همه می دانند که شما می توانید با ارسال اعلامیه در شهر و ثبت نام برای آگهی در مقاله محلی ، تجارت و محصولات خود را به بازار عرضه کنید ، اما در مورد داشتن برخی استراتژی های بازاریابی مدرن تر در فروشگاهتان چه می توانید بگویید ؟ در این مقاله ، ما در مورد 5 روش مدرن بازاریابی که حتماً باید بدانید ، از جمله رسانه های اجتماعی ، ایمیل و قرار دادن محصول در آنها بحث خواهیم کرد.
بازاریابی رسانه های اجتماعی
اولین استراتژی بازاریابی که باید بدانید ، بازاریابی رسانه های اجتماعی است. استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کاملاً رایگان است و یک راه عالی برای بیرون کشیدن کلمه در مورد شما و محصول شما است. شما می توانید با مخاطبی که در سراسر جهان با علایق مختلف دسترسی پیدا کنید. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که این کار را درست انجام داده اید (فالوور خود را به این مخاطب اسپم نکنید البته اگر می خواهید نتیجه بگیرید). و یک مورد آخر: اگر بیزینس شما بصورت B2C است از شبکه های اجتماعی Facebook ، Snapchat و Instagram و Pinterest استفاده کنید ولی اگر بیزینس شما B2B است سعی کنید ازTwitter یا LinkedIn استفاده کنید .
بازاریابی ایمیل
بازاریابی ایمیل یکی دیگر از استراتژی های خارق العاده امروزه است ، به خصوص که اکثر افراد ایمیل های خود را چندین بار در روز بررسی می کنند . بازاریابی پست الکترونیکی با بازاریابی رسانه های اجتماعی کمی متفاوت است از آنجا که این یک روش موثرتر برای برقراری ارتباط با افرادی است که از قبل با برند شما درگیر هستند ، در حالی که رسانه های اجتماعی در جلب توجه اولیه مؤثرتر هستند. سعی کنید ایمیل های مشتریان بالقوه را با روزنامه های انتخابی جمع آوری کنید ، یا از کسانی که اطلاعات خود را در خریدهای قبلی ارسال کرده اند ، جمع آوری کرده و برای بهترین نتایج با احتیاط و محتاطانه پیگیری کنید.
بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته گاهی اوقات می تواند به عنوان یک رویه کمتر مورد احترام در اینترنت تلقی شود ، اما این فقط به دلیل هزاران نفر از “کارآفرینان” است که دوستان خود را برای کسب درآمد لینک های محصول را ارسال می کنند. با این وجود ، به عنوان یک تجارت ، می توانید یک برنامه وابسته را ترغیب کنید تا سایر وب مسترها را برای تبلیغ محصول خود برای شما تبلیغ کنند و این در عوض کاهش درصدی از فروش است که می توانند آن را هدایت کنند. اگر محصول یا خدمات مفیدی دارید و می توانید درصد مناسبی برای شرکت های وابسته را انتخاب کنید ، افراد زیادی وجود خواهند داشت که می خواهند محصول شما را برای شما بفروشند.
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی تحت بخش “تبلیغات” در بازاریابی قرار دارند ، به این معنی که شما باید یرای این استراتژی بازاریابی هزینه بپردازید. در ازای دریافت وجهی که پرداخت میکنید ، بسیاری از سیستم های آنلاین وجود دارند که تبلیغات شما را برای شما نمایش می دهند. به عنوان مثال ، Google Adwords و Facebook Ads دو بستر تبلیغاتی آنلاین هستند که به شما این امکان را می دهند تا پیشنهادات خود را به مخاطبان بسیار هدفمند نشان دهید و معیارهای بیشتری درباره عملکرد آنها نسبت به هر استراتژی دیگر دریافت کنید.
تولید محتوا برای محصول
یکی دیگر از استراتژی های نوظهور بازاریابی اینترنتی پرداخت هزینه برای قرار دادن محصولات شما در صفحه تولید کنندگان محتوا است. از محصول خود حرفه ای فیلمبرداری کنید و آنرا به دست تولید کنندگان محتوا برسانید – امروزه بسیاری از کانالهای پرمخاطبYouTube و آپارات مایل هستند تا با مبلغی توافقی محصول شما را در ویدیوهای خود وارد کنند ، مگر اینکه این موضوع مخاطبان آنها را زیاد آزار ندهد و باعث کم شدن subscribe ها نشود.
روش های مطرح شده را امتحان کنید ، و گزارش با نتایج شخصی خود را برای ما ارسال کنید.
مقاله مرتبط : اهداف و استراتژی های بازاریابی
منبع : Pestleanalysis