در این پست در وبسایت ایزاکو به آمار و ارقام ارائه شده از سوی (ARBITRON NATIONAL) و آمار دیگر میپردازیم:

  • تبلیغات بیلبوردینگ گاهی ۸۰% از تبلیغات تلویزیون و رسانه های دیگر ارزانتر است.
  • بیش از ۷۰ درصد مردم پس از افتادن نگاهشان به تبلیغات نا خودآگاه پیام آن را نیز میخوانند.
  • بیش از ۵۶ درصد مردم پس از دیدن تبلیغ جالب آن را برای دیگران نیز بازگو میکنند.
  • در سال ۲۰۲۰ با توجه به رشد این تبلیغات، به رشد ۳۳ میلیارد دلار میرسد.
  • بیش از ۱۰۰۰۰ بیلبورد ثبت شده در ایران موجود است که تنها در بزرگراه قم – تهران بیش از ۲۰۰ بیلبورد وجود دارد.
  • میانگین زمان سفر و جابه جایی با وسایل نقلیه در هفته بیش از ۲۰ ساعت و مسافت بیش از ۲۰ مایل(+۳۲ کیلومتر) برای هر فرد است.
  • بیش از نیمی از کسانی که بیلبورد ها را نگاه میکنند بیش از ۱۸ سال سن دارند!.
  • درباره رویدادی که علاقه مند به شرکت در آن بودند مطلع شدند.(۵۸%)
  •  درباره رستوران یا فروشگاهی که بعدا به آن رجوع کردند اطلاعات کسب کردند.(۵۸%).
  • درباره بیلبوردی که بامزه بوده با دیگران هم صحبت کرده اند.!(۵۶%)(نمونه های ایرانی هم داریم!)
  • به خاطر سپردن یک آدرس سایت(۲۸%) یا شمره تلفن(۲۶%) یا اسم یک شرکت یا برند(۶۸%)
  • اغلب (۷۲%) از کسانی که بیلبوردی را میبینند در راه خانه خرید میکنند.
  • (۶۸%) تصمیم برای خرید یک کالا را در اتومبیل میگیرند.
  • (۳۸%) تصمیم میگیرند به فروشگاهی که در بیلبورد دیده اند سر بزنند.
  • (۲۴%) ترغیب به بازدید از یک فروشگاه شده اند، آن هم پس از دیدن بیلبورد تبلیغاتی آن فروشگاه.
  • (۳۲%) به فروشگاهی که تبلیغ آن را دیده اند سر زده اند.
  • بیش از نیمی از افرادی که بیلبورد ها را میبینند اطلاعات کاملی درباره محصول و فروشگاه به دست می آورند.
  • (۲۴%) هم پس از دیدن بیلبورد ها بلافاصله به فروشگاه آن رجوع میکنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا تبلیغات بیلبوردی هنوز تاثیر گذار است؟ – تابلو اعلانات
4 سال قبل

[…] آمار جزئی تر و بیشتر […]

علی حمتی
3 سال قبل

چه آمار جالبی!
منبعش کجاس

سیدی
سیدی
3 سال قبل

جالب بود، آمار تبلیغات دیگه مثل تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات سایت هارو هم اضافه کنید