بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

بهترین روش های تبلیغات محیطی کدام اند؟ [+تحلیل جدیدترین استراتژی ها]

در برخی از کمپین های تبلیغات محیطی (Out-of-Home) شاهد آن هستیم که  این رسانه چقدر میتواند مدرن و خلاقانه باشد.این برندها فضاهای شهری را به بوم نقاشی خود تبدیل کردند و با ایده‌هایی هوشمندانه ، کاری کردند که تبلیغات دیگر فقط یک پیام تبلیغاتی نباشد ، بلکه به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل شود...

داستان برند چیست ؟ [+آموزش داستان سرایی برای برند،همراه با مثال ]

این روزها زیاد می ‌شنویم که مردم دیگر از برندهای ناشناس خرید نمی ‌کنند. می‌ گویند باید برندتان را بسازید و داستانش را روایت کنید تا بتوانید اعتمادشان را جلب کنید. واقعیت این است که انسان‌ها همیشه از کسانی خرید می‌ کنند که داستانشان را می ‌دانند. امروزه خرید تنها به یک معامله اقتصادی محدود...

برند کارفرمایی چیست؟ [+تکنیک ها و روش ها]

امروزه ، نیروهای با استعداد انسانی ( برخلاف گذشته که صرفا به دنبال “کار” بودند) به دنبال «هویت» و «هدف» می‌ گردند. آن‌ها دیگر نمی‌ پرسند «کجا می‌ توانم کار کنم؟»، بلکه می ‌پرسند: به کدام روایت و هدف می ‌خواهم تعلق داشته باشم؟ در این میدان جدید، بین کسب و کارها، رقابتی شدید برای...

مدیریت و کنترل استرس کارشناسان فروش [+11 راهکار عملیاتی]

حرفه‌ ی فروش، شباهت زیادی به ورزش قهرمانی دارد. شما مانند یک ورزشکار حرفه ای هستید که هر روز در میدانی پر از رقابت، فشار  و مواجهه‌ ی مکرر با کلمه «نه» ، در حال تلاش هستید. در این رقابت پرفشار، مدیریت و کنترل استرس قسمتی حیاتی از اصول تمرینی شما برای رسیدن به اوج...

فروش مکمل (Cross-selling) و بیش فروشی (Up-selling) چیست؟

در دنیای فروش، معامله‌ ی واقعی اغلب پس از دریافت اولین «بله» از سوی مشتری آغاز می ‌شود. هنر یک فروشنده‌ ی حرفه‌ ای در پرسیدن «سوال دوم» نهفته است؛ سوالی که می ‌تواند درآمد یک تراکنش را دو یا سه برابر کند. در این مقاله می خواهیم دو روش فروش مکمل (Cross-selling) و بیش...

ترکیب فروش چیست؟ [+استفاده از نسبت ترکیب فروش برای افزایش بهره وری]

ترکیب فروش (Sales Mix) به نسبت و سهم هر یک از محصولات یا خدمات در مجموعه فروش کل شرکت اشاره دارد. هر محصول یا خدمتی را که ارائه می ‌دهید، معمولاً قیمت و حاشیه سود مخصوص خود را دارد؛ بنابراین ترکیب این اجزا در کنار یکدیگر، تأثیر مستقیمی بر سود نهایی کسب‌ و کار شما...

بوم مدل کسب و کار چیست؟ [+مراحل و نمونه های موفق]

هر کسب و کار بزرگی، روزی تنها یک ایده در ذهن یک کارآفرین بوده است؛ ایده‌ای پیچیده، چندوجهی و گاهی آشفته!  اما چگونه می ‌توان این چشم ‌انداز بزرگ را به یک برنامه‌ ی شفاف و اجرایی تبدیل کرد؟ پاسخ در ابزاری قدرتمند و بصری نهفته است: بوم مدل کسب و کار (Business Model Canvas)....

کسب و کار های آنلاین در زمان جنگ [+راهکار های عملیاتی در شرایط بحران]

جنگ، واقعه ای است که تمام قواعد شناخته‌ شده‌ی کسب ‌و کار را در یک لحظه دگرگون می‌ سازد. برای کسب ‌و کارهای آنلاین که حیاتشان به زیرساخت‌های فناوری، لجستیک و ارتباطات گره خورده است، این شرایط ، چالش‌هایی عمیق و چندوجهی را به همراه دارد. اما بحران، لزوماً به معنای توقف نیست؛ بلکه آزمونی...

استراتژی بازاریابی و فروش در دوران جنگ [+راهنمای کسب و کار ]

استراتژی بازاریابی و فروش یک برند در زمان جنگ می ‌تواند به ‌طور قابل‌ توجهی با دوران صلح تفاوت داشته باشد. در شرایط پیچیده ناشی از جنگ، کسب ‌و کارها ممکن است ناچار شوند بخشی از راهبرد بازاریابی خود را تغییر دهند یا آن را به ‌کلی بازسازی کنند تا با واقعیت‌های جدید سازگار شده...

تاب آوری برند چیست؟ [+ویژگی ها و مثال هایی از برند های تاب آور]

تاب آوری برند  یا همان (Brand Resilience) به مقاوت یک برند در برابر اتفاقات پیش بینی نشده اشاره دارد.می‌ توان به تاب ‌آوری برند ، به چشم سیستم ایمنی یک موجود زنده نگاه کرد . وظیفه‌ ی اصلی این سیستم ، مقاومت در برابر تهدیدها و چالش‌های بیرونی ، سازگاری با محیط متغیر و در...

ارزش پیشنهادی برند چیست؟[+روش های کاربردی ساخت Brand Value Proposition قدرتمند]

ارزش پیشنهادی برند (Brand Value Proposition) یک جمله کوتاه و مختصر است که به ما توضیح می‌دهد مشتریان با انتخاب یک محصول یا خدمتی خاص، چه منافعی به دست خواهند آورد. این پیشنهاد نشان می‌دهد که چرا خدمت و محصول شما متفاوت و ارزشمندتر از رقبا است. اگر قرار است مشتریان پول خود را برای...

نقاط تماس برند [+راه های افزایش کیفیت در نقاط تماس]

در دنیای کسب ‌و کار ، هر مواجهه ‌ای که مشتری با برند شما تجربه می ‌کند، می ‌تواند حیاتی و سرنوشت ‌ساز باشد. این تعاملات که در ادبیات برند سازی ، نقاط تماس برند یا (Brand Touchpoints) نامیده می‌ شوند، نقش تعیین‌ کننده ‌ای در شکل ‌گیری درک مخاطبان از کسب ‌و کار شما...

تبلیغات برای نسل Z [+ ایده ها و روش ها]

موفقیت در عرصه ی تبلیغات برای نسل Z در گروی ایجاد یک ارتباط اصیل و مبتنی بر ارزش های مشترک   با این نسل  است . این نسل به دنبال برند هایی نیست که صرفا محصولات خود را به نمایش بگذارند ، بلکه به دنبال آن هایی است که یک داستان برای تعریف کردن ، یک...
دانشگاه کارآفرینی چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باش

دانشگاه کارآفرینی چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد

دانشگاه کارآفرینی چیست و چگونه بزرگترین مشکلات جهان را برطرف می کند؟ امروزه، دانشگاه‌ها بیش از هر زمان دیگری نقشی محوری در توسعه و پیشرفت جوامع دارند. بسیاری از فعالان عرصه آموزش عالی بر این باورند که دانشگاه‌ ها می ‌توانند موتور محرک تحول اقتصادی و اجتماعی کشورها باشند؛ به گونه ‌ای که با خلق...

9 مدل از تبلیغات در فضای باز (تبلیغات محیطی)

مخاطب امروز ، دیگر به تبلیغات مختلف دقت نمی ‌کند و به نوعی از کنارشان عبور می ‌کند . ذهن همه ما بعد از دیدن هزاران تبلیغ تکراری ، یک فیلتر نادیده گرفتن برای خودش ساخته است . اما یک نقطه کور جالب در این فیلتر وجود دارد و آن هم دنیای واقعی است ....
1 2 3 34