Blog

IRANZAMIN Blog

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian
BLOG

IRANZAMIN

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian

داستان برند هشتم: فولاد تاتا Tata Steel

تاتا استیل شرکت فولاد هندی است که در سال ۱۹۰۷ تأسیس شد. این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تاتا به‌شمار می‌آید. شرکت تاتا استیل با ظرفیت تولیدی معادل ۲۳٫۸ میلیون تن در سال ۲۰۱۲، به‌ عنوان دوازدهمین شرکت فولادسازی جهان شناخته‌ شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بمبئی، مهاراشترا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار بمبئی و بورس اوراق بهادار...

چگونه یک عنوان، توجه را به خود جلب می کند؟

در تمامی اشکال تبلیغات، «تاثیر نخست» نخستین چیزی که خواننده می‌بیند، می‌خواند یا می‌شنود، می‌تواند به مفهوم ناکامی و یا موفقیت تلقی شود.

پنج راه شگفت‌زده کردن مشتری

قبل از شروع هر کاری،‌ از خود بپرسید «آیا کاری که می‌کنید قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری‌ها را دارد؟»

راهکارهایی برای تولید ایده‌های تبلیغاتی

وظیفه نویسندۀ تبلیغات، ارائۀ ایده‌ها و عبارت‌هایی است که که محصول یا خدمت تبلیغ شده را به فروش برساند.

کاربرد بازی‌وارسازی (Gamification) در محل کار، امور دیجیتالی و بازاریابی

بازی‌آفرینی، بازی‌سازی یا بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) استفاده از المان‌ها و تفکرات بازی‌گونه است در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند.

داستان برند هفتم: لنوو Lenovo

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

راهکار کپی‌رایترها (تبلیغ‌نویسی) برای تولید عنوان، شعار و کمپین تبلیغاتی

نویسندگانی که در کمپین‌های بزرگ به کار مشغولند، اغلب با سرپرست هنری شرکت در ارتباطند و با کمک او «مفهوم» را خلق می‌کنند...

میخ و چکش بصری؛ چگونه تصویری ماندگار از کلمات برای مردم بسازیم؟

وقتی در دنیایی از واژه‌ها زندگی می‌کنید، تمایل دارید که دنیای تصاویر را به طریقی، نسبت به دنیای واژه‌ها، درجه دوم اهمیت قرار دهید. با این حال طبیعت تصویری است، نه کلامی. در پارک قدم بزنید، در اقیانوس غواصی کنید یا از کوهی بالا بروید. واقعیت همین است و هیچ واژه‌ای در طبیعت وجود ندارد....

داستان برند ششم: لانکسس lanxess

در لانکسس، ارتباط و راهبرد نام و نشان تجاری را به عنوان یک سرمایه گذاری می‌دانیم که باید...

داستان برند پنجم: زیمنس Siemens

شرکت زیمنس در‌ زمینۀ تولید تجهیزات مخابراتی‌ و‌‌ نورپردازی، لوازم خانگی، انواع‌ قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های‌ خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند.

مخاطبِ تبلیغ مشتاق داستان خوب است…

استفاده از داستان یک شب بارانی از شرکت خارج شدم و تصمیم گرفتم به هر قیمتی که شده موفق شوم. وقتی از کنار روزنامه‌فروشی رد می‌شدم یکی از مجلات با جلد قرمز که در حال خیس شدن بود توجه مرا به خود جلب کرد. آیا همین چند خط بالا توجه شما را به خود جلب...

داستان برند چهارم: آی‌بی‌ام IBM

براساس رده‌بندی مشهور اینتر‌برند، نام و نشان تجاری آی‌بی‌ام یکی از پنج نام و نشان تجاری ارزشمندتر جهان است

تاثیر صدا در بازاریابی

نحوه برخورد با مشتری، لحن و تن صدا در فروش تلفنی تأثیر بسیار زیادی بر روی برند شما خواهد داشت...

داستان برند سوم: سِمِکس Cemex

سمکس در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد، در دهۀ ۱۹۹۰ رشد پویای خود را آغاز کرد
1 32 33 34 35 36 37