بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

آخرین نمونۀ موفق بازاریابی ویروسی چگونه شکل گرفت: چالش باز کردن درب بطری

بازاریابی ویروسی نوعی انتقال دهان به دهان پیام توسط افراد است که از این طریق برخی از پیام‌های بازاریابی مربوط به شرکت، برند...

جایگاه تبلیغات در هنر جدید

امروزه از تبلیغات و برندها در آثار هنری مدرن استفاده می‌کنند...

برچسب ها خلاقیتی خیره کننده در دنیای تجارت

 برچسب ها می توانند به راحتی در یک خیابان شلوغ توجه مردم را جلب کنند . مشتریان تمایل دارند به طور مستقیم از فروشگاه های بی رنگ و لعاب به فروشگاه بعدی نگاه کنند و به دنبال عناصری هیجان انگیز در آن باشند ، به دنبال نقاشی های روشن و پررنگ پنجره و شعارهای جذاب...

آینده تبلیغات چگونه خواهد بود؟

تکنولوژی تبلیغات دیجیتال با سرعت در حال تغییر است، اما تبلیغ‌کننده‌ها با تمرکز بر گرایش‌های بلندمدت این صنعت می‌توانند در صدر قرار بگیرند.

بزرگترین برندهایی که تبلیغات محیطی را انتخاب کرده‌اند

AAAO (انجمن تبلیغات محیطی امریکا) گزارش سالانه ۲۰۱۸ برندهای بزرگ را منتشر کرده است؛ یک بررسی جامع از بزرگترین تبلیغ کنندگان ملی. این گزارش ۱۰۰ شرکت برتر سرمایه گذار در تبلیغات خارج از خانه و ۱۰۰ شرکت برتر سرمایه گذار کرده در تمام رسانه‌ها همراه با میزان هزینه‌ای که برای تبلیغات مصرف کرده‌اند نشان می‌دهد....

چرا بیلبوردها و تبلیغات محیطی در دورۀ موبایل‌های هوشمند همواره در حال پیشرفت هستند؟

تبلیغات محیطی تبلیغات محیطی وسیع‌تر و دقیق‌تر در فضای بیرون از خانه به معنای تبلیغات  محیطی مناسبی است که باعث می‌شود ما نگاهمان را از صفحه گوشی بالا بیاوریم.نتفلیکس هر ساله میلیون‌ها دلار خرج تولید محتوای خود همچون مستند‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های آشپزی می‌کند اما مانند هر شرکت تکنولوژی دیگری به شدت روی تبلیغات، پیشرفت...

مدرسه اینورس: آموزش معاصر هنرهای دیجیتال

  مدرسه هنری اینورس هم اکنون در آستانه ۱۰ سالگی فعالیت خود بیش از ۷۰۰۰ دانشجو پرورش داده است و با داشتن ۱۳۰ مدرس با تلاش در راستای تغییر اکوسیستم آموزش حرفه‌ای و تمرکز روی ایجاد شغل برای هنرجویان این مدرسه قصد یک جریان هنری جدید را داشته است.   اینورس مدرسه‌ای است که هنرهای...

قبل از مصاحبۀ کاری این سایت رو ببین: «سالپا» مرجع اطلاعات مصاحبۀ شرکت‌ها

سالپا وبسایتی با شعار همه چیز را همگان می‌دانند و با هدف جمع کردن نظرات مختلف متقاضیان کار از نوع سوالات در مصاحبه‌ها و حال و هوای شرکت‌های ایرانی است که به روند پیدا کردن شغل مناسب تسهیل می‌بخشد، زیرا انتخاب محل کار مناسب کیفیت و رضایت از زندگی را بالا می‌برد. روند کار این...

یک نکتۀ کوتاه دربارۀ چهار موقعیت اصلی نشانه‌ها

به نظر می‌رسد بزرگترین کشف هنرمندان گرافیک این است که آنها متوجه شدند که با دو نشانه قادرند، هر آن چه می‌خواهند، بیان کنند! وقتی دو نشانه در گسترۀ صفحه قرار می‌گیرند، چه موقعیت‌هایی را بوجود می‌آورند؟ موقعیت قرارگیری نشانه‌ها چیزی شبیه چهار وضعیت قرارگیری مجموعه‌ها در ریاضی است. الف) نشانه‌ها همجواراند. (هم‌جواری) ب) در...

تبلیغات محیطی فقط بیلبورد نیست / بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی به دلیل احساس نیاز بازاریابان کسب و کارهای کوچک بوجود آمد. در سال ۱۹۸۴ کتاب...

یک برند موفق چه شرایطی را رعایت کرده است؟

داشتن یک برند برای کمپانی‌ها دارای اهمیت زیادی دارد و به نوعی قلب یک شرکت است و کیفیت طراحی آن بسیار حائز اهمیت است. برند چیزی است که شرکت شما با آن دیده می‌شود پس مهم است، که تصویر قدرتمند و فوق العاده‌ای از شما به جای بگذارد با چگونگی آن در ادامه آشنا می‌شوید....

فتوگرافیک نگاهی نو به دنیای گرافیک

رشته فتوگرافیک در واقع ادغام دو رشته عکاسی و گرافیک است که به منظور نیاز بازار کار به این مهارت دو سال است که در هنرستان‌ها تدریس می‌شود این رشته از رشته‌های خدماتی نیز محسوب می‌شود. هنرجویان در این رشته مهارت‌هایی چون عکاسی، تصویرسازی، تایپوگرافی بدست می‌آورند و با نرم‌افزار هایی همچون ایلاستریتور و فتوشاپ...

دیزاین یا طراحی؟

سالهاست که بر لزوم استفاده از «طراحی گرافیک» در بسترهای مختلف تأکید می‌شود. حال پرسش اینجاست که آیا این عبارت می‌تواند برابر نهاد درستی از نسخۀ مرجع خود «گرافیک دیزاین» باشد؟ از آنجا که گرافیک بی هیچ تغییری وارد دایرۀ لغاتی ما شده، بدیهی است برای نیل به این موضوع بر واژۀ دوم این عبارت...

سوشیال مدیا چیست؟

در عبارتی کوتاه سوشیال مدیا، شبکه‌های اجتماعی معنی می‌شود. سوشیال مدیاها ابزاری هستند برای بدست آوردن ترافیک و توجه مخاطبان به برند و کسب و کار شما.یکی از راهکارهای بدست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر یک برند استفاده از سوشیال مدیاهاست. استراتژی سوشیال مدیا ایجاد محتوای منحصر به فرد و سالم می‌باشد که به اشتراک گذاشته می‌شود....

چگونگی پرورش یک ایده

بعید است اولین ایده، بهترین ایده باشد. بنابراین ایده‌یابی را باید یک فرایند تکمیلی دانست. ارائه مثالی در این زمینه ضروری است. فرض کنید قرار است برای فیلم «راننده تاکسی» پوستری طراحی کنید. براساس آن چه تاکنون آموخته‌اید؛ باید کار را از نشانۀ مرتبط آغاز کنید. الف) نشانۀ مرتبط می‌تواند همان تیپ خاص دونیرو در...
1 32 33 34 35 36 40