بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

اصولی ترین آموزش سئو

امروزه تقریبا همه مدیران وب سایت ها با کلمه سئو آشنا هستند ولی در اجرای آن موفق نیستند و نتایج مطلوبی دریافت نمیکنند . در این مقاله به اصول اصلی سئو که توسط خود گوگل در این لینک معرفی شده است میپردازیم . در ادامه با کانون تبلیغاتی ایران زمین (ایزاکو) همراه باشید… ظاهر جستجو...
اینستاگرام

آموزش سئو اینستاگرام (محتوا)

امروزه کسب و کار ها دچار تغییر و تحول های بزرگی در نحوه ارائه ، تبلیغات و فروش کرده اند و اینستاگرام خود یکی از محور های اصلی کسب و کار های جدید است.
اکسپلور اینستاگرام

آموزش نمایش پست اینستاگرام در اکسپلور

همان طور که میدانید یکی از اصلی ترین راه ها برای دیده شدن در اینستاگرام حضور در اکسپلور است . و در این مقاله شما را با نکاتی که باعث نمایش شما در اکسپلور میشود آشنا میکنیم . در ادامه با ایران زمین همراه باشید … اینستاگرام با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی که...

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با رعایت نکات سئو اینستاگرام

اینستاگرام یک بستر غیرقابل انکار برای بازاریابی دردوران نوین است. در واقع ، اینستاگرام رسما به بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده است – این بدان معنی است که اکنون محبوب تر از غول های رسانه های اجتماعی مانند توییتر یا لینکدین است. در ادامه با کانون تبلیغاتی ایران زمین همراه باشد. ....

موثرترین روش تبلیغاتی چیست ؟

در سالهای اخیر کسب و کار ها دچار تحولات بزرگی شده اند که همه مشاغل را در برگرفته و صاحبان کسب و کار ها برای اینکه در رقابت با هم پیروز شوند ، تبلیغات بسیاری را انجام میدهند . در این مقاله به بررسی مهم ترین رسانه ها خواهیم پرداخت
اموزش سئو

سئو چیست ؟ (اموزش پایه)

آموزش اصول پایه سئو برای موتور جستجو های مختلف

قدرتمندترین کلمات برای تبلیغ

کلمات خود از بهترین فروشنده ها هستند . بویژه در فضای مجازی که عمدتا مبتنی بر متن است .مردم روزنامه ها و مجله ها را رها کرده اند و از طریق اینستاگرام ، کانال های تلگرام ، پیام رسان های ایرانی ، فیسبوک ، توییتر و … به صفحات مد نظر خود وصل میشوند ....

اموزش افزایش فروش در سایت (بخش دوم)

زندگی مدرنیته تقریبا همه چیز را تغییر داده و بازار و کسب کار از این قائده مستثنی نیست . در چند سال اخیر افراد اقدام به بروزرسانی کسب و کار خود کرده و یک رقابتی بین افراد در بیزینس های جدید بوجود آمده. در این مقاله به نکاتی میپردازیم که در صورت رعایت آنها میتوانید...

اموزش افزایش فروش در سایت (بخش اول)

 زندگی مدرنیته تقریبا همه چیز را تغییر داده و بازار و کسب کار از این قائده مستثنی نیست . در چند سال اخیر افراد اقدام به بروزرسانی کسب و کار خود کرده و یک رقابتی بین افراد در بیزینس های جدید بوجود آمده. در این مقاله به نکاتی میپردازیم که در صورت رعایت آنها میتوانید...

مکان های غیر منتظره برای تبلیغات

اخیرا در خلاقیت و طراحی به دو دسته سنتی و غیر سنتی تقسیم میشوند و مشتریان هم از طریق روش ها غیر سنتی و مدرن جذب میشوند رسانه های سنتی رایج : تبلیغات تلویزیون تبلیغات رادیویی تبلیغات در سینما تبلیغات چاپی (بروشور ، مجله ، تراکت و …) بیلبورد ها تبلیغات با SMS رسانه های...

تبلیغات بیلبوردی چقدر تاثیرگذار است؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که ساعات قابل توجهی از روز خود را در حال رانندگی و گذر از خیابان‌ها و بزرگراه‌ها سپری می ‌کنید. در این میان، بیلبوردهای تبلیغاتی کنار جاده، گاه با طرحی خیره‌ کننده نگاهتان را می ‌ربایند و گاه نیز آنقدر معمولی و تکراری به نظر می ‌رسند...
جنگ برندها

جنگ های تبلیغاتی

کسب و کار های مختلف امروزی بسیار رقابتی شده . مشتریان اولویتشان بر اساس برند است نه محصول . از این رو مبالغ هنگفتی را برای بازاریابی و برندسازی هزینه میکنند تا بازیکن بهتری در این بازی باشند . این مسئله باعث جنگ تجاری میان شرکت ها میشود که با تکنیک هایی مثل بازاریابی غافلگیرانه...

چگونه یک برند به یاد ماندنی خلق کنیم

بیشتر استارتاپ های نوپا بر این معتقدند که سرمایه تنها راه معرفی خود و مطرح شدن برند میشود در حالی که اگر شما نکات ساده ای را در کار خود رعایت کنید شما به بهترین نحو معرفی خواهید شد. چگونه یک برند به یاد ماندنی ایجاد کنیم ؟ یک شرکت انگلیسی تولید کننده کادو در...

داستان برند نهم : فولکس واگن ؛ از موفقیت تا رسوایی

گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر وولفسبورگ واقع در استان « Lower Saxony» آلمان قرار دارد.

تبلیغات مخفی با محرک‌های زیرآستانه‌ ای چیست ؟ [+مثال هایی از پیام های سابلیمینال ]

برای اولین بار دکتر اسکریپچر در کتابی به اسم روانشناسی نوین به تشریح پیام‌های پنهان یا سابلیمینال مسیج Subliminal Message (اصطلاح روانشناسی : پیام‌های زیر آستانه‌ای) پرداخت .
1 32 33 34 35 36 40