تا زمانی که مردم به تولید محصولات جدید ادامه دهند ، به ایجاد تبلیغات نیز ادامه خواهند داد. در اینجا چند نکته در زمینه طراحی تبلیغات آورده شده است که باعث تغییر عقاید می شود. با ادامه مقاله نکاتی در مورد طراحی تبلیغات با شما همراه هستیم.

از استعاره بصری استفاده کنید

یک تکنیک بزرگ در بازی تبلیغاتی استعاره های تصویری است. استعاره بصری ، تقریباً مانند استعاره نوشتاری ، یک مفهوم را با مقایسه آن با مفهوم دیگری (غالباً غیرمرتبط) نشان می دهد. سردرگم شدید ؟ این مثال را از مواد مخدر Elter بررسی کنید.

advertising design tips

این آگهی با مقایسه کنگر فرنگی شسته نشده با ماده منفجره به مردم در مورد بیماری های ناشی از غذا هشدار می دهد. با ایجاد یک استعاره بصری ، Elter Drugs قادر است پیامی قوی در مورد ایمنی مواد غذایی و بخش درمان معده و ضد باکتری Elter Drugs بدون نمایش تصاویر حساس ارائه دهد. هنگام ابداع استعاره بصری ، زمان بگذارید تا تصویری کاملاً واضح برای درک مصرف کنندگان در یک نمونه بدست آورید. هیچ احساسی بدتر از این نیست که به کسی طرح خود را نشان دهید و به او بگویید “من آن را درک نمی کنم”. برای توسعه استعاره بصری هوشمندانه “هوشمند” اما “واضح و روشن” تلاش کنید. آیا آسان است؟ نه واقعا. اما آیا بازده آن مناسب زحمات کشیده شده است و ارزش آن را دارد؟ تقریبا همیشه.

پیدا کردن روابط بصری مخفی

یک روش مطمئن برای ایجاد یک تبلیغ هوشمندانه یافتن روابط بصری پنهان است که “موضوع” ایده پردازی شما را احاطه کرده است. می دانم که به نظر یک پرسش بزرگ می آید ، اما اجازه دهید مثالی را بررسی کنیم که به خوبی این مساله را روشن میکند..این آگهی برای خدمات همسریابی آنلاین پارسیپ دات کام است و نمادهایی از گردآوری زنان و مردان توسط زیپ را به تصویر می کشد.
برای این آگهی ، طراح طرحی ایجاد کرده که نمایانگر زن و مرد است (نمادهای دستشویی جهانی) و تصاویری که ایده جمع کردن دو چیز (زیپ) را در بر می گیرد.یافتن روابط بصری پنهان می تواند راهی منحصر به فرد برای تبلیغ محصول به شما ارائه دهد. سعی کنید مفاهیم مرتبط با پیام خود را که دارای اشکال ، خط یا خطوط مشابه هستند ، بیابید .طوفان فکری راه بیاندازید و سعی کنید راهی برای جمع آوری این دو مفهوم برای تبلیغ پیام خود بیاندیشید.

advertising design tips

استفاده از شکل‌های و ایده‌های نمادین

در جهان مقدار مشخصی از آیکون ها ، افراد ، ایده ها ، اشیا، و مفاهیم وجود دارد که اکثریت مردم با آنها بسیار آشنا هستند. تبلیغ کنندگان معمولاً برای ایجاد معانی جدید در تبلیغات خود از این عناصر نمادین زندگی استفاده می کنند.

این مثال برای سامسونگ یک چهره معروف به نام “وینسنت ون گوگ” را نشان می‌دهد. به استفاده از رنگ، تصویر ون گوگ، رنگ، لوله و گل آفتابگردان، مصرف کنندگان یک مشت نشانه‌های بصری نمادین داده‌اند تا معنا را در یک لحظه به دست آورند. شناخت” ون گوگ ” کمک میکند که شعار سامسونگ در این تبلیغ سریعتر و بهتر فهمیده شود :”(مناسب) برای سلف پرتره …نه سلفی!”. کسانی که با ون گوگ آشنا هستند قطعا میدانند که او چقدر به سلف پرتره علاقه مند بوده.

advertising design tips


این طرح با استفاده از یک شکل و مفهوم نمادین و دادن چرخشی جدید و خنده دار به آن ، یک نوع “شوخی داخلی” را در بین مصرف کنندگان ایجاد می کند ، در عین حال فرهنگ محصول را نیز به ارمغان می آورد. بنابراین ، فرهنگی شوید ، موضوعات مورد علاقه خود را کسب کنید و از استفاده از ایده ها و مفاهیم برجسته و معنای جدید به آنها نترسید.

این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com
ادامه مقاله در : نکاتی در مورد طراحی تبلیغات 3

همچنین بخوانید : نکاتی در مورد طراحی تبلیغات 1

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها