تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه با ایران زمین همراه باشید …

اجازه دهید که مکان بخشی از ایده طراحی شما باشد

ASICS (برند پوشاک ورزشی ژاپنی اسیکس) با حمایت مالی VITRO با ماراتن 2015 لس آنجلس همکاری کرد ، که طرح تولید شده برای آن یک تصویر زیبا است که شامل نشانه های مهم  لس آنجلس مانند استادیوم Dodger’s ، خط افق Downtown LA ، تابلوی  هالیوود ، ساختمان Capitol Records ، محله چینی ها ، هتل بورلی هیلز و اسکله سانتا مونیکا همگی در کف کفش ASICS نشان داده شده اند.

از خطای دید استفاده کنید

آژانس عشق با حمله به کمپین “یک نفر دیگر شوید” برای کتابفروشی Mint Vinetu لیتوانی صورت خوانندگان را با جلدهای کتاب تقریباً شوم آمیخته کرده.

نگویید ، نمایش دهید

DDB برزیل این کمپین ساده اما موثر را برای FedEx ایجاد کرد و از نقشه های قاره موجود در ساختمان ها برای انتقال پیام و بسته خود استفاده کرد.

قطعات جداگانه محصولتان را در نظر بگیرید

برنده مسابقه چاپ فیلم کن برای هارلی دیویدسون (قطعات و لوازم جانبی)تصاویری از مالکان دوچرخه که توسط موتور سیکلت های تکه‌تکه شده ایجاد شده‌اند را نشان می‌دهد.

برای به نمایش گذاشتن یک ویژگی از محصول خود مانند رنگ به روش های خلاقانه فکر کنید

تبلیغات Serviceplan برای رنگ محصولات فابرکستل نشان میدهند که رنگ مداد های این شرکت با محصولات و اشیا زنده، هماهنگ است.

با تناسب بازی کنید

این تبلیغ قطعاً مورد توجه من قرار گرفت و صادقانه بگویم ، به نوعی مرا ترساند. بازی با تناسب همیشه زیبا نخواهد بود ، اما می تواند چشم نواز باشد.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها