید، LinkedIn به شما امکان می دهد تا حداکثر 15 پیام رایگان به اعضای گروه در هر ماه ارسال کنید (به طور معمول، تنها در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که اولین نفر باشید.)

17. گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید.


در نظر داشته باشید که یک گروه LinkedIn مخصوص خود ایجاد کنید. مانند صفحه ما در لینکدین: کانون تبلیغاتی ایران زمین.

example of a linkedin group inbound marketers group

شما می توانید از گروه خود برای معرفی خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود استفاده کنید، یک جامعه هدف ایجاد کنید،

ایده های محتوای بازاریابی جدیدی ایجاد کنید، آگاهی از نام تجاری را ارتقا دهید و رهبری جدیدی ایجاد کنید.

18. با گروه LinkedIn خود ارتباط برقرار کنید.


و با توجه به این نکته، دلایل بیشتری برای ایجاد گروه خود در LinkedIn وجود دارد.

در واقع، یکی از مزایای مدیریت گروه LinkedIn این است که LinkedIn تعامل و برقراری ارتباط ساده با اعضای گروهی را که مسئول آن هستید ساده می کند.

شما می توانید برای اعضای گروه پیام ارسال کنید یا یک پست گروهی ایجاد کنید. ارسال پیام به شما این امکان را می دهد که مطالبی را با اعضا از صفحه گروه خود به اشتراک بگذارید. اگر چیزی دارید که با یک فرد خاص در گروه خود به اشتراک بگذارید، این بسیار عالی است. ایجاد یک پست گروهی به شما امکان می دهد هر محتوایی را که می خواهید

در صفحه گروه خود به اشتراک بگذارید که برای شروع بحث ایده آل است.

19. به روز رسانی وضعیت LinkedIn خود را در توییتر به اشتراک بگذارید.


حساب Twitter خود را به پروفایل LinkedIn خود اضافه کنید تا بتوانید به روزرسانی های مختلف تان را در همه پلتفرم ها به اشتراک بگذارید.

همچنین یک راه عالی برای تقویت دنبال کنندگان توییتر و ارتباطات LinkedIn است.

به عنوان مثال، اگر در حال ارسال به روزرسانی در LinkedIn هستید که دوست دارید دنبال کنندگان توییتر شما نیز آن را مشاهده کنند، می توانید با انتخاب گزینه Public + Twitter در منوی کشویی بروزرسانی LinkedIn، به راحتی آن به روز رسانی را در توییتر انجام دهید.

Share your LinkedIn status updates on Twitter

20. در به روزرسانی وضعیت خود از @ به عنوان منشن استفاده کنید.


آیا می خواهید کاربر یا شرکت LinkedIn دیگری به روزرسانی صفحه شما را ببیند؟

در LinkedIn، می توانید کاربران یا سایر شرکت ها را منشن کنید، درست مانند نحوه کار در فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام.

نماد @ را فوراً به همراه نام کاربر/ شرکت در به روزرسانی وضعیت یا پست خود وارد کنید.

در نتیجه، به آن کاربر/ شرکت اعلام می شود که شما از آنها نام برده اید و نام آنها همچنین به پروفایل و صفحه آنها در خود به روزرسانی وضعیت پیوند داده می شود.

این یک راه عالی برای افزایش تعامل با محتوای شما و همچنین افزایش آگاهی از نام تجاری است.

21. تمام جنبه های صفحه LinkedIn خود را طراحی کنید.


طراحي صفحات LinkedIn در طول سالها تغييرات زيادي داشته است.

اطمینان حاصل کنید که صفحه شما به درستی تنظیم شده و برای آخرین به روزرسانی بهینه شده است و دارای یک بنر جذاب و با کیفیت بالای صفحه است.

برای الهام گرفتن به صفحه شرکت HubSpot نگاه کنید:

hubspot linkedin page design and layout

22. ایجاد صفحات LinkedIn Showcase.


صفحات ویترین LinkedIn صفحات خوبی هستند که از صفحه کسب و کار شما منشعب می شوند تا ابتکارات و کمپین های خاص را برجسته کرده

یا محتوای خاصی را که روی آنها کار می کنید مشخص کنند.

صفحات ویترین را به عنوان برنامه های افزودنی صفحه اصلی خود در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد محصولات خاصی را تبلیغ کنید یا به تیم بازاریابی خود توجه کنید. این یک تجربه شخصی تر و هدفمند را برای بازدیدکنندگان صفحه شما فراهم می کند. این یک راه عالی برای گسترش شبکه شما در LinkedIn است زیرا سایر کاربران می توانند صفحه (های) ویترین شما را دنبال کنند،

حتی اگر صفحه اصلی شما را دنبال نکرده باشند.

23. به روز رسانی خدمات و محصول شرکت را ارسال کرده و آنها را هدف قرار دهید.


انتشار به روزرسانی ها برای کسب و کار خود در صفحه LinkedIn خود برای مشاهده دنبال کنندگان خود اتفاق می افتد. این امر ارتباطات LinkedIn شما را در جریان آخرین پیشرفت ها، کار، محتوا و به روزرسانی های تجاری شما قرار می دهد. در به روز رسانی وضعیت خود، می توانید اطلاعات نوشته شده، تصاویر، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید به روز رسانی وضعیت هدف LinkedIn را متناسب با افراد و گروه های خاص در بین مخاطبان خود ارسال کنید.

برای انجام این کار، از معیارهایی مانند اندازه شرکت، صنعت، عملکرد شغلی، سابقه، جغرافیا و زبان استفاده کنید.

این به روزرسانی های هدفمند در صفحه شما – یا صفحه ویترین – و همچنین در LinkedIn

برای کاربران مورد نظر (به طور خاص، در فید به روز رسانی شبکه آنها) ظاهر می شود.

Post Company Status Updates and target them

24. امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار LinkedIn را بررسی کنید.


می توانید یاد بگیرید که محتوای بازاریابی LinkedIn ارگانیک و پولی شما با امتیاز بازاریابی محتوا و منابع محتوای پرطرفدار این پلتفرم چقدر تأثیرگذار است.

امتیاز بازاریابی محتوا با اندازه گیری میزان مشارکت کلی مخاطبان با محتوای شما در LinkedIn قابل مشاهده است. محتوای پرطرفدار به شما می گوید که موضوعاتی را که ارسال می کنید و مطالبی را به اشتراک می گذارید که با گروه های خاصی از مخاطبان در پلتفرم مطابقت دارد،

به شما امکان می دهد محتوای خود را برای تأثیر بیشتر بهینه کنید.

25. با محتوای حمایت شده LinkedIn و تبلیغات بومی آزمایش کنید.


اگر به دنبال تکمیل تلاش های بازاریابی ارگانیک LinkedIn خود با تبلیغات پولی هستید، تبلیغات LinkedIn یک انتخاب هوشمندانه است. یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات LinkedIn: گزینه های هدف گیری است.

تبلیغات PPC LinkedIn به شما اجازه می دهد تا عناوین شغلی خاص، وظایف شغلی، صنایع یا اندازه شرکت را مورد هدف قرار دهید و چند مورد را نام ببرید. می دانید، افرادی که به احتمال زیاد به آنچه شما می فروشید می خواهند/ نیاز دارند.

26. محتوا را از طریق بستر انتشار LinkedIn به اشتراک بگذارید.


خبر خوب! برای انتشار مقالات جدید در LinkedIn، دیگر نیازی به اینفلوئنسر در LinkedIn ندارید. انتشار برای همه کاربران روی این پلتفرم در دسترس است. آزمایش کنید که چگونه این ویژگی می تواند با ایجاد محتوا و تبلیغ آن در صفحه LinkedIn کسب و کار شما از اهداف بازاریابی شما پشتیبانی کند.

به عنوان مثال، شما می توانید محتوا را از طریق وبلاگ خود به LinkedIn پیوند دهید. به این ترتیب، می توانید اشتراک های وبلاگ خود را از طریق LinkedIn ارتقا دهید.

27. دکمه دنبال کردن صفحه لینکدین تان را به وب سایت خود اضافه کنید.


دکمه Followed LinkedIn Company را به وب سایت خود اضافه کنید تا حضور LinkedIn شرکت شما و محتوایی که در پلتفرم به اشتراک می گذارید را تبلیغ کند. وقتی بازدیدکنندگان وب سایت شما صفحه LinkedIn شما را از طریق سایت شما دنبال می کنند، به طور خودکار به شما متصل می شوند و می توانند آخرین به روزرسانی های شرکت شما را در این پلتفرم مشاهده کنند.

با استفاده از این روش، می توانید تعامل و تعداد اتصالات خود را در LinkedIn با هدایت ترافیک به سمت پلتفرم مستقیم از وب سایت خود افزایش دهید.

28. عملکرد بازاریابی LinkedIn خود را تجزیه و تحلیل کنید.


در نهایت… تلاش های بازاریابی LinkedIn شما چگونه پیش می رود؟ تجزیه و تحلیل تلاش های خود و ایجاد تغییرات لازم برای موفقیت شما در پلتفرم بسیار مهم است.

LinkedIn دارای تجزیه و تحلیل عمیق صفحه و همچنین ابزارهای گزارش دهی برای مشاغل برای ارزیابی عملکرد کلی است. داده های خاصی در مورد میزان تأثیرگذاری به روزرسانی وضعیت، محتوا و دسترسی شما و همچنین جزئیات مربوط به مشارکت و دنبال کنندگان صفحه شما (مانند جمعیت شناسی اعضای مخاطب) وجود دارد.

در LinkedIn بازاریابی کنید


آیا برای شروع بازاریابی مشاغل خود در LinkedIn آماده هستید؟

با این همه به روز رسانی و افزودن به LinkedIn، نمی توان منتظر ماند تا ببینیم چگونه این شبکه همچنان خود را به منبع و بستر یکپارچه برای بازاریابان، جویندگان کار و سایر متخصصان تبدیل می کند. با آزمایش یکی از این بهترین شیوه ها، بازاریابی در LinkedIn را آغاز کنید.

منبع: hubspot.com

ترجمه و نگارش: حسام بهمن

(کارشناس تولید محتوا و مدیر شبکه های اجتماعی در کانون تبلیغاتی ایران زمین، ایزاکو)

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s