در مقاله قبلی چندین سرویس سازنده لوگوی هوش مصنوعی را بررسی کردیم و توضیح دادیم این عبارت به سرویس هایی اطلاق میشود که به صورت آنلاین و با استفاده از هوش مصنوعی سعی در شناخت سلیقه ی شما و شعارتبلیغاتی و نوع کسب و کارتان را دارد و به صورت سریع و آنلاین برای شما چندین لوگو پیشنهاد میدهد.
در ادامه به معرفی چند سرویس سازنده لوگوی هوش مصنوعی آنلاین می پردازیم:

 سازنده لوگو ی هوش مصنوعی Designs.AI


 Designs.AI   یک استودیو طراحی جامع با چند سرویس هوش مصنوعی برای ویدئوها ، طرحها و لوگوهای شماست.این سازنده لوگو هوش مصنوعی به شما امکان می دهد تعداد زیادی لوگو براساس کسب و کار برندینگ خود ایجاد کنید.


 پس از تولید لوگو، شما انواع امکانات را دارید تا برای سفارشی‌سازی لوگو خود استفاده کنید. از تغییر پس‌زمینه آن تا تعویض آیکون‌ها ،  Designs.AI یک سازنده لوگو با فرآیندی آسان می باشد.. این لوگوساز از فونت های گوگل نیز پشتیبانی میکند، بنابراین می توانید از بین مجموعه‌ای از قلم‌های محبوب و مبتنی بر وب که می توانید در برندینگ خود و در نهایت در وب‌سایتتان استفاده کنید، انتخاب کنید.


 پس از طراحی لوگوی خود، می توانید آن را به فرمت‌های  SVG، PNG، JPG  وPDF  دانلود کنید. با اشتراک ماهانه، می توانید یک کیت برندینگ کامل شامل کیت رسانه‌های اجتماعی، داستان برند و موکاپ‌ها با استفاده از لوگوی خود ایجاد و مدیریت کنید.

ویژگی‌های کلیدی Designs.AI:

– بیش از ۱۰,۰۰۰ آیکون برای استفاده

– پیشنهادات هوش مصنوعی برای ترکیب قلم، رنگ و استایل

– هشت دسته قلم مختلف، بیش از ۲۰ پالت رنگ و بیش از ۶۰ استایل آیکون

– تنظیم، تبدیل عمودی و افقی و ابزارها و گزینه‌های  undo/redo

– تغییر فاصله حروف قلم، اندازه قلم و مکانی که نام کسب ‌و کار و شعار تبلیغاتی قرار دارند

سازنده کیت برند Designs.AI یک راه عالی و رایگان برای استفاده لوگوی شما در موکاپ های مختلف برندینگ می باشد. اگر میخواهید تمام عناصر گرافیکی یک برند را یکجا داشته باشید، به شما  Designs.AI را پیشنهاد میکنیم که به عنوان سازنده لوگو خود استفاده کنید.

قیمت: نسخه رایگان و طرح‌های پرداختی با هزینه ۲۹ دلار در ماه.

 
سازنده لوگوی هوش مصنوعی Hatchful by Shopify


یک سازنده لوگو کاملاً رایگان است. به همین دلیل، جزو سرویس های محدود سازنده لوگو محسوب میشود. شما در این سرویس نمی‌توانید فاصله نام کسب و کار خود را تغییر دهید، رنگ‌های دلخواه خود را انتخاب کنید، یا لوگوها و قلم‌های خود را مانند سایر سازنده‌های لوگو ی هوش مصنوعی بارگذاری کنید.

با این حال، Hatchful از هوش مصنوعی برای ایجاد ترکیب‌های  پایه ای رنگ های اصلی و لوگوی شما استفاده می‌کند که با کمک آن می‌توانید تثبیت اصول اساسی هویت بصری خود استفاده کنید. رابط کاربری Hatchful تمیز و آسان است، با تنها سه گزینه اصلی. شما می‌توانید نام کسب و کار خود و شعارتبلیغاتی خود را ویرایش کنید، قلم خود را تغییر دهید، و رنگی از پالت‌های رنگی تولید شده انتخاب کنید.


به طور کلی، در نظر داشته باشید برای لوگوهای ساده و بدون پیچیدگی، از Hatchful استفاده کنید.

ویژگی‌های کلیدی Hatchful by Shopify:

– سازگار  با Google Fonts

– ده سبک مختلف رنگ

– صدها گزینه رنگ و قلم

– منابع رایگان رسانه‌های اجتماعی براساس لوگوی ساخته شده توسط شما

– Hatchful از بین سازنده های لوگوی هوش مصنوعی بیشترین تعداد فایل را در اختیار شما میگذارد. پس از اتمام طراحی لوگو یک پوشه ZIP همراه لوگو با ابعاد و رزولوشن مناسب برای بسیاری از شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به ایمیل شما ارسال می‌شود. همچنین بنرهایی نیز برای تبلیغات خود  دریافت می‌کنید و همچنین برای همه این طراحی ها امکان ویرایش برای شما وجود دارد.

اگر میخواهید برای شبکه های اجتماعی و سایر منابع برندینگ خود وقت کمتری صرف کنید از Hatchful استفاده کنید. این سازنده لوگو همه این فایل‌ها را برای شما ایجاد می‌کند  و شما میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

قیمت: رایگان

سازنده لوگوی هوش مصنوعی Logomaster.ai

 
Logomaster.ai یکی از متخصصان سازنده لوگو با هوش مصنوعی است و به شما اجازه می‌دهد تا در 5 دقیقه یک لوگو حرفه‌ای بسازید. فرآیند با یک پرسشنامه ساده آغاز می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا صنعت خود، شعار، نام کسب و کار و سبک لوگوی خود را معرفی کنید.


سپس می‌توانید قلم‌ها، رنگ‌ها و آیکون‌های خود را انتخاب کنید .  این سرویس، ترکیب‌هایی که می‌توانید با هوش مصنوعی ایجاد کنید را برای شما ساخته و پیشنهاد می کند. به علاوه، Logomaster.ai دارای رابط ویرایش قدرتمندی است که به شما اجازه می‌دهد تا ویرایش‌های سریعی بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار طراحی  بر روی لوگوی خود انجام دهید.


این پلتفرم از Google Fonts پشتیبانی می کند ، بنابراین شما می‌توانید قلم‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید و از یک کتابخانه غنی از پس‌زمینه‌ها، اشکال و خطوط برای افزودن به لوگوی خود استفاده کنید. می‌توانید لوگوی خود را با فرمت‌های مختلف و با کیفیت بالا دانلود کنید و بسته به پکیجی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید نسخه‌های دیگری از لوگوی خود را نیز دریافت کنید.

ویژگی‌های کلیدی Logomaster.ai:

– بیش از 100 قالب طراحی لوگو

– بیش از 100 گزینه آیکون

– بیش از 15 پالت رنگی آماده

– شش دسته قلم با بیش از 100 قلم کلی، برگرفته از Google Fonts

– افزودن تزئینات مانند فریم‌ها، حاشیه‌ها، الگوها، جداسازها و خطوط تزئینی

با استفاده از drag & drop، مجموعه‌ای گسترده از ابزارهای ویرایش و لایه‌ها، رابط ویرایش Logomaster.ai یکی از بهترین‌ها رابطهایی است که تا کنون معرفی کرده ایم. هر چند رابط  این سرویس پر از ابزارها و ویژگی‌هاست، اما برای کسانی که با مفاهیم استفاده شده در برنامه‌های مانند Canva و Adobe Photoshop آشنا هستند، فراگیری ساده ای دارد.
 تغییر رنگ‌ها، حرکت لایه‌ها و موارد دیگر با این پلتفرم آسان است و تجربه ساخت لوگوی شما را خوشایند می‌کند.

Logomaster.ai یک سازنده لوگو با هوش مصنوعی برای افرادی است که می‌خواهند با لوگوی خود بیشتر کار کنند. اگر لوگویی فراتر از یک لوگوی معمولی می خواهید داشته باشید و از  متن و آیکون اضافه تر بهره مند شوید و آنها را سفارشی سازی کنید و تزئینات و تکمیل‌کننده‌های دیگری را به لوگو اضافه کنید و آنها را ویرایش کنید ،  Logomaster.ai برای شما مناسب است.

قیمت: رایگان، پلن‌های پولی از 54 دلار (یک‌بار پرداخت) آغاز می‌شوند.

سازنده لوگوی هوش مصنوعی Logobean

Logobean یک سازنده لوگو با هوش مصنوعی آنلاین با یک رابط پیچیده و قدرتمند است. رابط کاربری Logobean دارای مجموعه‌ای از گزینه‌ها است که می‌توانید از آن‌ها برای ویرایش و استایل کردن اکثر جنبه‌های لوگوی خود استفاده کنید. شما می‌توانید مانند سایر سازندگان لوگو، آیکون، قلم و پ رنگی انتخاب کنید. با این حال، Logobean کنترلگرهای اضافیتر نسبت به بقیه سرویس ها به شما می‌دهد.


 می‌توانید آیکون‌ها را تغییر سایز بدهید و بچرخانید، فاصله‌های خط و حرف، اندازه قلم و تراز متن را بر روی نام تجاری، شعار و آیکون لوگویی که ایجاد می‌کنید، اعمال کنید. علاوه بر این، می‌توانید از قسمت انتخابگر، رنگها و سایه‌های متنوع برای لوگوی خود انتخاب کنید.

ویژگی‌های کلیدی Logobean

– سازگار با Google Fonts

– پنج قسمت پایه  از پالت رنگی با بیش از 20 پالت رنگی در هر پایه

– ایجاد راهنمای تصویری و تعاملی سبک لوگو با راهنمای نحوه استفاده از لوگو و تایپوگرافی برند

– دانلود فایل‌های لوگو در فرمت‌های PNG و SVG.

– مدیریت آنلاین لوگو که کاربران یا تیم شما می‌توانند لوگوی شما و راهنمای برند مرتبط را دانلود کنند

رابط پیش‌نمایش Logobean به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که چگونه لوگوی شما در موارد مصرف مختلف با هم تعامل دارد. ببینید که لوگوی شما در پس‌زمینه‌های تاریک یا روشن چگونه خواهد بود. موقعیت آن را روی یک پاکت ببینید و تصمیم بگیرید که چگونه در دفترچه یادداشت خواهد نمود.


Logobean پیش‌نمایش‌های متعددی از لوگوی شما را پس از طراحی آن ارائه می‌دهد تا بتوانید ببینید که لوگوی آینده‌تان چگونه در محیط‌های واقعی نشان داده میشود.

اگر می‌خواهید لوگوی خود را در موارد استفاده واقعی ببینید و در عین حال از گزینه‌های ویرایش متعددی استفاده کنید، Logobean ابزاری عالی برای شماست. گزینه‌های ویرایش بسیار زیادی را برای سازندگان لوگویی ارائه می‌دهد که می‌خواهند لوگوهای خود را مطابق  با نیازهای خود سفارشی کنند و در عین حال ببینند که آنچه طراحی کرده اند چگونه در محیط‌های واقعی نشان داده میشوند.

قیمت: رایگان، پلن‌های پولی از 29 دلار (یک‌بار پرداخت) آغاز می‌شوند.

سازنده لوگوی هوش مصنوعی Logo.com

پلتفرم Logo.com یک کتابخانه گسترده از قالب‌ها، آیکون‌ها، فونت‌ها و رنگ‌ها برای لوگو ارائه می‌دهد که به کاربران امکان سفارشی‌سازی لوگوهای خود بر اساس نیازها و ترجیحات منحصر به فردشان را می‌دهد. Logo.com همچنین ابزارها و ویژگی‌هایی را برای بهینه‌سازی طراحی لوگو ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند طرح‌ها را تغییر دهند، رنگ‌ها را تغییر دهند، سبک‌های فونت را تغییر دهند و عناصر را اضافه یا حذف کنند تا یک لوگویی ایجاد کنند که برندشان را منحصر به فرد نشان دهند. به علاوه از جلوه‌های اضافی برای طراحی لوگو، Logo.com خدمات اضافی برای برندسازی نیز ارائه می‌دهد.


 کاربران می‌توانند گزینه‌های مختلفی برای طراحی کارت ویزیت، اکسسوری ها، لوازم التحریر و سایر موارد برندینگ را بررسی کنند که به ایجاد تصویری یکپارچه و متداول بر روی پلتفرم‌های مختلف کمک می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی Logo.com:

– ایجاد تعداد نامحدودی لوگو از پرسش‌نامه شما

– صدها پالت رنگی و تم سفارشی

– رابط کاربری آسان با ابزارها و کنترل‌های ساده برای طراحی لوگو

– ذخیره و به اشتراک گذاری نسخه‌های متغیر لوگو برای استفاده و دانلود در زمان بعد

نسخه رایگان Logo.com به شما یک کیت برندینگ را ارائه می‌دهد که به راحتی قابل مشاهده و به اشتراک گذاری است. این شامل تمام عناصر تجسمی برند شما است. شما می‌توانید نسخه‌های متنوعی از لوگو و رنگ‌های برند خود را با کدهای CMYK و RGB و صفحات فونت‌هایتان در یک سند داشته باشید که می‌توانید آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید.


شما می‌توانید نسخه‌های متنوعی از لوگو و رنگ‌های برند خود را با کدهای CMYK و RGB و صفحات فونت‌هایتان در یک سند داشته باشید که می‌توانید آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

ابزار سازنده لوگوی Logo.com انتخاب عالی برای یک لوگوی نسبتا پیچیده خواهد بود. همچنین افزونه‌های برندسازی ارائه شده توسط این پلتفرم یک افزودنی عالی به کل فرآیند برندسازی خواهد بود.

قیمت: رایگان، پلن‌های پولی از 10 دلار در ماه آغاز می‌شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها