آموزش سئو و افزایش بازدید توییتر

به گوگل بروید. نام و نام خانوادگی یا نام برند و یا هرچیزی که مرتبط با نام اکانت توییتر شما است را را وارد کنید. اگر در توییتر هستید ، یک لیست از ۳ توییت اخیر شما در بالای صفحه اول نتایج نشان داده خواهد شد. به عنوان یک صاحب شغل یا کارآفرین ، می توانید از این ویژگی گوگل استفاده کنید تا حضور دیجیتالی خود را رشد دهید. در بازاریابی ، روش زیر نحوه استفاده از توییتر برای سئو است.

لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود ایجاد کنید

تمام تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو با کلمات کلیدی شروع می شود. اگربرای وب سایت خود محتوا ایجاد می کنید ، باید برای انتخاب کلمات کلیدی خود ، به تحقیق در مورد کلید واژه ها بپردازید. اگر هنوز به طور روزانه برای وب سایت خود محتوا ایجاد نمی کنید ، استفاده از توییتر برای رتبه بندی سئو بی فایده است.

هدف نهایی این استراتژی توییتر جلب توجه افراد به اندازه کافی در تجارت شما و برای افرادی که می خواهند توییتر را ترک کنند و وب سایت شما را بررسی کنند. بهترین راه برای انجام این کار با به اشتراک گذاشتن پیوندها به پست های وبلاگ است که شما نوشته اید.

طوفان فکری برخی از نکات گفتگو در اطراف کلید واژه های شما

هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را در اختیار دارید ، مرحله بعدی ایجاد نقاط صحبت در مورد طوفان مغزی است که شامل این کلمات کلیدی است. این نکات گفتگو همان چیزی است که شما برای ایجاد توییتهای اصلی شروع می کنید و مکالمات را ایجاد می کنید.

یک شرکت بازاریابی دیجیتالی دارای کلمات کلیدی مانند بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی توییتر ، بازاریابی فیس بوک و غیره می باشد. برای این شرکت بازاریابی دیجیتال ، نکات گفتگو می تواند آخرین روند سئو باشد؟ راه هایی که توییتر می تواند به رشد مشاغل کمک کند چیست؟

از جستجوی پیشرفته توییتر برای یافتن مکالمات حاوی کلید واژه های خود استفاده کنید

ویژگی جستجوی پیشرفته توییتر به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را بصورت دقیق جستجو کنید ، همچنین به شما امکان می دهد توییت هایی را که حاوی چندین کلید واژه است ، جستجو کنید. صفحه نتایج به ۵ زبانه تقسیم کنیم.شما می توانید توییتهای برتر راجع به یک کلمه کلیدی جستجو کنید که به شما توییتهایی را نشان می دهد که بیشترین جذب را داشته اند. جستجوی آخرین توییتها ، جدیدترین توییتهای مربوط به یک کلمه کلیدی را به شما نشان می دهد و یک راه عالی برای پیدا کردن سریع کلمه کلیدی است.

برگه People به شما امکان می دهد افرادی را جستجو کنید که درباره یک کلمه کلیدی معین توییت می کنند. این برگه ای است که شما برای مرحله بعدی استفاده می کنید. برگه های آخر عکس ها و فیلم ها هستند ، که کاملا محتوای مشخصی و واضحی دارند.

یک لیست توییتر از افراد ایجاد کنید تا به طور مرتب با آنها درگیر شوید

لیست توییتر یکی دیگر از ویژگی های عالی برای استفاده از توییتر برای رتبه بندی سئو است. همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم ، نکته نهایی توییتر برای یک تجارت این است که افراد مناسب را برای ترک توییتر و رفتن به وب سایت خود بدست آورید. این کار از طریق ایجاد روابط انجام می شود ، و لیست ها به شما امکان می دهد که افرادی را که می خواهید با آنها رابطه برقرار کنید ، پیگیری کنید. می توانید برای هر یک از نقاط صحبت خود یک لیست جداگانه تهیه کنید.

پس از برقراری روابط با مردم ، می توانید پیوندها را با وب سایت خود به صورت متنی به اشتراک بگذارید و احتمالاً آنها کلیک و اشتراک گذاری می کنند. هرچه زمان بیشتری برای تعامل با افراد سرمایه گذاری شود ، دنبال کننده بیشتری خواهید داشت ، به این معنی که به محتوای شما دسترسی بیشتری خواهید داشت.
۵- مباحث پرطرفدار و صدای جیر جیر را در هنگام مناسب بررسی کنید

Trendjacking یک راه عالی برای ایجاد آگاهی برای خود یا نام تجاری است ، اما این یک استراتژی است که اگر به درستی انجام نشود می تواند به طرز وحشتناکی شما را نابود کند. کلید این کار اصالت شماست. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید.

با استفاده از نظر خود در مورد یک مقاله در صنعت محبوب یا در مورد مسئله دکمه های داغ ، روند فرصت ها را جستجو کنید. اطمینان حاصل کنید که همیشه مدنی و بروز بمانید ، زیرا هدف این است که پیروان را بدست آورید و بیگانه نشوید.

به مکالمه در توئیت های ویروسی مربوطه برای افزایش بازدید بپردازید

این مرحله با مرحله قبل به صورت دستی انجام می شود و همین قوانین نیز اعمال می شوند. یک پاسخ خوب به یک توییت ویروسی می تواند توجه نسبتاً خوبی را برای صفحه شما ایجاد کند

به دنبال توییت های ویروسی در حوزه صفحه خود بگردید تا مناسب ترین ارتباط ممکن را پیدا کنید. حتی هنگام بحث در مورد تویت های ویروسی ، کیفیت همیشه مهمتر از کمیت بازدید است.

در صورت امکان نرخ تعامل را با گیف ها یا ایموجی تقویت کنید

ثابت شده است که توییت های با متن بیشتر، نرخ درگیری بیشتری دارند. شما واقعاً باید انگشت خود را روی نبض مخاطب هدف خود بگذارید و محتوایی ایجاد کنید که برای او جذابیت بالایی داشته باشد . این نکته را به یاد داشته باشید که یک الگوی رفتاری ضعیف می تواند به برند شما آسیب جدی برساند.

برای خدمات دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شما میتوانید با متخصصان ایزاکو در این لینک تماس بگیرید

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها