کسب و کار های کوچک چقدر از درآمد خودرا صرف تبلیغات باید بکنند؟

یک معیار ذکر شده برای تبلیغات تجاری کوچک، اختصاص ۲ درصد از درآمد فروش شما برای تبلیغات است. با این حال، ما از Sageworks، یک شرکت اطلاعات مالی پرسیدیم. ما از میانگین تعداد تجارت‌های کوچک که در تبلیغات هزینه می‌کنند پرسیدیم.محاسبه اینکه چقدر تجارت‌های کوچک صرف تبلیغات می‌کنند

به گفته Libby Bierman، نتایج تحلیل داده های موجود در شرکت “Sageworks” نشان می‌دهد که بصورت میانگین شرکت‌های کوچک حدود ۱ درصد از درآمد خود را به تبلیغات اختصاص می‌دهند. این ممکن است هزینه قابل‌توجهی به نظر نرسد، اما این نرخ برای چند سال گذشته ثابت بوده‌است.”

بنابراین، اگر فروش شما سالانه ۵۰۰،۰۰۰ دلار باشد، ۱ درصد به معنای هزینه کردن ۵،۰۰۰ دلار برای تبلیغات است. اگر فروش شما سالانه ۲ میلیون دلار باشد، آنگاه ۱ درصد به معنی بودجه ۲۰،۰۰۰ دلار برای تبلیغات خواهد بود.

او خاطر نشان ساخت که این میانگین تفاوت زیادی را در مورد آنچه که کسب و کار های کوچک در تبلیغات خرج می‌کنند را پنهان می‌کند. کسب و کار های کوچک در صنایعی خاص به طور قابل‌توجهی بیش از ۱ درصد هزینه می‌کنند.

یکی از صنعت هایی که به شدت بر روی تبلیغات خرج می‌کند، خرده‌فروشی است، در خرده‌فروشی، فروشگاه‌های مبلمان و فروشگاه‌های جواهرات با کم‌تر از ۱۰ میلیون دلار در درآمد سالانه ، بیش از ۴ درصد از درآمد را به تبلیغات اختصاص می‌دهند.

برخی از صنایع به طور قابل‌توجهی کم‌تر به تبلیغات اختصاص می‌دهند. در بین آن‌ها شرکت‌های تولیدی وجود دارند که تنها ۰.۷ درصد از درآمد فروش خود را صرف تبلیغات می‌کنند، و عمده فروشان که تنها ۰.۶ درصد از تبلیغات را خرج می‌کنند،آنها بیشتر در حقوق کارکنان، فن‌آوری یا موجودی سرمایه‌گذاری میکنند به جای تبلیغات.

مشاغل کوچک چقدر هزینه صرف تبلیغات می کنند

۴.۴۴ % فروشگاه مبلمان
۴.۱۶ درصد جواهر، چمدان، و کالاهای چرمی
۳.۸۴ % ادارات ، نمایندگان املاک و مستغلات و دلالان
۲.۸۷ % مدارس و آموزش‌های دیگر
۲.۷۳ درصد از تولید نوشیدنی
۲.۱۸ درصد دیگر صنایع سرگرمی
2.16% فروشگاه‌های اثاثیه خانگی
۱.۹۹ % خدمات مراقبت شخصی
۱.۹۳ % رستوران‌ها و سایر مکان‌ها
۱.۸۸ درصد از فروشگاه‌های مواد غذایی
۱.۸۵ % سازمان‌ها، کارگزاری ، و دیگر فعالیت‌های مرتبط بیمه
۱.۸ % کل صنایع
تحقیق در سال 2017 انجام شده

در این مقاله ما سعی کردیم که بهترین مقاله مناسب برای سوال شما را ترجمه و ارائه دهیم . درصورت داشتن نظر و سوال آنرا با ما در قسمت کامنت در میان بگذارید

منبع : smallbiztrends

مقاله مرتبط : جذاب ترین تبلیغات های تصویری و بصری

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها