در بخش اول مقاله توضیحاتی راجع به این صنایع مطالبی رو خدمتتون ارائه کردیم . این مقاله ادامه صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت میباشد . در ادامه با ایزاکو همراه باشید

خدمات پخش و استریم فیلم

نت فلیکس از زمان آغاز خود به عنوان یک سرویس پستی در سال ۱۹۹۸، راه درازی را طی کرده‌است. بعد از ۲۰ سال ، این سرویس بهترین خدمات پخش فیلم در جهان است و تنها در ایالات‌متحده ۷۰ میلیون مشترک دارد. دیزنی پلاس آخرین سرویس جاری برای تسخیر قلب مردم است و شما می‌توانید بگویید که از این بهتر نمیشود. این پلتفرم که در ایالات‌متحده، کانادا، هلند، استرالیا و نیوزلند در نوامبر ۲۰۱۹ آغاز شد، در پایان ماه مارس به بقیه اروپا رسید و اکنون بیش از ۵۰ میلیون مشترک دارد، هدفی که نت فلیکس رقابت می‌کند و هفت سال طول می‌کشد تا به رقیب خود برسد.

صنعت تحویل درب خانه

وقتی به افراد آسیب‌پذیر توصیه شد که در خانه بمانند، سهمیه تحویل به سرعت مانند غبار طلا تبدیل شد. این شرکت همچنین تجارت برای سوپرمارکت‌ها چون والمارت در آمریکا و همچنین خدمات تحویل سوپر مارکت آنلاین بریتانیا را تقویت کرده‌است. Ocado پس از اینکه سال گذشته ۴۵ میلیون پوند (۵۶ میلیون دلار)کسری بودجه گزارش کرد، چنین تقاضایی را تجربه کرد که باید در ماه مارس زمانی که وب سایت این کشور با مشتریان مورد تاخت و تاز قرار گرفت، سفارشات خود را تحویل دهد. حتی اکنون تعطیلی ها در حال کاهش هستند، انتظار می‌رود که صنعت رشد کند. با توجه به پیش‌بینی بین‌المللی Rabobank، خرید آنلاین قرار است ۶.۴ درصد از فروش جهانی خواربار را تا پایان سال ۲۰۲۱، که بالاتر از پیش‌بینی قبل از پیش‌بینی ۴.۶ درصد فروش است، راه‌اندازی کند.

بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها به منظور تسهیل سفارش غذای رستوران به کار خود ادامه می‌دهند تا آن‌ها بتوانند پس از بستن درها به کار خود ادامه دهند، و برخی از کسب و کاره‌ای تحویل مانند اینترنت، هزینه‌های تحویل غذای مستقل را لغو کرده‌اند تا به آن‌ها در هنگام شیوع بیماری همه‌گیر کمک کند.بارها و رستوران‌ها کم کم شروع به باز کردن سالن های خود کردند اما با ظرفیت محدود به منظور حفظ فاصله اجتماعی ، به این معنی که تحویل گزینه جذاب برای بسیاری خواهد بود. و با توجه به این که خدمات تحویل در حال حاضر صنعت مواد غذایی را تامین می‌کنند، اگر تجارت‌های کوچک به صرف شام برگردند، در صورتی که همه چیز کاملا به حالت عادی برگردد.

شاید تعجبی داشته باشد که خدمات تحویل خانگی مانند Amazon از بیماری همه‌گیر شدن سود می‌برد. همانطور که بیشتر مردم در خانه گیر کرده بودند، سفارش آنلاین تنها راه خرید اجناس غیر ضروری بودند و سهام بازار جهانی از سقف آویزان بود. با توجه به روزنامه گاردین، خریداران آنلاین در حدود ۱۱۰۰۰ دلار (۹،۰۰۰ پوند)در این مکان صرف می‌کنند و پولی که در حال حاضر صرف این کار می‌شود احتمالا به توسعه عظیم این غول تحویل بین‌المللی کمک خواهد کرد. این افزایش در فروش هم اکنون به ثروت جف بزوس که در حال حاضر ثروتمندترین مرد جهان است، افزوده شده‌است. بزوس از زمان آغاز این بیماری همه‌گیر، ثروت خود را بیش از ۳۶.۲ بیلیون دلار (۲۹ میلیارد پوند)افزایش داده‌است.

سوپرمارکت‌ها

در حالی که آمازون ممکن است در تجارت خرده فروشان کوچک‌تر تغییر ایجاد کرده باشد، اما دیگر خرده فروشان بزرگ مانند والمارت قطعا خود را حفظ می‌کنند. با وجود رکود اقتصادی در سال‌های ۲۰۰۷ – ۲۰۰8، شاید به خاطر داشته باشید که والمارت یکی از معدود برندگان بحران است، و ۱۵۰۰۰۰ نفر از کارکنان برای رسیدگی به خریداران را استخدام می‌کند. Kroger و کاستکو افزایش مشابهی را در تقاضای مشتری به عنوان یک انبار عمومی مشابه در سراسر جهان مشاهده کرده‌اند.

در تحقیقی که اخیرا توسط مسیر موسسه خرید انجام شد، والمارت اکنون به عنوان معتبرترین سوپر مارکت در آمریکا شناخته می‌شود، و این احتمال وجود دارد که این کشور تا مدت‌ها پس از اینکه بیماری همه‌گیر پایان یابد، به خرید آن ادامه دهد.

صنعت داروسازی

میلیاردها دلار به صنعت داروسازی تزریق می‌شود زیرا شرکت‌ها برای یافتن واکسن علیه COVID۱۹ تلاش می‌کنند. شرکت‌هایی که جلوتر از بقیه هستند هنگامی که نوبت به پیشرفت علمی می‌رسد عمدتا آن‌هایی هستند که تحقیقات قبلی را می توان برای استفاده از آن‌ها به کار برد، مانند اطلاعات در مورد سایر بخش های مرتبط با کرونا ویروس مانند سندرم تنفسی خاور میانه (MERS)و سندرم تنفسی حاد تنفسی (سارس).

اهمیت ادامه پیش‌گیری از بیماری‌های عفونی و تحقیقات درمانی حتی زمانی که یک واکسن ویروس کرونا پیدا شد، بسیار عظیم است، به طوری که جهان را می توان برای هر مسئول آینده در آینده آماده کرد. سهام شرکت‌های بیوتکنولوژی، که بسیاری از آن‌ها در حال حاضر با ویروس کرونا جدید مبارزه می‌کنند، بالا رفته‌اند و این بحران جهانی نشان داده‌است که صنعت داروسازی چگونه حیاتی است.

همچنین بخوانید صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت 3

این مقاله ادامه دارد …
منبع : lovemoney.com
مقاله مرتبط : صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 1)

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها