بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
اصول انتخاب برند

معیارهای انتخاب عناصر برند (بخش 2)

در مقاله ی قبلی درباره معیار های انتخاب عناصر برند توضیحاتی خدمتتان ارائه کردیم. میزان محبوبیت فارغ از قابلیت به خاطر سپاری و میزان معنا داری یک برند، این نکته مهم است که آیا مصرف کنندگان، عناصر جذاب را به لحاظ زیبایی شناسی برند مورد علاقه ی خود می دانند؟ آیا این عناصر به لحاظ...
برند

معیار های انتخاب عناصر برند

عناصر برند _ که گاهی اوقات تحت عنوان هویت های برند نام گذاری می شوند _ ابزار هایی برخوردار از قابلیت تجاری سازی هستند که می توانند برند را معرفی کرده و آن را متمایز سازند. اصلی ترین عناصر برند عبارتند از: نام تجاری، طرح گرافیکی یا لوگو، نماد ها، کاراکتر ها، شعار ها، URL،...
مشتری-مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی

در دنیای  امروز ، فروشندگان موفق کسانی هستند که نه تنها محصولات خود را می ‌شناسند، بلکه احساس مسئولیت عمیقی نسبت به کارشان، مشتریانشان و نتایج فروششان دارند. این راهنما، به بررسی اشتباهات رایج در فروشندگی می پردازد که رعایت آن‌ها،  می  تواند شما را در مسیر موفقیت قرار ‌دهد. بخش اول: نگرش یک فروشنده‌ی...
استراتژی بازاریابی مدرن

5 استراتژی مدرن بازاریابی که باید بدانید

همه می دانند که شما می توانید با ارسال اعلامیه در شهر و ثبت نام برای آگهی در مقاله محلی ، تجارت و محصولات خود را به بازار عرضه کنید ، اما در مورد داشتن برخی استراتژی های بازاریابی مدرن تر در فروشگاهتان چه می توانید بگویید ؟ در این مقاله ، ما در مورد...

8 روش تبلیغات مدرن درخشان و مؤثر برای مشاغل

با گذشت سالها ، تبلیغات بطور چشمگیری تحول یافته و اکنون به یک شکل کاملاً پیچیده ارتباطی تبدیل شده است. امروزه ، به معنای واقعی کلمه صدها هزار راه وجود دارد که می تواند توسط یک کسب و کار برای ارائه پیام خود به مخاطبان خود استفاده کند. این بدان معنی است که مجموعه ای...
بچتل

داستان برند بچتل

بچتل، پسر یکی از مالکان شرکت بچتل است که با ثروت 3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و شانزدهم فهرست ثروتمندان مجله فوربز قرار گرفت. شرکت بچتل یک شرکت پیشتاز جهانی در زمینه مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت پروژه است. استفن دیوید بچتل پسر در 10 ماه مه سال 1925 به...
مذاکره

اصول و فنون مذاکره [+بهترین روش های مذاکره برای فروش]

در صحنه ‌ی بزرگ کسب ‌و کار، مذاکره، بازی استادان است؛ رقابتی فکری که در آن، استراتژی، روان‌ شناسی و آینده ‌نگری، مهره‌ها را به حرکت درمی ‌آورند. مذاکره یک مهارت ساده نیست، بلکه هنری است که تفاوت میان یک معامله‌ی معمولی و یک پیروزی استراتژیک را رقم می ‌زند. این راهنما، شما را با...
مذاکره ی حرفه ای

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 6)

اگر_آنگاه روش اگر_آنگاه به سادگی یک قضیه را فرض می کند و سپس از آن نتیجه می گیرد. یک فروشنده ی لباس های مردانه به عمده فروشی که برای تکرار خرید مردد است می گوید: اگر شما خرید خودتان را از ما متوقف کنید، در این صورت امیدوارم (آنگاه) شرایط ما را درک کنید که...
مذاکره ی دو سر سود

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 5)

استدلال منطقی هنگامی که فروشندگان در مذاکره از استدلال منطقی استفاده می کنند، انتظار دارند که مشتری استدلال کند، فکر کند و مقایسه کند. این نوع فروش به طور ضمنی تلاش می کند تا ذهن خریدار را به سمت یک قیاس منطقی سوق دهد. یک”قیاص منطقی” یک استدلال است که از سه جزء تشکیل شده...
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 4)

پیشنهاد مثبت و منفی یک پیشنهاد مثبت، به شنوده می گوید که کاری بکند (خرید محصول) یا چیزی بگوید (از محصول خوشم آمد). یک پیشنهاد مثبت به طور ضمنی بیان کننده ی این موضوع است که مشتری به سوی تصمیم خرید در حرکت است. یک پیشنهاد منفی بیان کننده ی حرکت در جهت مخالف است....
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 3)

خواستن برای باور کردن مردم آن چه را به آن ها گفته می شود باور می کنند، اگر به طوری ذهنی بخواهند آن را باور کنند. اصل دروغ بزرگ بر این مبنا استوار است. اگر کسی بخواهد باور کند که گرفتن یک خط تلفن برای خودرو، نشانگر کوشش و پشتکار او به رییسش، حتی فراتر...
متقاعد-کردن

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 2)

اصول پیشنهاد دادن برای وادار کردن افراد به انجام کاری، دو روش وجود دارد. روش اول پیشنهاد و روش دوم استدلال منطقی است. بعضی از روانشناسان بر این نکته تاکید می کنند که بسیاری از مردم ابدا استدلال نمی کنند و رفتار آن ها عملا نتیجه ی تقلید، عادت و یا پیشنهاد است. بسیاری از...
اصول-و-فنون-مذاکره-کنندگان-حرفه-ای

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 1)

فروش درذات خود یک موضوع متقاعد سازی است، متقاعد ساختن دیگران به قبول پیشنهاد شما. متقاعد سازی انگیزه را تحریک، تا شخصی را به انجام یک کار وادار کند. هنگامی که ما افراد را متقاعد می کنیم، تنها فکر آن ها را تغییر نمی دهیم، بلکه سبب می شویم تا آن ها کاری را انجام...
چگونه-یک-کارشناس-فروش-حرفه-ای-شویم

اهداف فروشنده حرفه ای بخش 2

عرضه ی کمک های فنی به مشتریان در فروش کالا های صنعتی اغلب لازم است مهندسان به مشتریان کمک های فنی عرضه کنند. ((جیم پرکنیز)) یک فروشنده ی چسب صنعتی، به منظور رفع نیاز های فنی مشتریان خود در زمینه ی چسب باید دائما محصول ها یا فرآیند های مخصوصی را توصیه و به کار...
بهترین فروشنده

اهداف فروشنده حرفه ای بخش 1

افرادی که نیرو های فروش یک شرکت را تشکیل می دهند، در مقابل پرداختی که به آن ها می شود طیف وسیعی از وظایف را انجام می دهند. اکنون با توجه به آن چه فروشندگان مختلف ممکن است انجام دهند شغل های فروشندگی را تقسیم بندی می کنیم. این وظایف بدون در نظر گرفتن ترتیب...
1 23 24 25 26 27 34