خدمات ایزاکو

خدمات ما

خدماتی که کانون تبلیغاتی ایران زمین به مشتریان ارائه میکند

دیجیتال مارکتینگ

ایزاکو در زمینه مدرنیته کردن کسب و کار های مدرن بصورت تخصصی کار میکند و تضمین رد نشدنی به مشتری ها ارائه میدهد

کمپین تبلیغاتی

انواع کمپین های تبلیغاتی در ایزاکو میتواند به اجرا دراورده شود

بازاریابی

برای افزایش فروش خود میتوانید روی ما حساب باز کنید .

خدمات سایت

طراحی سایت ، سئو ، افزایش رتبه الکسا ، تولید محتوای تخصصی و … از جمله خدماتی است که ایزاکو ارائه میدهد.

تبلیغات

در این حوزه خدمات علمی-عملی زیادی را به مشتریان خود ارائه داده ایم

طراحی

طراحی بیلبود ، پوستر ، بنر و … انجام میشود

 

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ از تکنولوژی های روز در راستای دستیابی به جدیدترین شیوه های تعامل با مشتریان استفاده می کند و با کمترین هزینه امکان فروش هرچه بیشتر محصولات و خدمات را فراهم می‌آورد.

به کمک دیجیتال مارکتینگ و تنها با چند کلیک می توان به بازار هدف و مشتریان بالقوه دست پیدا کرد از این رو استفاده از دیجیتال مارکتینگ به یک ضرورت در دنیای امروز تبدیل شده است.

 

طراحی گرافیک

در گرایش طراحی در جهت خلق آثار گرافیکی ،عبارت « طراحی گرافیک » در مقابل کلمه « طراحی » نامگذاری دقیق تر و کاملتری است، چراکه طراحی به معنای عام ، به فرایند تجسم و خلق آثار بصری گفته می شود که در لحظه شکل می گیرد و خصلتی خلاقانه دارد. اما طراحی گرافیک محدوده مشخصی است که در آن طراحی در جهت انتقال پیام و بر اساس نیاز سفارش دهنده یا مخاطب شکل می گیرد.

طراحی گرافیک در گذشته، بدون آنکه مجموعه منسجمی را تشکیل دهد همواره از زمان پیدایش فرهنگ مکتوب و کتابت وجود داشته است. صفحه آرایی، انواع خط و تصاویر نسخ خطی را می توان به عنوان رویکردی طراحانه در گرافیک قلمداد کرد، اما اهمیت و انسجام طراحی گرافیک از زمان رواج صنعت چاپ و بعدتر بواسطه چاپ مطبوعات و مجلات پر رنگ تر شد، تا امروز که با شکل گیری فضای مجازی طراحی سایت و تولید دیجیتال نیز به آن افزوده شده است.

اما طراحی گرافیک در یک نگاه به نمایش بصری پیام و ایده ای خاص می پردازد و این مهم را با استفاده از نمادها،نشانه ها، کلمات و ترکیب تصاویر انجام می دهد.طراح گرافیک یا graphic designer ممکن است از طریق صفحه آرایی، تایپوگرافی، تصویرسازی و عکاسی دست به تولید یک اثر بصری با مفهوم و پیامی خاص بزند.

بازاریابی

انجمن بازاریابی آمریکا (The American Marketing Association) آخرین تعریف از بازاریابی در سال 2013 را اینگونه تصویب نموده  است: ” بازاریابی، مجموعه­ ای از فعالیت ها و فرایندهای ایجاد، انتقال، ارسال و تبادل هر آنچه که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکای تجاری و در کل برای جامعه ارزشمند باشد، است.
بازاریابی یا همان مارکتینگ با یک ایده جدید یا یک محصول نوآورانه آغاز نمی­ شود، بلکه نقطه آغاز و پایان هر کسب و کاری بازاریابی است و محوریت بازاریابی را نیز مشتری (Customer) تشکیل می دهد.

در واقع فرآیند بازاریابی حتی قبل از آنکه مشتری وارد چرخه ی کسب و کار شود، آغاز می شود، نه زمانی که محصول آماده فروش است.
در پاسخ به اینکه بازاریابی چیست باید گفت بازاریابی فرایند مشتاق کردن مخاطبین به محصولات ویا خدمات است. این فرآیند با انجام تحقیقات بازار آغاز و با تحلیل رفتار مصرف کننده یا مشتریان، بهبود سفر مشتری، شناخت کامل خواسته ها و نیازهای بازار هدف، نگهداشت مشتریان، و افزایش سهم بازار ادامه خواهد داشت.

خدمات سایت و سئو

مفهوم سئو برای بسیاری از مدیران سایت ها و فعالان اینترنتی امری شناخته شده و بعضا بدیهی بنظر میرسد. نیاز به سئو در ذهن مدیران سایت ها حک شده است. اما خدمات سئو هنوز تعریف درستی در فضای وب فارسی ندارند.

زمانیکه تصمیم میگیرید سرمایه گذاری بیشتری بر روی سئو سایت خود داشته باشید هدف شما کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش فروش خواهد بود. ولی آیا شناخت درستی از مسیر اجرای یک پروژه و خدماتی که یک متخصص سئو به شما ارایه میدهد دارید؟

 

برای کسب نتیجه مناسب باید مسیر دقیق و مشخصی را طی کنیم. درست است که تنوع موضوعات و سایت های اینترنتی موجب میشود تعریف دقیقی از خدمات سئو نداشته باشیم و سناریوی اجرا برای هر سایت کاملا متفاوت باشد؛ ولی اگر به صورت جامع به خدمات سئو نگاه کنیم میتوانیم به یک ساختار مشابه و قابل تعریف برای تمام پروژه ها برسیم.