تا زمانی که مردم به تولید محصولات جدید ادامه دهند ، به ایجاد تبلیغات نیز ادامه خواهند داد. در اینجا چند نکته در زمینه طراحی تبلیغات آورده شده است که باعث تغییر عقاید می شود. با ادامه مقاله نکاتی در مورد طراحی تبلیغات با شما همراه هستیم.

ابعاد را به طور هدفمند استفاده کنید

یکی از اصول طراحی مقیاس، اندازه‌گیری اندازه اشیا خاص می‌تواند انواع مختلف اثرات را ایجاد کند، بنابراین به طور طبیعی، مقیاس یک تکنیک بزرگ در تبلیغات است.
این تبلیغ را برای Staedtler ، یک شرکت لوازم التحریر بررسی کنید. استدلر در این مثال از مقیاس به طرز گسترده ای استفاده می کند – اول از همه ، مداد کاملاً کوچک شده است ، اما تمرکز بر روی نوک مداد باقی مانده است که خیلی خوب تراشیده شده است.طرح پایین نه تنها خواننده را به نگاه نزدیک تر دعوت می کند ، بلکه پیام “چیزهای بزرگ از چیزهای کوچک شروع میشوند” نیز تقویت می کند.

advertising design tips

از اغراق نترسید

“اغراق ابزار فوق‌العاده در تبلیغات است، البته اگر برای هدف مشخصی استفاده شود. اینکه شما فقط “نمایانگر کاربرد محصول خود باشید اصلا راه درستی برای تبلیغات نیست، و یکی از راههای که طراحی تبلیغاتی شمارا بامزه و حرفه ای میکند استفاده از اغراق در طراحی است..

این مثال برای اسپری ضد حشرات، نشان میدهد که این اسپری چگونه نت های موسیقی را به کشتن داده!! این نت هایی که میبینید نت های موسیقی “پرواز زنبورها” اثر ریمسکی کورکاسف موسیقیدان مشهور است.همانطور که میبینید این طراحی نشان میدهد که این اسپری نه تنها حشرات را میکشد بلکه نت های موسیقی مربوط به حشرات را هم از پای در می آورد!

اینگونه طراحی ها همانطور که شاهدش هستید بسیار زیرکانه و جذاب و بامزه هستند و به نحوی از “اغراق ” استفاده کرده که گمراه کننده نباشد.

8_exaggerate

کانال سورئالیسم

از اینکه کمی طراحیتان را دستکاری کنید و کمی به سمت “عجیب”و “سورئال” بودن  سوق دهید.. اصلا نترسید

طرح پایین برای سرویس اسمبلی شرکت “آی کیا “ست که تحت تاثیر اثرمعروف سه بعدی “مثلث پنزور”  به نام “غیرممکن” می باشد…در این طراحی شرکت آی کیا با استفاده از کانسپت اثر مثلث پنزور میخواهد به شباهت دنیای” مد” با تصویر سازیهای پیچیده  اشاره کند..یک اشاره ی با مزه به مشکلاتی که برای طراحی مبلمان هایشان با آن مواجه هستند.

همانطور که دیدید با ایجاد یک پیچیدگی و کمی سورئال کردن طراحیشان چگونه به یک پیام ساده اما بسیار جذاب رسیده اند

advertising design tips

نشان دهید، نگویید

در بسیاری از مکتب های فکری خلاق ، یک قانون کلی “نشان بده، نگو” وجود دارد که حکم می کند هرگز نباید چیزی را توضیح داد وقتی می توانید آن را نشان دهید ، و در مورد تبلیغات نیز از این قاعده مستثنی نیست.
این تبلیغ توسط Curtis Tea ترجیح داده است با تجسم حس بویایی و چشایی محصول خود را نشان دهند. آنها می توانستند به سادگی پیام “این چای طعم پرتقال و شکلات میدهد ” روی طراحیشان قرار دهند ، اما در عوض آنها با نشان دادن یک پرتقال به عنوان قوری.. قدرت مزه ی پرتقال در محصولشان را نشان میدهند..
اگر آگهی خود را طراحی می کنید ، به خاطر داشته باشید که احتمالاً برند های بی شماری دیگری وجود دارد که کالای مشابه شما را تبلیغ می کنند و قول هایی مشابه می دهند ، بنابراین فرصت را دریابید تا ویژگی ها و ایده های پیرامون خود را به نمایش بگذارید به جای اینکه به مردم در مورد آنها بگویید چون اینگونه اثرتان ماندگارتر خواهد بود .

advertising design tips

منبع : canva.com
همچنین بخوانید : نکاتی در مورد طراحی تبلیغات 2

همچنین بخوانید : نکاتی در مورد طراحی تبلیغات 1

مقاله مرتبط : انواع کمپین های تبلیغاتی موثر

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها