بیلبوردهای تبلیغاتی خلاقانه

با توجه به افزایش تبلیغات در فضاهای مختلف بیلبورد ها و تبلیغات در وبسایت و تبلیغات در رسانه های اجتماعی افزایش چشم گیری یافته و همچنین با توجه به تعامل بیشتر کاربران با تبلیغات و آشنایی بیشتر کاربران، نادیده گرفتن تبلیغات نیز آسان تر شده از این رو باید کاربران را به روش های مختلف مجبور به دیدن تبلیغات کنیم!

یکی از روش هایی که میشود با آن افراد را مجبور به دیدن تبلیغات کنیم به اجبار است!
حتما با این تبلیغات برخورد داشته اید، در وبسایت ها، در ابتدای یک ویدئو یا کلیپ و در هنگام بازی با گوشی هوشمند و…
هرچند در این روش فرد تبلیغ را میبیند ولی تجربه ی خوبی برای وی نیست و احتمال پایینی دارد که با دیدن فروشگاه و یا شرکت شما تمایل به برقراری ارتباط و یا خرید از فروشگاه یا شرکت شما را داشته باشد.

روش دیگر که میتوان تبلیغ را در زمان های تلف شده و یا با طراحی های هوشمندانه به کاربران عرضه کنیم که علاوه بر جلب توجه کاربر باعث افزایش سود کار و کسب شود

تبلیغات جالب و خلاقانه روش های مختلفی دارد، تبلیغات جالب و خنده دار در ترند شدن یک تبلیغ تاثیر خیره کننده ای دارند بیش از ۵۶ درصد مردم پس از دیدن تبلیغ جالب آن را برای دیگران نیز بازگو میکنند. در رابطه با این موضوع می توان به تبلیغات “عالیس” اشاره کرد که در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.
آمار عجیب و خیره کننده تبلیغات بیلبورد

تبلیغاتی که دارای محتوای جالب باشند و با زیرکی بخواهند متن یا پیامی را به کاربر منتقل کنند تاثیر بسزایی روی کاربران دارند، بر اساس آماری که در لینک بالا منتشر کرده ایم بیش از ۷۰% از کسانی که تبلیغاتی را میبینند متن و محتوای آن را نیز کمی دنبال میکنند حال این بر عهده ی ما است که با طراحی حرفه ای تبلیغ را در ذهن کاربر ثبت کنیم.

حال به نمونه هایی از طراحی تبلیغات منحصر به فرد شرکت های مختلف میپردازیم:

همچنین بخوانید تبلیغات محیطی چیست و انواع آن کدامند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها