در این پست در وبسایت ایزاکو به آمار و ارقام ارائه شده از سوی (ARBITRON NATIONAL) و آمار دیگر میپردازیم:
- تبلیغات بیلبوردینگ گاهی ۸۰% از تبلیغات تلویزیون و رسانه های دیگر ارزانتر است.
- بیش از ۷۰ درصد مردم پس از افتادن نگاهشان به تبلیغات نا خودآگاه پیام آن را نیز میخوانند.
- بیش از ۵۶ درصد مردم پس از دیدن تبلیغ جالب آن را برای دیگران نیز بازگو میکنند.
- در سال ۲۰۲۰ با توجه به رشد این تبلیغات، به رشد ۳۳ میلیارد دلار میرسد.
- بیش از ۱۰۰۰۰ بیلبورد ثبت شده در ایران موجود است که تنها در بزرگراه قم – تهران بیش از ۲۰۰ بیلبورد وجود دارد.
- میانگین زمان سفر و جابه جایی با وسایل نقلیه در هفته بیش از ۲۰ ساعت و مسافت بیش از ۲۰ مایل(+۳۲ کیلومتر) برای هر فرد است.
- بیش از نیمی از کسانی که بیلبورد ها را نگاه میکنند بیش از ۱۸ سال سن دارند!.
- درباره رویدادی که علاقه مند به شرکت در آن بودند مطلع شدند.(۵۸%)
- درباره رستوران یا فروشگاهی که بعدا به آن رجوع کردند اطلاعات کسب کردند.(۵۸%).
- درباره بیلبوردی که بامزه بوده با دیگران هم صحبت کرده اند.!(۵۶%)(نمونه های ایرانی هم داریم!)
- به خاطر سپردن یک آدرس سایت(۲۸%) یا شمره تلفن(۲۶%) یا اسم یک شرکت یا برند(۶۸%)
- اغلب (۷۲%) از کسانی که بیلبوردی را میبینند در راه خانه خرید میکنند.
- (۶۸%) تصمیم برای خرید یک کالا را در اتومبیل میگیرند.
- (۳۸%) تصمیم میگیرند به فروشگاهی که در بیلبورد دیده اند سر بزنند.
- (۲۴%) ترغیب به بازدید از یک فروشگاه شده اند، آن هم پس از دیدن بیلبورد تبلیغاتی آن فروشگاه.
- (۳۲%) به فروشگاهی که تبلیغ آن را دیده اند سر زده اند.
- بیش از نیمی از افرادی که بیلبورد ها را میبینند اطلاعات کاملی درباره محصول و فروشگاه به دست می آورند.
- (۲۴%) هم پس از دیدن بیلبورد ها بلافاصله به فروشگاه آن رجوع میکنند.
[…] آمار جزئی تر و بیشتر […]
چه آمار جالبی!
منبعش کجاس
سایت های بیلبورد برندینگ آمریکایی
جالب بود، آمار تبلیغات دیگه مثل تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات سایت هارو هم اضافه کنید
توی پست های قبلی موجوده . میتونید سرچ کنید داخل سایت