بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

تبلیغ در تبلیغ

امروزه تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به اهداف خود از شیوه‌ها و فنون متفاوتی استفاده می‌کنند و حاصل فعالیت آنها بیشتر به جادو شبیه است. گسترش دانش مربوط به تبلیغ باعث شده است که هر روز شاهد پیشرفت فنون تبلیغ باشیم. فن تبلیغ در تبلیغ یکی از شیوه‌های نوین تبلیغ در عرصۀ رسانه‌ها به شمار می‌آید. رسانه‌ها...

هوش مصنوعی در تبلیغات

آیا هوش مصنوعی این است که فکر بشری را در کامپیوتر قراردهند ؟ برخی از محققان گفتند که...

هنر در تبلیغات

امروزه رابطۀ بین هنر و تبلیغات پربارتر و پیچیده‌تر از گذشته به نظر می‌رسد و یکی از مؤلفه‌های مهم در فرآیند تحولات اخیر هنر، نوعی فاصله گرفتن از هنری است که پیوسته از آویختن با مسائل سیاسی، اجتماعی و تجاری اجتناب می‌ورزید و با آنکه تصور می‌شد هنر و تبلیغات روشی بی‌مانند در اواخر قرن...

نقش تصویر در تبلیغات ؛ متقاعدسازی دیداری (Visual Persuasion)

یکی از هدف‌های عمده برای به‌کارگیری تصویر در فعالیت‌های تبلیغاتی، ایجاد واکنش یا به تعبیر روان‌شناختی آن برانگیختن پاسخ در میان مخاطبان است. آنچه هدف تصاویر تبلیغاتی است تنها مجذوب کردن مخاطبان نیست؛ بلکه ایجاد رفتاری است که انتظار می‌رود در محل موقعیت دیگری مانند فروشگاه یا در پای صندوق رأی به وقوع بپیوندد. تصاویر...

کارکنان بیلبورد چگونه از خود محافظت می‌کنند؟

کارکنان صنعت تبلیغات محیطی خارجی (بیلبورد) با خطرات قریب الوقوعی چون سقوط مواجه می‌شوند...

گالری رادیویی موزۀ لوور ابوظبی

موزۀ لوور ابوظبی که در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده است، برای مسافرانی که از دبی به سمت ابوظبی در سفر هستند، ترتیب یک گالری رادیویی را داده است.

معرفی سه کمپانی برتر تبلیغات محیطی جهان

قصد داریم تا به معرفی و شرح مختصری از سه کمپانی‌ نخست در زمینه تبلیغات محیطی بپردازیم. نکتۀ جالبِ بررسیِ پیش‌رو این است که هرکدام ازین کمپانی‌ها در سه قارۀ متفاوت اروپا، آمریکا و آسیا قرار دارند.

تبلیغات نوروزی برندها

حضور تبلیغاتی برندها در روزهای مناسبتی همیشه مورد توجه مخاطبان است. برندهایی که به مخاطبان خدمات ارائه می دهند، مانند یک دوست در روزهای احساسی و معنوی همراهشان باشند. در این راستا برندهایی که برای حضور در روزهای مناسبتی از قبل برنامه ریزی کرده و آگهی متفاوتی را ارائه کنند، بیشتر از مابقی مورد توجه...

سلبریتی برندینگ

حضور چهره‌های سرشناس به ویژه بازیگران و ورزشکاران شناخته شده و محبوب در تبلیغات مختلف محیطی در چند سال اخیر به شکل گسترده مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این افراد برای تبلیغ یک کالا مسأله‌ای است که از مدت‌ها قبل در کشورهای مختلف مورد توجه و استفاده بوده است، این موضوع از چند...

کاراکتر تبلیغاتی

با نگاهی گذرا به محصولات تجاری مختلف و بازی­ های کامپیوتری و انیمیشن­ های گوناگون به نقش مهم کاراکترها پی خواهید برد. مطمئناً شما نیز از دوران کودکی تا به  امروز انیمیشن­ های زیادی را دیده ­اید و شخصیت ­های معروف و محبوب دوران کودکی خود را به خوبی به یاد می ­آورید. ماندگاری طولانی...

تبلیغات خلاقانه کریسمسی برندها

کریسمس یا نوئل اسم جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌داشت زاد روز مسیح برگزار می‌شود. ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز گشته و تا روز ۶ ژانویه ادامه می‌یابد.با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می‌شود، از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به...
بیلبورد روی کره ماه

بیلبورد تبلیغاتی در کره ماه!!!

یک شرکت ژاپنی قصد دارد با جمع آوری ۹۰ میلیون دلار سرمایه زیربنای لازم برای احداث یک بیلبورد تبلیغاتی در ماه را فراهم کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، استارت آپ ژاپنی iSpace Technologies Inc قصد دارد ۹۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند تا بیلبوردهای تبلیغاتی با فناوری بالا برای نصب در ماه بسازد. درهمین...

تبلیغات متفاوت مک دونالد

در سال ۱۹۶۰ کمپین تبلیغاتی مکدونالد با عنوان ” به دنبال قوس های طلایی” (که اشاره به دو آرک طلایی دارد که کنارهم حرف M را می سازند) فروش این شرکت را بسیار بالا برد. Ray Kroc به عنوان مغز متفکر مکدونالد اعتقاد زیادی به تبلیغات داشت او بر این عقیده بود که تبلیغات هزینه...
تبلیغات یلدایی برندها

تبلیغات یلدایی برندها

گیسوی سیاه یلدا بر سرخ ها و زردها می گسترد تا آن همه تلألو رنگ و تقلای برگ را به سکوت و آرامش برف فرا خواند. خط پایان طلایی پاییز برای راهی شدن به سرزمین سپید… . شب آرامی که با طمأنینه، رهسپار شدن و از راه رسیدنی را هم زمان شاهد است. ظلمت باشکوهی...
کمپین‌های موفق برند کوکاکولا

کمپین‌های موفق برند کوکاکولا

نزدیک به یک‌ونیم قرن از زمان ارائه فرمول کوکاکولا به‌عنوان یک نوشیدنی توسط جان پمبرتون، داروساز آمریکایی، می‌گذرد و در طی این سال‌ها برند کوکاکولا به‌عنوان یکی از نوشابه‌های محبوب جهان شناخته شده است؛ به‌طوری که امروزه در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، محصولات این کمپانی عرضه می‌شود و تقریبا می‌توان گفت اکثر قریب به‌...
1 31 32 33 34