امروزه تقریبا همه مدیران وب سایت ها با کلمه سئو آشنا هستند ولی در اجرای آن موفق نیستند و نتایج مطلوبی دریافت نمیکنند . در این مقاله به اصول اصلی سئو که توسط خود گوگل در این لینک معرفی شده است میپردازیم . در ادامه با کانون تبلیغاتی ایران زمین (ایزاکو) همراه باشید…

ظاهر جستجو و آدرس (URL) خود را بهینه کنید

ساختار URL صحیح در صفحات شما باعث می شود صفحه شما بسیاری از ویژگی های مثبت را در نتایج جستجو دارا باشد . سعی کنید در نام دامنه خود از SSL استفاده کنید . حتما برایتان سوال میشود که SSL چیست . SSL یک پروتکل ارسال اطلاعات امن است که برای تشخیص آن میتوانید به آدرس URL سایت مراجعه کنید . اگر قبل آدرس سایت به جای HTTP از HTTPS استفاده شده بود شما میتوانید متوجه شوید که این وب سایت از SSL استفاده میکند . SSL عموما به دو روش در شرکت های هاستینگ تهیه میشود . برخی SSL را روی دامنه خریداری میکنند و برخی دیگر همراه با خرید هاست که تفاوتی با هم ندارند .

برخی از سایت ها هم www اول آدرس را حذف کرده اند که بصورت تبدیل https://www.izaco.ir به https://izaco.ir است . وقتی شما این تبدیل را انجام میدهید ، تاثیر منفی روی سئو سایت شما میگذارد.

بهینه سازی آدرس فایل و صفحات سایت : موتور های جستجو یکی از تحلیل هایی که انجام میدهند روی آدرس صفحات و فایل های شما است که باید با محتوا باشد دراینجا برایتان دو مثال برای آدرس استاندارد و غیراستاندارد میزنیم .

غیراستاندارد : izaco.ir/2019/08/25/c23nc4732tycb42873cr238c.jpg

استاندارد: izaco.ir/DigitalMarketing/Men/ModelName/Large.jpg

طراحی خود را ریسپانسیو کنید

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا به طراحی هایی میگویند که در دستگاه هایی با ابعاد مختلف ، ظاهری سازگار و متفاوتی نشان دهد . به این طراحی ها ریسپانسیو یا به قول گوگل Mobile Friendly میگویند . بعنوان مثال اگر شما با سیستم وارد سایت ایزاکو شوید ، با ظاهری کاملا متفاوت با آن چیزی که در موبایل میبینید ، مواجه میشوید . در صورت نیاز به مطالعه کاملتر میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

تحلیل رفتار کاربرانتان را مثبت کنید

گوگل یکی از کار هایی که انجام میدهد این است که از بدو ورود کاربران به سایت شما تا لحظه خروج را رصد میکند . گوگل متوجه میشود که کاربران بیشتر وارد کدام صفحات میشوند چقدر در سایت شما می مانند چقدر در صفحات مختلف میچرخد و خلاصه اینکه یک تحلیل جامعی از رفتار مخاطبان سایت شما بدست می آورد و نتیجه میگیرد که آیا سایت شما برای کاربرانتان مفید است یا خیر و نسبت با همین تحلیل از سایت شما ترازی میگیرد با الگوریتم های گوگل که آیا رتبه شما را افزایش یا کاهش دهد . سعی کنید سایتتان را به قدری جذاب کنید که کاربر برای چند دقیقه در سایت شما بماند . برای این کار سعی کنید تولید محتوای مناسبی داشته باشید . برای تولید محتوا ایزاکو مقالات علمی و بروزی دارد که میتوانید از طریق این لینک به آنها دسترسی داشته باشید

سئو مبحثی نیست که بخواهیم در قالب یک مقاله کل آنرا توضیح دهیم اما ما تلاش خود را کرده ایم و در این زمینه تعداد زیادی مقاله در حیطه سئو و دیجیتال مارکتیگ نوشته ایم که میتوانید با این لینک به آنها دسترسی داشته باشید .

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها