اگر محصول یا سرویسی دارید که می‌خواهید به مردم بگویید، می‌توانید یک ویدئو تبلیغاتی درست کنید، و قبل از ساخت ویدئو، می‌خواهید یک توضیح، یا سناریو را بنویسید تا به شما کمک کند تا قبل از نوشتن متن واقعی فیلمبرداری، ایده‌های خود را متمرکز کنید. این سناریو به عنوان یک طرح کلی عمل می‌کند که شامل ایده‌هایی است که می‌خواهید بیان کنید، و اینکه چطور می‌خواهید آن‌ها را بیان کنید، از جمله لحن، مخاطب، مکان، صحنه، صحنه، راوی و هر بازیگر یا مجریان.

۱

راه‌اندازی یک برنامه پردازشگر کلمه (ورد – نوت پد و …) روی کامپیوترتان، و یک فایل جدید ایجاد کنید.

۲

اهداف اصلی ویدئوی تبلیغاتی خود را وارد کنید. برای مثال، چه چیزی تبلیغ می‌کنید و چه کسی مخاطب هدف شماست؟

۳

توضیح دهید که چه نوع صدایی را می‌خواهید منتقل کنید. برای مثال، این یک ویدئو جدی برای سرمایه گذاران مهم است، یا آیا می‌خواهید از یک تصویر پر زرق و برق با رنگ‌های روشن، موسیقی بلند و قطع سریع از یک تصویر به تصویر بعدی عکس بگیرید؟

Graffiti Ad

۴

محدودیت‌های بودجه برای ویدئوی تبلیغاتی تان را فهرست کنید. اگر این بودجه به شما اجازه می‌دهد که یک سالن گردهمایی بزرگ اجاره کنید و با هزاران سال اضافی آن را پر کنید، می‌توانید یک سناریو را بنویسید که نسبت به نسبت‌های حماسی اثر خواهد داشت و مخاطبین خود را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. اگر بودجه شما ساده‌تر است، می‌توانید ویدئو را در کلاس، یک خانه، یک آزمایشگاه، یک آشپزخانه و یا محل کوچک دیگر قرار دهید.

۵

وعده محصول و یا سرویس خود را بنویسید. یک پاراگراف را تایپ کنید که توضیح می‌دهد چرا محصول یا سرویس شما منحصر به فرد است، یا اینکه چرا آن به طور منحصر به فرد برای نیازهای مخاطبین شما مناسب است. مزایای محصول یا سرویس خود را توضیح دهید و اینکه چرا مردم می‌خواهند امروزه خرید، اجاره یا سرمایه‌گذاری در آن را انجام دهند.

۶

یک پاراگراف را از روش‌هایی تایپ کنید که برای نشان دادن محصول یا سرویس تان در عمل از آن‌ها استفاده خواهید کرد. این ممکن است شامل تظاهرات، صحنه‌هایی از محصول و یا دیدگاه مردم در سفر به ملک یک فرصت سرمایه‌گذاری باشد.

Jobsintown creative advertisement

۷

شامل یک بخش برای تایید افراد عادی، یا از متخصصان قابل‌تشخیص و یا افراد مشهور برای تقویت ادعاهای خود و افزایش اشتیاق برای ویدئوی تبلیغاتی تان قرار دهید.

۸

مفاد تبلیغات را بنویسید. این ممکن است شامل هزینه خرید یا اجاره این مورد باشد، چقدر هزینه دارد تا چیزی یا حداقل مقدار سرمایه‌گذاری را تجربه کند. هر گونه الزامات دیگری مانند حمل و نقل و حمل و نقل، استرداد گزینه‌ها و خدمات مشتری را ذکر کنید.

۹

اطلاعاتی را وارد کنید که یک مهلت برای واکنش به ترفیع را پوشش می‌دهند. ارائه اطلاعات تماس مانند یک وب سایت، شماره‌تلفن تماس تلفنی، یا آدرس پستی که برای اطلاعات بیشتر و یا ارسال یک پرداخت ارسال می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها