بیلبورد، بهترین روش تبلیغات کسب و کار شماست؟!

در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند تابلوهای تبلیغاتی در مقایسه با فناوری های جدیدتر مانند بازاریابی ایمیلی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی، یک نوع تبلیغات قدیمی هستند،

بیلبوردها هنوز هم برای شرکت های بزرگ و کوچک تبلیغات بسیار محبوب هستند.

مزایای تبلیغات بیلبورد بی شمار است و بسیاری از آنها به سادگی در سایر انواع تبلیغات وجود ندارد.

به همین دلیل است که بیلبوردها خلق می شوند تا ماندگار شوند.

بالاترین نمایش تبلیغ با حداقل تلاش


یکی از مزایای اصلی تبلیغات بیلبورد این است که حداکثر در معرض دیده شدن را با کمترین تلاش ممکن ارائه می دهد.

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ایجاب می کند که افراد دستگاه صوتی یا تصویری خود را برای دریافت آگهی روشن کنند.

همین طور تبلیغات رسانه های اجتماعی مستلزم ورود افراد به حساب های خود و مرور صفحات برای مشاهده تبلیغات است.

با تبلیغات بیلبوردی، هیچ گونه آماده سازی خاصی برای تحویل تبلیغ لازم نیست.

برای مشاهده آگهی، مخاطبان شما نیازی به خرید چیزی مانند مجله یا روزنامه ندارند، نیازی به دسترسی به تلویزیون کابلی یا گوش دادن به رادیو ندارند و نیازی به استفاده از رسانه های اجتماعی ندارند.

تابلوهای تبلیغاتی به عنوان تبلیغات در فضای باز نیز بسیار موثر هستند و تخمین زده می شود که 71 درصد از مشتریان بالقوه به طور مرتب به تابلوهای تبلیغاتی نگاه می کنند.

هزینه کمتر


هر سال در طول Super Bowl یا همان مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی، شرکت های تبلیغاتی در این کشور با هزینه اجرای فقط یک آگهی 30 ثانیه ای در طول یک بازی بزرگ معمولاً چندین میلیون دلار بدست می آورند.

در حالی که اکثر تبلیغات در طول مسابقات اجرا نمی شوند، هزینه تلویزیون، رادیو و سایر تبلیغات بسیار بیشتر از بیلبوردها است.

در حقیقت، هزینه تبلیغات بیلبورد تقریباً 80 درصد کمتر از تلویزیون است، که این هزینه را برای مشاغل کوچک و خرده فروشان محلی بسیار معقول تر از سایر تبلیغات ساخته است.

با این حال ، تبلیغات بیلبورد فقط برای مشاغل کوچک نیست.

شرکت هایی مانند اپل، آمازون، Netflix و Google

همه از تبلیغات بیلبورد سنتی برای بازاریابی محصولات خود و افزایش آگاهی از نام تجاری استفاده می کنند.

تکنولوژی جدید


اگر فکر می کنید بیلبوردها یک نوع تبلیغات راکد یا کهنه هستند، بهتر است دوباره درباره آنها فکر کنید!

تابلوهای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین انواع تبلیغات مدرن هستند و به لطف فناوری های جدیدی که به ترکیب مزایای بیلبوردهای سنتی با فناوری های جدید و هیجان انگیز کمک می کند،

تاثیرگذاری آنها را بیش از پیش بهبود بخشیده و به طور مداوم در حال پیشرفت هستند.

در حالی که تصاویر چاپ شده غول پیکر هنوز یک نوع محبوب تبلیغات در بیلبوردها هستند،

انواع دیگری از بیلبوردها نیز وجود دارد، از جمله بیلبوردهای دیجیتالی، بیلبوردهای عرشه پل و موارد دیگر.

بیلبوردهای دیجیتالی بهترین تبلیغات سنتی را با فناوری جدید ترکیب می کنند.

این نوع از بیلبوردها این امکان را برای نمایش پیام های پویا فراهم می کند

و به راحتی می توان آنها را به طور مرتب تغییر داد و در عین حال هزینه نسبتاً پایینی دارند،

به مخاطبان عظیمی نشان داده می شود.

فناوری های جدید موجود در تابلوهای تبلیغاتی به این معنی است که رسانه می تواند بدون کهنه شدن به رشد و تکامل خود ادامه دهد که این یک مزیت بزرگ در عصر دیجیتال است.

اندازه


یکی از بزرگترین مزایای تابلوهای تبلیغاتی اندازه بزرگ آنها است.

برخی معتقدند تابلوهای تبلیغاتی به اندازه تبلیغات پویا در رسانه های اجتماعی یا تلویزیون برجسته نیستند

اما اندازه تبلیغات باعث می شود نادیده گرفتن آنها غیرممکن باشد.

علاوه بر این، نگرانی ها در مورد ماهیت ثابت بیلبوردها با اختراع بیلبوردهای دیجیتالی برطرف شده است که فرصت چرخاندن تبلیغات را فراهم می کند

و به مشاغل اجازه می دهد با محتوای خود خلاقیت بیشتری به خرج دهند.

افزایش مخاطب


صحبت های زیادی در مورد اهمیت بازاریابی برای مخاطبان مورد نظر شما وجود دارد

اما تابلوهای تبلیغاتی در واقع این فرصت را دارند که با حداقل تلاش، حجم مخاطبان خود را افزایش دهید.

هیچ راهی برای دور زدن وجود ندارد؛

صرف نظر از سن، جنس و نژادی که به دنبال رسیدن به آن هستید،

هر فردی که از بیلبورد شما عبور می کند در معرض تبلیغات شما قرار می گیرد.

این یک مزیت است

زیرا برندها اغلب تبلیغات خود را به افرادی ارائه می دهند که فکر می کنند به احتمال زیاد محصول آنها را خریداری می کنند.

بدون اینکه متوجه شوند که ممکن است برنامه دیگری برای محصول یا خدمات آنها برای گروه دیگری وجود داشته باشد که آنها در نظر نگرفته بودند.

استفاده از تبلیغات هدفمند مانند تبلیغات در رسانه های اجتماعی یا تبلیغات مجله،

این فرصت را برای افراد همه گروه ها در معرض نام تجاری شما قرار می دهد.

کی میدونه؟

تابلوهای تبلیغاتی ممکن است به شما کمک کند مشتری جدیدی پیدا کنید که هرگز انتظار آن را نداشتید،

فقط به این دلیل که آنها هر روز در مسیر کار از تابلوی شما عبور می کردند.

اجتناب ناپذیر


چه خوب و چه بد (و در مورد تبلیغ کننده، مطمئنا بهتر است)، تابلوهای تبلیغاتی کاملاً اجتناب ناپذیر هستند.

مخاطبین شما به دلیل نمایش و مکان کمپین شما، تضمین شده هستند و شما تقریبا با یک مخاطب اسیر روبرو هستید!

مردم به طور طبیعی تمایل دارند وقتی پشت چراغ قرمز متوقف می شوند یا هنگام عبور از مسیر هرروزه خانه به محل کار و بالعکس، به اطراف خود نگاه کنند.

به این معنی که آنها زمان زیادی برای مشاهده تبلیغات شما و جذب واقعی پیام تبلیغات تان دارند.

اندازه بی شمار و چشم نواز تابلوهای تبلیغاتی به این معنی است که نگاه مردم به طور طبیعی به سمت آنها کشیده می شود.

آنها همچنین می توانند به عنوان یادآورهای مفیدی برای افرادی که از محل کار خود به خانه برمی گردند عمل کرده

و مشتریان را متقاعد کنند که برای خرید خود هزینه کنند.

به همه افرادی فکر کنید که برای خرید برخی مواد اولیه برای شام در راه خانه به مغازه ای سر می زنند.

آنها به احتمال زیاد پس از دیدن تبلیغاتی در بزرگراه (همین چند دقیقه قبل)، یک محصول جدید در فروشگاه خریداری می کنند.

مردم نمی توانند بیلبوردهای تبلیغاتی را نادیده بگیرند.

نادیده گرفتن آنها بسیار دشوارتر از تبلیغات تلویزیونی است که با تغییر کانال، خاموش کردن تلویزیون و یا تبلیغات ایمیلی که می توانند با یکی دو کلیک حذف شوند یا خوانده نشده بمانند، بسیار دشوار است.

همیشه جواب میده!


آن تبلیغ تلویزیونی 30 ثانیه ای فقط چند بار در روز پخش می شود.

رادیوی شما فقط در هنگام صبح یا ساعتی خاص روشن است.

به محض اینکه کسی صفحه مجله ای را ورق بزند، آگهی مجله شما رد می شود.

با این حال، تبلیغات بیلبورد شما همیشه کار می کند.

واقعیت این است که قیمت اکثر انواع تبلیغات، با دلایلی مثل تعداد دفعات پخش آگهی های تبلیغاتی و ارسال پیام ها را محدود می کند

اما بیلبوردها مقرون به صرفه هستند و هرگز از کار نمی افتند.

در حالی که یک تبلیغ تلویزیونی ممکن است توسط یک شخص چندین بار دیده شود،

آنها روزانه در معرض هر بیلبوردی قرار می گیرند که تصادفاً در رفت و آمد یا کارهای روزمره خود از آن عبور می کنند.

ممکن است نتوانید آنقدر روی یک بیلبورد بگویید

اما تبلیغات به دلیل دفعات مشاهده آن به طور مداوم در ذهن افراد ماندگار می شود.

به این معنی که مردم بیش از پیش به نام تجاری شما فکر می کنند.

مکان خاص


یکی از مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی این است که می توانید مکانی را انتخاب کنید

که بیشترین اهمیت را برای شما و تجارت شما دارد.

با وجود تابلوهای تبلیغاتی فراوان در، مطمئناً بیلبوردی وجود دارد

که در منطقه ای مناسب در نزدیکی کسب و کار یا کارخانه و شرکت شما،

در تقاطع شلوغ یا در امتداد بزرگراهی واقع شده باشد که به دلیل ترافیک بالای مسیر شناخته شده است.

هزینه کم تبلیغات بیلبورد نیز به این معنی است که می توانید پیام خود را با تمرکز بر روی چند مکان مختلف، مانند قرار دادن یک بیلبورد تبلیغاتی در خروجی آزادراه نزدیکترین محل کار و دیگری چند مایل زودتر، به دیگران منتقل کنید،

بنابراین مردم را ترغیب می کند که پیگیر آدرس تان شوند.

کنترل کامل


اگر خوب فکر کنید، بیلبوردها تنها شکل تبلیغاتی هستند که در آن برند تبلیغاتی کنترل کاملی بر فضای تبلیغات دارد.

مجلات انتخاب می کنند که تبلیغ شما در چه صفحه ای نمایش داده شود.

در حالی که تلویزیون زمان تبلیغات شما را کنترل می کند

و رسانه های اجتماعی متکی بر ورود کاربران به حساب های خود است.

تابلوهای تبلیغاتی امکان نمایش مداوم و کنترل کامل را فراهم می کنند

و تبلیغ کننده کاملاً مسئول مکان تبلیغات خود، مدت زمان ماندگاری آن و تعداد دفعات مشاهده آن است.

چند شکل دیگر تبلیغات را سراغ دارید که این چنین مزایایی داشته باشند؟!

حالا فکر کنید اجاره بیلبورد و یا سفارش بیلبورد شما در مسیری باشد که مسیر مواصلاتی سیزده استان کشور است و از پر ترافیک ترین اتوبان های ایران است.

این یعنی به جز اینکه مخاطب زیادی آن را می بیند، مردم زیادی با فرهنگ ها، نژادها و آداب و رسوم و سلیقه متفاوتی از آن بازدید می کنند

و راه محصول شما برای ورود و گسترش مصرف در استان های دیگر هموار خواهد شد.

منظور ما اتوبان تهران- قم است! پس برای گرفتن بهترین بیلبوردها در این مسیر و بالعکس با کارشناسان ما در تماس باشید.

منبع: سایت www.adquick.com

ترجمه و نگارش: حسام بهمن (کارشناس تولید محتوا از کانون تبلیغاتی ایران زمین، ایزاکو)

پست های مرتبط

3 پاسخ

ارسال دیدگاه برای %s