در طرحی بیلبورد اصولی وجود دارد که در صورت رعایت آنها باعث به یاد سپاری محصول یا برند در ذهن مخاطب ، تاثیر گذاری و تحریک برای استفاده از محصول یا خدمات شما میشود . لطفا قبل از مطالعه ی این پست ،پست موجود در این لینک  را مطالعه کنید . در ادامه با ایران زمین همراه باشید.

۱- تضاد رنگ ها

بیلبورد سامسونگ

استفاده از رنگ های کنتراست بالا و متضاد کلید خوانایی محتواست . بهترین رنگ ها برای این کار رنگ های سیاه ، سفید ، رنگ های اصلی مانند قرمز ، زرد ، آبی هستند . بعنوان مثال متن مشکی بیشترین نرخ خوانایی را داراست. رنگ هایی که باعث عدم خوانایی میشوند ، شامل : قهوه ای ، خاکی ، و رنگ های پاستیلی

۲- پس زمینه ساده

 

از پس زمینه ای استفاده کنید که با عکس و لوگوی شما مغایرت نداشته باشد. فضای خالی زیاد ، صحنه مناسبی برای یک بیلبورد نیست و از این روش بیشتر در مجله های و بروشور ها استفاده میشود ، نه یک بیلبورد تبلیغاتی. شما میتوانید به جای فضای خالی لوگو ، تصویر و فونت خود را بزرگتر کنید

۳- توازن و بالانس لوگو

در این بحث قوانینی بین تصویر استفاده شده و لوگوی شما وجود دارد که لوگوی شما نباید به بزرگی تصویر استفاده شما باشد و اینکه بهترین اندازه لوگو ۱/۸ از کل بیلبورد است.

۴- تحریک کردن

مک دونالد
یک فراخوان برای نمایش تاثیر لوگوی خودتان بدهید و ببینید که آیا شما مخاطب را برای انجام کاری آماده کرده اید ؟ در تصویر بالا شرکت فست فود مک دونالد این بیلبورد ها را در کنار راه ها قرار داده و  با استفاده از بخشی از لوگوی خود شما را به نزدیک ترین فروشگاه مک دونالد هدایت میکند

 

اینها تنها بخشی از دنیای بزرگ تبلیغات است و ایران زمین در مقالات خود سعی دارد که مخاطبان را با این علم جالب آشنا کند

ارسال دیدگاه برای %s