بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
مذاکره ی دو سر سود

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 5)

استدلال منطقی هنگامی که فروشندگان در مذاکره از استدلال منطقی استفاده می کنند، انتظار دارند که مشتری استدلال کند، فکر کند و مقایسه کند. این نوع فروش به طور ضمنی تلاش می کند تا ذهن خریدار را به سمت یک قیاس منطقی سوق دهد. یک”قیاص منطقی” یک استدلال است که از سه جزء تشکیل شده...
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 4)

پیشنهاد مثبت و منفی یک پیشنهاد مثبت، به شنوده می گوید که کاری بکند (خرید محصول) یا چیزی بگوید (از محصول خوشم آمد). یک پیشنهاد مثبت به طور ضمنی بیان کننده ی این موضوع است که مشتری به سوی تصمیم خرید در حرکت است. یک پیشنهاد منفی بیان کننده ی حرکت در جهت مخالف است....
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 3)

خواستن برای باور کردن مردم آن چه را به آن ها گفته می شود باور می کنند، اگر به طوری ذهنی بخواهند آن را باور کنند. اصل دروغ بزرگ بر این مبنا استوار است. اگر کسی بخواهد باور کند که گرفتن یک خط تلفن برای خودرو، نشانگر کوشش و پشتکار او به رییسش، حتی فراتر...
متقاعد-کردن

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 2)

اصول پیشنهاد دادن برای وادار کردن افراد به انجام کاری، دو روش وجود دارد. روش اول پیشنهاد و روش دوم استدلال منطقی است. بعضی از روانشناسان بر این نکته تاکید می کنند که بسیاری از مردم ابدا استدلال نمی کنند و رفتار آن ها عملا نتیجه ی تقلید، عادت و یا پیشنهاد است. بسیاری از...
اصول-و-فنون-مذاکره-کنندگان-حرفه-ای

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 1)

فروش درذات خود یک موضوع متقاعد سازی است، متقاعد ساختن دیگران به قبول پیشنهاد شما. متقاعد سازی انگیزه را تحریک، تا شخصی را به انجام یک کار وادار کند. هنگامی که ما افراد را متقاعد می کنیم، تنها فکر آن ها را تغییر نمی دهیم، بلکه سبب می شویم تا آن ها کاری را انجام...
چگونه-یک-کارشناس-فروش-حرفه-ای-شویم

اهداف فروشنده حرفه ای بخش 2

عرضه ی کمک های فنی به مشتریان در فروش کالا های صنعتی اغلب لازم است مهندسان به مشتریان کمک های فنی عرضه کنند. ((جیم پرکنیز)) یک فروشنده ی چسب صنعتی، به منظور رفع نیاز های فنی مشتریان خود در زمینه ی چسب باید دائما محصول ها یا فرآیند های مخصوصی را توصیه و به کار...
بهترین فروشنده

اهداف فروشنده حرفه ای بخش 1

افرادی که نیرو های فروش یک شرکت را تشکیل می دهند، در مقابل پرداختی که به آن ها می شود طیف وسیعی از وظایف را انجام می دهند. اکنون با توجه به آن چه فروشندگان مختلف ممکن است انجام دهند شغل های فروشندگی را تقسیم بندی می کنیم. این وظایف بدون در نظر گرفتن ترتیب...
فروشنده ی حرفه ای

مهارت های یک فروشنده حرفه ای بخش 2

فروش داخل در مقابل فروش در خارج فروشندگان داخلی در یک دفتر یا فروشگاه کار می کنند. شاید بتوان گفت آنها بخشی از صنعت جدید بازاریابی تلفنی هستند. یا مشتریان به آن ها رجوع می کنند یا آن ها به مشتریان تلفن می زنند. در هر صورت آن ها سفر نمی کنند و کارشان را...
فروشنده-حرفه-ای-موفق

مهارت های یک فروشنده حرفه ای بخش 1

شغل فروشندگی، در مفهوم نسبتا ساده به نظر می رسد، این مفهوم که برای شرکت ها درآمد خلق کنیم. در دورانی که رقابت این قدر خشن است، فروشندگان روانه ی بازار می شوند و بر سر پول مشتریان، با سایر فروشندگان، که آنها نیز در جستجوی هدف مشابهی هستند، به رقابت بر می خیزند. جذب-مشتری...
فروش

تکنیک های فروش حرفه ای بخش 2

تکنیک-فروش-حرفه‌ای به سختی می توان یک مدیر عامل یافت که زمانی را صرف فعالیت های فروشندگی نکرده باشد و یا هم اکنون بخش مهمی از وقت خود را به فروش اختصاص ندهد. در واقع، در دوران تولید انبوه، که فروش معنی توزیع انبوه می دهد، به دلایل زیر اهمیت فروش توسط سطوح بالای سازمانی، به...
فروش

تکنیک های فروش حرفه ای: (بخش 1)

شما قبلا هم فروشنده بودید. شما از زمانی که به دنیا آمده اید در حال فروش هستند. آیا زمانی را به یاد می آورید که با والدین خود صحبت می کردید تا برای شما یک دوچرخه بخرند؟ شما فروختید. زمانی را که با معلم صحبت می کردید تا به شما نمره ی بالاتری بدهد چطور؟...
تبلیغات ثمربخش

تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین: بخش2

اصطلاحات خاص تبلیغات در اینترنت بنرهای تبلیغاتی(Banner Ads) بنر های تبلیغاتی، آگهی های کوچکی هستند، که بر روی وبسایت جای دارند. شرکت ها معمولا بنر های تبلیغاتی را خودشان ایجاد می کنند، سایت های مناسب برای قرار دادن این بنر ها را پیدا می کنند و سپس یا آن را می خرند و یا با...
تبلیغ اینترنتی موفق

تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین(بخش 1)

دنیای آگهی های تبلیغاتی (Banner) به سرعت در حال تغییر است. چند سال قبل بنر های تبلیغاتی مد روز بود، بازدید کنندگان مرتبا روی آن کلیک می کردند، بنر های خوب به دشواری یافت می شدند، و قیمت ها رو به افزایش بودند. اما امروزه وضع فرق کرده است! طی دو سال گذشته قیمت این...
بیل گیتس

زندگی نامه بزرگان : 1- بیل گیتس

ویلیام هنری گیتس سوم مشهور به بیل گیتس( Bill Gates ) رئیس و موسس شرکت مایکروسافت است که در حال حاضر با بیش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص 60/42 میلیارد دلار در پایان سال مالی 2008 یکی از موفق ترین شرکت های ایالات متحده ی آمریکا و یکی...
برندینگ

نکات راهنما در انتخاب نام برند

انتخاب نام برند برای یک محصول جدید، ترکیبی از هنر و علم است. آگاهی از برند نام هایی که ساده هستند، به راحتی تلفظ و نگارش می شوند، آشنا و با مفهوم هستند، متفاوت و منحصر به فردند و می توانند میزان آگاهی برند را در ذهن مصرف کننده تا حد زیادی افزایش دهند. برندینگ...
1 26 27 28 29 30 39