در طرحی بیلبورد اصولی وجود دارد که در صورت رعایت آنها باعث به یاد سپاری محصول یا برند در ذهن مخاطب ، تاثیر گذاری و تحریک برای استفاده از محصول یا خدمات شما میشود . در ادامه با ایران زمین همراه باشید.

۱- کمتر ، بیشتر است 

بیشترین تاثیرگذاری را ساده ترین طرح ها میگدارند . پس طرح خود را ساده طراحی کنید و تمام محتوای خودرا در یک بسته ی برند و عکس یا برند و یک جمله بگنجانید تا بیشترین بازخورد را دریافت کنید

۲-فونت و متن بزرگ

هدف شما از طراحی بیلبورد خواندن پیام شما از هر فاصله ای است . پس باید از متن ها و فونت های بزرگ استفاده کنید که هم قابل خواندن و هم قابل فهم باشد. بیلبورد شما باید مرتب و خوانا باشد و روی یک ایده یا پیشنهاد برنامه ریزی کنید نه اینکه تمام طرح ها و جشنواره های فروش یا نواوری های محصول یا خدمات خود را در آن بگنجانید

۳- زمان نمایش

آیا تاثیر گذاری بیلبورد شما بین ۱۰-۵ ثانیه است ؟ اگر جوابتان <بله> نیست ، باید در طرح خود بازنگری داشته باشید چون افرادی که در اتوبان حرکت میکنند بطور میانگین در این زمان قادر به مشاهده تابلو شما خواهند بود

۴-از یک تصویر استفاده کنید

استفاده از یک عکس بزرگ توجه بسیار بیشتری نسبت به ۶ عکس متوسط و کوچک جلب میکند و به جذابیت پیام شما اضافه میکند. و باید در آن تصویر چیز های کوچک مثل جواهرات را بزرگ و چیز های بزرگ مانند خانه را کوچک جلوه دهید

تا اینجا آشنایی نسبی نسبت به طراحی تابلو ها پیدا کرده اید. در ادامه این مطلب سعی میکنیم که به نکات ریزتر و فنی تری اشاره کنیم

در ادامه بخوانید  اصول طراحی بیلبورد 2

منبع : leapinnovation

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s