تبلیغات امری غیر ضروری است. ولی اگر افراد به دنبال کسب سود بیشتر هستند با تبلیغات سر و کار دارند. حال ممکن است برایتان سوال شود که در چه زمانی نیاز به مشاور تبلیغاتی داریم؟

شما زمانی به مشاور تبلیغاتی نیاز دارید که بخواهید تبلیغات مستمر داشته باشید. مشاور تبلیغاتی در تدوین و اجرا کردن ایده ها، برای هدفمند کردن بودجه و هزینه ی مصرف شده، به شما کمک می کند. حرکت کردن و رسیدن به اهداف مورد نظر در عرصه و مسیر تبلیغات اصلا ساده نیست. در حقیقت مشاور تبلیغاتی نشان دهنده ی راهی است که یک برند، باید برای رسیدن به هدف طی کند.

وظایف مشاور تبلیغاتی؟

کمک در آماده سازی کمپین های تبلیغاتی، عناصر مورد نیاز بازاریابی و عناصر ترویج بازار

ایجاد استراتژی های تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف مرتبط با کسب و کار.

پشتیبانی در برنامه ریزی رسانه ها و مدیریت حمایت مالی برای کمپین تبلیغاتی.

بررسی و تایید توزیع تبلیغاتی برای بهبود تصویر برند.

مطمئن شدن از اینکه تبلیغات تمام دستورالعمل ها و قوانین کتابچه ی برند را دنبال می کند.

بررسی، مدیریت و تایید آگهی ها به صورت موردی.

و در نهایت، مشاوره تبلیغاتی وظیفه تسهیل فرآیند سنجش اثر بخشی تبلیغات را از طریق گروه های تحقیقات بازار فراهم می کند.

مشاور تبلیغاتی موفق چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های یک مدیر موفق

اگر می خواهید یک مشاور تبلیغاتی موفق باشید، باید چند ویژگی را در خودتان  ببینید. مثلا: خلاق و پر انرژی بودن، داشتن نگرش رقابتی، با انگیزه و عزت نفس، قابلیت مقابله با اضطراب و در نهایت علاقه به این حرفه. علاوه بر ویژگی های فردی که ذکر شد نیاز به داشتن مهارت هایی دارید. مثلا: تخصص در تبلیغات نوع خاصی از محصولات، توانایی ارزیابی نیاز های تبلیغاتی، توانایی ایجاد کمپین تبلیغاتی، توانایی کار با مدت و بودجه محدود، ارائه ی بی نظیر، مهارت فن بیان و کار گروهی و سازگاری با افراد جدید.

مهارت های لازم برای دریافت مشاوره ی تبلیغات

داشتن ایده ی خوب در مورد نوع شرکت هایی که در بازار هستند و عرضه کردن این ایده ها.

توانایی ایجاد یک طرح بازاریابی موثر برای رسیدن به مشتریان بالقوه.

توانایی ارزیابی نیاز های تبلیغات مشتریان.

توانایی ارائه ی خدمات با قیمت مناسب.

توانایی متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای استخدام شما با نشان دادن اینکه چگونه می توانید نیاز های آنها را برآورده کنید و درآمد آنها را افزایش دهید.

مشاور تبلیغات بر راهی که کسب و کار در ارتباط برقرار کردن با مشتریان فعلی و آینده پیش گرفته است تمرکز می کند و کسی است که روند و بازار هدف را درک می کند. شرکت ها مشاوران تبلیغاتی را برای استفاده از تخصص آنها در ارزیابی کمپین های تبلیغاتی و ارائه پیشنهادات در زمینه ی پیشرفت استخدام می کنند.

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s