مهم نیست از چه بستر یا ابزار بازاریابی استفاده می کنید ، ردیابی ، نیازسنجی و تجزیه و تحلیل های پیج اینستاگرام شما کلید درآمد بیشتر در اینستاگرام است.اما در عصر دیجیتالی امروز ، ابزارهای تحلیلی اینستاگرام این کار را انجام میدهند و بسیاری از آنها با قیمت های بالایی همراه هستند.

در اینجا ۱۰ ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام آورده شده است که می توانید بصورت رایگان در سال ۲۰۲۰ کار خود را آغاز کنید.

۱- Instagram Insights

Instagram insights ابزاری است که در داخل اینستاگرام قرارداده شده که میتواند بهترین تحلیل ها را درباره تعامل ، بازدید ،فعالیت و جنسیت مخاطبنتان به شما بدهد.

free instagram analytics tool

۲- Hashtagify

Hashtagify ابزاری بهینه و ساده است که به شما امکان تجزیه و تحلیل هشتگ های اینستاگرام را بصورت رایگان می دهد. در حالی که بسیاری از سایت های دیگر این ابزار را بصورت پولی را ارائه می دهند . می توانید از موتور جستجوی پایه به صورت رایگان استفاده کرده و در مورد نحوه استفاده از هشتگ های شما به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. این ابزار به شما میگوید که اینفلوئنسر ها دقیقا از چه هشتگ هایی استفاده میکنند و چگونه در مرور زمان فعالیت کرده اند و راجع به اینده عملکرد آنها به شما خواهد داد.

hashtagify instagram analytics tools

۳- Combin

Combin ابزاری برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام شما است که همچنین آمار اینستاگرام را به صورت رایگان ارائه می دهد. آنها یک برنامه پایه ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تا استوری ها و پست های اینستاگرام خود را تنظیم کرده و همچنین فعالیت کاربر و رشد مخاطبان را ردیابی کنید.

instagram analytics tool combin

۴- Union Metrics

این ابزار به اندازه سایر موارد کامل نیست ، اما استفاده از آن ساده است و می تواند به شما کمک کند تا در هنگام ارسال ، از چه هشتگ هایی استفاده و چه نوع محتوا برای تمرکز روی آن انتخاب کنید. یک نکته جالب در مورد Union Metrics این است. این “بزرگترین هوادار” شما را به شما می گوید و به شما یادآوری می کند که با آنها را بشناسید و برای آنها محتوا تولید کنید.

۵- Squarelovin

آمار “بدترین زمان برای ارسال” فوق العاده مفید است که یکی از ویژگی های Squarelovin است و همچنین چند ابزار دیگر ارائه می دهد.

این ابزار همچنین به شما کمک می کند عملکرد حساب خود را با گذشت زمان تجزیه کنید و حتی می توانید ببینید که چگونه استفاده از فیلترهای مختلف بر عملکرد پست شما تأثیر می گذارد.
بعنوان یک ابزار رایگان ، کاملاً قوی است. شما می توانید به یک تحلیل ماهانه و تاریخچه ارسال خود بر اساس سالها ، ماه ها ، روزها یا حتی ساعت ها تقسیم کنید.

۶- Socialbakers

اگر فردی بصری باشید ، Socialbakers ممکن است ابزاری برای شما باشد.

آنها مجموعه کاملی از ابزارهای تحلیلی رایگان اینستاگرام را با گزینه هایی ارائه می دهند که به شما در جستجوی تأثیرگذار ، تجزیه و تحلیل هشتگ های اینستاگرام و تقریباً در مورد همه چیز کمک می کنند.

۷- Followers Pro +

این ابزار کلید اصلی مدیریت فالوور ها و اوضاع آنها بصورت رایگان است .
این ابزار به شما کمک می کند تا فالوور جدید و کسانی را که اخیراً شما را آنفالو کرده اند را ردیابی کنید ، و حتی به شما می گوید چه کسی را فالو می کنید که فالوور شما نیست. از آن استفاده کنید تا مشخص کنید چه محتوایی طرفداران را دور می کند یا فالوور هایتان به چه چیز هایی علاقه مندند.

followers pro instagram analytics tool

۸- Pixlee

Pixlee گزارشات هفتگی رایگان را درباره عملکرد حساب تحلیلی اینستاگرام تان به شما می دهد و همچنین به شما کمک می کند تا در تأثیرگذاری بالقوه ای که می توانید برای تبلیغ برند خود استفاده کنید ، شما را راهنمایی کند.

همچنین داده های روزمره قوی وجود دارد که رشد فالوور های شما ، محبوبیت هشتگ و موارد دیگر را نشان می دهد.

۹- Crowdfire

Crowdfire یک سرویس تحلیلی در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد تا پست ها را برنامه ریزی و منتشر کنید و همچنین یک پلاگین اختصاصی Chrome برای به اشتراک گذاشتن مقالات ارائه می دهد. همچنین با توجه به اینکه مقالات و تصاویر پیشنهادی نامحدود را با یک برنامه رایگان دریافت می کنید ، ویژگی های محتوای این اابزار نیز بسیار عالی است.
Crowdfire همچنین تجزیه و تحلیل ارائه می دهد ، اگرچه محدودیت یکروزه دارد . با استفاده از پلتفرم آنها ، می توانید تجزیه و تحلیل همان روز را برای مخاطبان و نرخ درگیری پیج خود تجزیه و تحلیل کنید.

crowdfire instagram analytics tool

۱۰- Rival IQ

رقابت در یک نیچ اشباع؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه در برابر رقبای خود سنجش می شوید؟ Rival IQ ابزاری دلپذیر برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که به شما امکان می دهد آمار خود را با هر دسته مورد نظر خود در اینستاگرام مقایسه کنید.
با استفاده از این ابزار ، می توانید به نحوه مقایسه آمارهای اینستاگرام خود در گروههایی مانند فعالیت ، تعامل و معیارهای مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

rival iq instagram analytics tool

همچنین بخوانید الگوریتم جدید اینستاگرام 2021 و تکنیکهای تحلیلی

همچنین بخوانید برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

شما میتوانید جهت راه اندازی کمپین و همچنین افزایش فالوور و نرخ ترخ تعامل پیج اینستاگرامی خود با متخصصان کانون تبلیغاتی ایران زمین از طریق این لینک ارتباط برقرار کنید.

12 ابزار برتر رایگان برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام که باید استفاده کنید

اگر در مورد فعالیت خود در اینستاگرام کاملاً جدی هستید، باید تحلیلی را زیر نظر داشته باشید.

متاسفانه، اگر مشخصات شخصی داشته باشید، اینستاگرام کارها را سخت می کند. بدیهی است که آنها جدی بودن شما را باور نمی کنند!

با این حال، به محض تغییر مشخصات به تجاری، می توانید به اطلاعات بسیار مفیدتری دسترسی پیدا کنید.

ما قبلاً در مورد مزایای داشتن نمایه کسب و کار اینستاگرام و نحوه تغییر کار نوشتیم.

همان طور که قبلا گفتیم یکی از بهترین مزایا دسترسی شما به Instagram Insights است که دامنه ای از تجزیه و تحلیل و آمار عملکرد را برای شما به طور متوسط در اینستاگرام ارائه می دهد.

همچنین تعداد کمی ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام (برای کسانی که دارای نمایه های تجاری هستند) در دسترس است.

برخی از آنها حتی رایگان هستند.

ابزار رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام:

  1. Hypeauditor
  2. Falcon
  3. Iconosquare
  4. Analisa
  5. Instagram insights
  6. Klear
  7. Sylo
  8. Socialbook
  9. Pixlee
  10. Socialbakers
  11. Union metrics
  12. Squarelovin

1.Hypeauditor:

HypeAuditor یک پایگاه داده گسترده است که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شود و تقریباً 3 میلیون پروفایل اینستاگرام را نمایه سازی کرده است.

این شامل اطلاعات زیادی است و می تواند اینفلوئنسرهای واقعی را از کسانی که تظاهر به داشتن موقعیت می کنند اما در واقع فقط فالوئرهای جعلی دارند، متمایز کند.

HypeAuditor برنامه رایگان ندارد اما در صورت پرداخت هزینه اگر حداقل نیاز به استفاده داشته باشید هزینه زیادی ندارد.

HypeAuditor برای کشف تقلب ساخته شده بود. این برنامه پروفایل های اینفلوئنسر را تجزیه و تحلیل می کند، در هر مخاطب نفوذ می کند و به طور کلی به دنبال انواع داده هایی است که می توانند کلاهبرداری را افشا کنند.

این شامل 28 معیار و امتیاز مختلف است که به کاربران درک کاملی از معامله با آنها می دهد.

همه چیز با نمره کیفیت مخاطب (AQS) شروع می شود که مقدار واقعی یک اینفلوئنسر را از 1 تا 100 ارزیابی می کند.

با تأثیرگذارانی که نمره > 70 دارند می توانید احساس راحتی کنید.

این به شما نشان می دهد که بسیاری از فالوئرهای اینفلوئنسر نیز با کیفیت هستند.

HypeAuditor فقط آمار را ارائه نمی دهد.

این نشانگر کیفیت بسیاری از معیارها، به عنوان مثال، نرخ تعامل، تعامل واقعی، قابلیت دسترسی فالوئرها و موارد دیگر است.

2. Falcon

Falcon خدماتی را تحت پوشش دادن رسانه های اجتماعی، انتشار، تبلیغات، اندازه گیری و مدیریت داده های مشتری ارائه می دهد.

این شامل همه پلتفرم های اصلی اجتماعی، از جمله اینستاگرام است.

این برنامه رایگان نیست اما می توانید یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان در برنامه 129 دلاری/ماهانه دریافت کنید.

Falcon شامل ویژگی های تحلیلی عمیق است. اینها شامل بیش از 100 معیار ارسال برای Facebook و Instagram و 600+ معیار اضافی است که می توانید از طریق CSV و از طریق API بارگیری کنید.

از جمله این معیارها:

برداشت های ارگانیک

پولی و ویروسی

میزان دسترسی

واکنش ها به پست منتشر شده و کل پیج

معیارهای دموگرافیک فالوئرهای شما

و بازدیدهای ویدئو در صفحه و سطح پست است.

برای پیگیری معیارهایی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند می توانید یک داشبورد سفارشی با استفاده از طراحی آزاد و سازنده بصری ایجاد کنید.

گزارش های Falcon نامحدود است.

آنها می توانند به صورت XLS CSV PDF JPG یا PNG صادر شوند.

البته Falcon چیزی فراتر از یک ابزار تحلیلی است.

می توانید از آن برای مدیریت کامل شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید.

این شامل یک تقویم محتوای یکپارچه است که تمام محتوای برنامه ریزی شده شما را نشان می دهد.

برنامه ریزی شده براساس تاریخ، قابل شناسایی توسط پلتفرم های اجتماعی است.

این از طیف گسترده ای از انواع محتوا، از جمله تصویر، ویدئو، Instagram Stories و پست های کاروسل فیس بوک(ورق خوردنی) پشتیبانی می کند.

محتوا به طور مرکزی در یک کتابخانه رسانه مشترک ذخیره می شود که Falcon آن را “استخر محتوا” یا content pool می نامد.

Falcon به کاربران اجازه می دهد صندوق ورودی یکپارچه خود را با چندین فید، برچسب و فیلتر طراحی کنند.

شما می توانید به واسطه پشتیبانی Falcon در تمام شبکه های اجتماعی به مطالب دسترسی پیدا کنید.

اگر در مجموعه کامل مشترک شوید، Falcon ابزار تبلیغاتی خود را در شبکه های اجتماعی ارائه می دهد که آنها را انتشار می نامند.

انتشار همه تبلیغات اجتماعی شما را در یک مکان مدیریت می شود.

این تبلیغات بین کانال، اتوماسیون، امکان استفاده از مخاطبان ذخیره شده و موارد دیگر را ارائه می دهد.

کارت های پروفایل برای مخاطبین موجود در کنار پیام های آنها نشان داده می شود.

می توانید از برچسب ها برای بخش بندی مکالمات و پروفایل ها، شناسایی افراد براساس عنوان، کمپین و موارد دیگر استفاده کنید.

3. Iconosquare

Iconsquare به شما امکان می دهد پست های جدید را برنامه ریزی کنید.

آنچه مردم درباره صنعت یا نام تجاری شما می گویند را نظارت کنید.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را ردیابی کنید.

این برنامه تحلیلی روندهای مربوط به:

تعامل تعداد بازدیدها

میزان دسترسی پست ها

و نحوه عملکرد استوری های اینستاگرام

شما را نشان می دهد.

همینطور این ها شامل هشتگ و ردیابی رقبا نیز می شود.

Iconsquare دو هفته استفاده آزمایشی رایگان و مجموعه ای از ابزارهای رایگان مانند رسیدگی کامل به اینستاگرام را ارائه می دهد.

4. Analisa

آنالیزا یک پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسری است که بر تجزیه و تحلیل اینستاگرام متمرکز است.

آنالیزا نه تنها تمام داده های مربوط به فعالیت اینستاگرام شما را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه آن را برای درک بهتر معنی اعداد تجزیه و تحلیل می کند.

آنالیزا سرویس رایگان ارائه می دهد که بسیاری از داده های خام را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر بخواهید تجزیه و تحلیل عمیق انجام دهید، باید برنامه Premium آن را بخرید.

با آنالیزا می توانید دو نوع گزارش اجرا کنید.

گزارش Account می تواند تجزیه و تحلیل عمیقی در مورد مشخصات و فعالیت تأثیرگذار به شما ارائه دهد.

در حالی که از گزارش های هشتگ ها می توان برای نظارت بر فعالیت ها استفاده کرد.

گزارش Account شامل طیف گسترده ای از آمار، از جمله:

نرخ engagement، نرخ کامنت
Total Posts (که در واقع آنچه را که گفته می شود انجام نمی دهد)، در عوض میانگین پست ها در روز، هفته و ماه را نشان می دهد با یک نمودار تعاملی برای تعیین تاریخ های خاص.
برچسب ها و واژگان کلیدی
ارسال نقشه
نرخ تعامل مخاطب
میانگین لایک ها و نظرات برای هر پست و میانگین نرخ engagement
کل ارسال پست ها
عنوان کلمات و هشتگ هایی که بیشترین استفاده را می کنند.
گزارش های #Hashtag برای فعالیت های شما شامل موارد زیر است:

مخاطب و نرخ تعامل
تعداد ارسال پست ها
دسترسی کامل به فالوئرها
engagement
موقعیت جغرافیایی
متوسط engagement در روز

تعداد کل فالوئرها در روز
ارسال فعالیت و call to action برای مخاطب
عنوان کلمات و هشتگ هایی که بیشترین استفاده را می کنند.
مشارکت
گزارش های #Hashtag همچنین در مورد عملکرد اینفلوئنسری شما عمیق است، بنابراین شما می توانید ببینید که کدام یک از این اینفلوئنسرها بهترین عملکرد را داشته اند و احتمالاً دفعه بعد کدام یک را می خواهید منتقل کنید.

5. Instagram insights

همانطور که پیش تر در خصوص این ابزار کاربردی گفته شد،

تمام پروفایل های تجاری به طور خودکار به Instagram Insights دسترسی پیدا می کنند.

ابزار تجزیه و تحلیل رایگان “داخلی” Instagram.

این داده ها در مورد اطلاعات فالوئرها و اقدامات آنها، همراه با تجزیه و تحلیل محتوای شما می باشد.

پس از تبدیل یک حساب شخصی به یک حساب کاربری، پس از تغییر سوئیچ بین نوع اکانت ها، اطلاعات آماری مربوط به محتوایی را که ارسال می کنید مشاهده خواهید کرد.

از طریق پروفایل، از طریق هر پست و تک تک استوری های خود، می توانید به چندین روش Instagram Insights خود دسترسی پیدا کنید.

شما خلاصه ای از داده ها را برای محتوایی که در هفت روز گذشته ارسال کرده اید پیدا خواهید کرد.

همچنین به شما نشان می دهد که در هفت روز گذشته چه تعداد دنبال کننده دارید.

به همین ترتیب، کل پست هایی که ارسال کرده اید و تعداد زیادی که در هفته گذشته بارگذاری کرده اید به شما نشان می دهد.

در پایین، داده هایی مانند تعداد کل بازدیدها، میزان دسترسی و بازدید از پروفایل در هفت روز گذشته را پیدا خواهید کرد.

برای مشاهده کلیک وب سایت و کلیک دکمه تماس می توانید آن را لمس کنید.

همچنین تماس، ایمیل و دستورالعمل ها.

Insights Instagram شامل آمار قابل توجه بیشتری از جمله:

خلاصه ای از اطلاعات جمعیتی فالوئرهای شما
داده ها برای تک تک پست ها
میزان دیده شدن استوری های اینستاگرام شما
داده های تبلیغات پولی (در صورت داشتن)

6.Klear

Klear یک بستر بازاریابی اینفلوئنسر است که بر کشف اینفلوئنسر و تجزیه و تحلیل شخص ثالث متمرکز است. قیمت گذاری آن نامشخص است.

اگرچه برای شرکت هایی با کمتر از 20 کارمند که نمایندگی نیستند، یک طرح تخفیف ویژه ارائه می دهد.

اگر به دنبال یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام هستید، باید یکی از موارد پایین این لیست (یا البته Instagram Insights خود) را جستجو کنید.

Klear با استفاده از الگوریتم های پیچیده و هوش مصنوعی، پایگاه داده گسترده ای از تأثیرگذاران را به بیش از 60،000 دسته موضوع تقسیم می کند و تجزیه و تحلیل عمیقی در مورد دمو و روانشناسی مخاطبان آنها ارائه می دهد.

اخیراً آنالیز استوری های اینستاگرام را به قابلیت های خود اضافه کرده است.

Klear شامل یک ابزار ترکیبی گوش دادن/ تحلیل اجتماعی است.

می توانید از آن برای تحقیق در مورد رقبا استفاده کنید.

حساب های اجتماعی آنها را اضافه کنید تا مقدار زیادی از اطلاعات مفید مانند ذکر نام، مشارکت و رشد فالوئرها را ببینید.

شما می توانید مانیتورینگی انجام دهید تا الگوریتم های پشت صحنه را آموزش دهد و بگوید چه نوع محتوایی مربوط به نام تجاری شما است.

نان و کره این پلتفرم، سیستم تجزیه و تحلیل آن است.

با تعداد باورنکردنی پروفایل های اینفلوئنسر پروفایل سازی شده، با میلیاردها نقطه داده مرتبط با همه آنها.

این پلتفرم یک نمای کلی از معیارهای استاندارد اجتماع اینفلوئنسرها را به شما ارائه می دهد که در یک جاهایی عمیق تر از حد معمول است.

یک معیار مفید “دستیابی واقعی” است. عددی که الگوریتم براساس سالها داده های واقع بینانه تعیین می کند.

7. Sylo

Sylo یک سیستم عامل تأثیرگذار است که تجزیه و تحلیل شخص ثالث را برای یوتیوب، فیس بوک، توییتر و همچنین اینستاگرام ارائه می دهد. این پلتفرم قیمت گذاری خود را عمومی نمی کند و مشتریانی که آنها به اشتراک می گذارند همگی زیاد هستند.

بنابراین مانند تعدادی از این پلتفرم ها اگر دنبال Instagram رایگان هستید، بهتر است به برخی از محصولات زیر (یا Insights Instagram خود) نگاه کنید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل پایه و اساس SYLO داده های آن است. این به اجازه شما نیاز دارد تا به پلنفرم SYLO وارد شوید و به آن اجازه دسترسی به حسابهای اجتماعی خود را بدهند.

از آنجا که اینفلوئنسرها اجازه دسترسی را می دهند، SYLO می تواند در پروفایل و مخاطبان خود بسیار عمیق تر از سایر پلتفرم هایی باشد که داده ها را از طریق API های محدودتر عمومی جذب می کنند.

وقتی افراد تأثیرگذار به سیستم وارد شدند و حساب های اجتماعی خود را به هم متصل کردند، SYLO همه داده ها را خرد کرده و تمام پست های گذشته آنها را نمره می دهد.

این امتیاز برای هر محتوای یک اینفلوئنسر اعمال می شود و عملکرد آن نسبت به سایر مطالب توسط همان اینفلوئنسر ارزیابی می شود.

شما می توانید با فیلتر کردن معیارهای مختلف، نمره محتوا را به روش های مختلف کالبدشکافی کنید:

جمعیت شناسی مخاطبان، نوع صنعتی که فعالیت می کنند و موارد دیگر.

برند ها می توانند ببینند که چه جمعیتی بیشترین میزان تعامل را نشان می دهد که می تواند نمای دقیق تری از عملکرد آنها ارائه دهد.

SYLO می تواند به شما کمک کند تا نوری را در مورد اینکه آیا به مخاطب درست نزدیک می شوید یا نه، برای شما بتاباند.

گزارش گیری درباره یک کمپین فراتر از امتیازات ساده SYLO است.

این مورد بسیاری از معیارهای عملکرد استاندارد را به شما نشان می دهد و آنها را در متن قرار می دهد.

8. Socialbooks

SocialBook تجزیه و تحلیل داده های مجهز به هوش مصنوعی را برای هر اینفلوئنسر اینستاگرام، یوتیوب یا Twitch فراهم می کند.

این نرم افزار تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات را برای هر اینفلوئنسری فراهم می کند.

اگرچه برای تجزیه و تحلیل جدی به عضویت نیاز دارید، می توانید برخی از داده ها را برای طیف محدودی از اینفلوئنسرها در برنامه راه اندازی رایگان مشاهده کنید.

برای انجام جستجوی پیشرفته به پرداخت پول نیاز دارید.

شما می توانید طیف گسترده ای از آمار را برای اینفلوئنسرهای خود پیدا کنید.

بدیهی است که داده های اینستاگرامرها از آنچه SocialBook برای اینفلوئنسرهای در Youtube یا Twitch فراهم می کند متفاوت است.

هر پروفایل تأثیرگذار اینستاگرام با آمار اولیه، مانند کل دنبال کنندگان، لایک ها و پست ها شروع می شود.

برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد اینفلوئنسر و زبان اصلی کانال، این هزینه در “BoostCoins” باید پرداخت شود.

BoostCoins یک ارز مجازی در SocialBook است.

نکته مهم این است که SocialBook همچنین به هر یک از اینفلوئنسرها امتیاز می دهد، نمره ای از 0 تا 100 بر اساس میزان قدرت آنها برای تأثیرگذاری.

آنها این را با ده برچسب برتر که اینفلوئنسر در پست های خود استفاده می کند دنبال می کنند. بخش بعدی شامل طیف وسیعی از پست های اخیر ساخته شده توسط اینفلوئنسر است که تعداد لایک ها و نظرات هر پست را نشان می دهد.

سپس SocialBook محدوده قیمت تخمینی را بر اساس عملکرد اینفلوئنسر در طول بازه زمانی و رفتار مشترک و همچنین هزینه تخمینی در هر 1000 لایک پرداخت می کند.

بقیه صفحه هر اینفلوئنسر شامل تجزیه و تحلیل بسیار دقیق تری است.

اینها شامل آمارهای مختلف نرخ تعامل است که تقریباً از هر آنچه فکر کنید به شما نشان می دهد. همچنین اطلاعات جمعیتی و علایق مخاطبان را تجزیه و تحلیل می کند.

9. Pixlee

همانطور که در پیش تر گفته شد، Pixlee ابزاری رایگان ارائه می دهد که در آن می توانید گزارش های هفتگی قابل اشتراک گذاری با تجزیه و تحلیل و معیارهایی ایجاد کنید که به شما در ایجاد تعامل بیشتر و جذب فالوئرهای جدید کمک کند.

می توانید از داده های Pixlee برای شناسایی افراد اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی، یافتن طرفداران برند و ارتباط با اینفلوئنسرهای اجتماعی و طرفداران برند استفاده کنید.

همچنین می توانید بر مکالمات نظارت کرده و محتوای پرسود را شناسایی کنید.

این شامل آمار و ردیابی هشتگ، رشد دنبال کنندگان اینستاگرام و داده های مورد نیاز برای شناسایی جذاب ترین پست های شما است.

10.Socialbakers

در بالاتر ازین سطرها نیز گفتیم که Socialbakers ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام را برای پروفایل های شخصی و تجاری ارائه می دهد.

این به شما آماری از محبوب ترین پست های اینستاگرامی را می دهد.

بنابراین می توانید موفقیت خود را دنبال کنید و یاد بگیرید که چه چیزی به مخاطب شما ضربه می زند.

اگر نیازهای پیشرفته تری در اینستاگرام داشته باشید، در پلتفرم بازاریابی یکپارچه Socialbakers، یک مجموعه بازاریابی شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد که قابلیت های پیشرفته تری در آن خواهید یافت.

با استفاده از هوش مصنوعی می توانید حساب های رسانه های اجتماعی خود را هوشمندتر مدیریت کنید تا کشف کنید که چه پست هایی را باید تبلیغ کنید، چه زمانی آنها را منتشر کنید و کدام بخش های مخاطب را هدف قرار دهید.

Socialbakers به شما امکان می دهد مجموعه آزمایشی آنها را برای یک دوره آزمایشی بطور شخصی و سریع یاد بگیرید.

11. Union metrics

در ابتدای این مقاله آمد که Union Metrics طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل ها را برای ایجاد یک استراتژی اجتماعی موثر و اطلاع رسانی برنامه های روزانه در شبکه های اجتماعی فراهم می کند.

این شامل موارد زیر می باشد:

تجزیه و تحلیل مشخصات
توجه به کلمه کلیدی
گزارش کمپین
تحلیل رقابتی
پژوهش
می توانید تعامل با پست های خود را تجزیه و تحلیل کنید.

طرفداران را کشف کنید و محتوای برتر خود را شناسایی کنید.

این کار بوسیله حساب های اینستاگرام شما به طور مداوم انجام می شود و در مواقع نیاز، جدیدترین اطلاعات را به شما ارائه می دهد.

اگرچه برنامه ها از 49 دلار تا 199 دلار در هر ماه متغیر است، شما می توانید یک چکاپ حساب Instagram رایگان انجام دهید.

بررسی رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل 30 روز گذشته فعالیت در حساب شما، از جمله پست ها و تعامل طرفداران خود را ارائه می دهد تا به شما چگونگی بهبود آن را بگوید. این شامل:

بهترین زمان برای ارسال عکس ها و فیلم های جدید برای دریافت بیشترین واکنش از مخاطبان خود


کدام پست ها در میان فالوئرهای شما محبوب است

کدام پست ها بی مصرف هستند و… می شود.پ

بنابراین شما می توانید کارهای بیشتری را انجام دهید:


نوع پست هایی که به اشتراک می گذارید و موارد دیگری که می توانید برای تعامل بیشتر به پست ها و استوری های خود اضافه کنید، چه هشتگهایی بیشترین جذابیت را برای پستهای شما دارند تا در جلوی دید مخاطبان جدید قرار بگیرند.

12. Squarelovin

ابزار دوازدهم که پیش از آن سخن به میان آمد Squarelovin شامل یک ابزار رایگان Insights Instagram است که بیشتر اطلاعاتی را که برای تجزیه و تحلیل پیشرفت شما نیاز دارید فراهم می کند.

این یک تجزیه و تحلیل ماهانه از پست های شما و یک تاریخچه از پست های شما به تفکیک ماه، روز یا ساعت است.

اطلاعاتی راجع به علایق فالوئرهای شما و چگونگی ایجاد تعامل بیشتر با پست های شما ارائه می دهد.

Squarelovin کل سابقه پست شما را تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعاتی در مورد چگونگی بهینه سازی حساب ارائه دهد.

منبع: influencermarketinghub.com

پست های مرتبط

1 پاسخ

ارسال دیدگاه برای %s