Blog

IRANZAMIN Blog

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian
BLOG

IRANZAMIN

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian
فروش

تکنیک های فروش حرفه ای: (بخش 1)

شما قبلا هم فروشنده بودید. شما از زمانی که به دنیا آمده اید در حال فروش هستند. آیا زمانی را به یاد می آورید که با والدین خود صحبت می کردید تا برای شما یک دوچرخه بخرند؟ شما فروختید. زمانی را که با معلم صحبت می کردید تا به شما نمره ی بالاتری بدهد چطور؟...
تبلیغات ثمربخش

تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین: بخش2

اصطلاحات خاص تبلیغات در اینترنت بنرهای تبلیغاتی(Banner Ads) بنر های تبلیغاتی، آگهی های کوچکی هستند، که بر روی وبسایت جای دارند. شرکت ها معمولا بنر های تبلیغاتی را خودشان ایجاد می کنند، سایت های مناسب برای قرار دادن این بنر ها را پیدا می کنند و سپس یا آن را می خرند و یا با...
تبلیغ اینترنتی موفق

تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین(بخش 1)

دنیای آگهی های تبلیغاتی (Banner) به سرعت در حال تغییر است. چند سال قبل بنر های تبلیغاتی مد روز بود، بازدید کنندگان مرتبا روی آن کلیک می کردند، بنر های خوب به دشواری یافت می شدند، و قیمت ها رو به افزایش بودند. اما امروزه وضع فرق کرده است! طی دو سال گذشته قیمت این...
بیل گیتس

زندگی نامه بزرگان : 1- بیل گیتس

ویلیام هنری گیتس سوم مشهور به بیل گیتس( Bill Gates ) رئیس و موسس شرکت مایکروسافت است که در حال حاضر با بیش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص 60/42 میلیارد دلار در پایان سال مالی 2008 یکی از موفق ترین شرکت های ایالات متحده ی آمریکا و یکی...
برندینگ

نکات راهنما در انتخاب نام برند

انتخاب نام برند برای یک محصول جدید، ترکیبی از هنر و علم است. آگاهی از برند نام هایی که ساده هستند، به راحتی تلفظ و نگارش می شوند، آشنا و با مفهوم هستند، متفاوت و منحصر به فردند و می توانند میزان آگاهی برند را در ذهن مصرف کننده تا حد زیادی افزایش دهند. برندینگ...
شیوه های بازاریابی

منظور از کسب اجازه ی بازاریابی چیست؟

بخش مهمی از بازاریابی اینترنتی را بازاریابی مبتنی بر کسب اجازه از مشتریان تشکیل می دهد. وقتی برای انجام کار اضافی، از مخاطبان بازار هدف برای انجام آن کار اجازه می گیرید، پاسخ چنین عملی قطعا بسیار بهتر از زمانی خواهد بود که بدون کسب اجازه دست به چنین کاری بزنید. بنابراین ابتدا از مردم...
پاسخ دهنده ی خودکار

پاسخ دهنده ی خودکار

پاسخ دهنده ی خودکار پاسخ دهندگان خودکار(Auto responders) بیشتر شبیه سیستم های فاکس خودکار عمل می کنند. در این سیستم ها، با دستگاه فاکس خود تماس گرفته و شماره مورد نظر را می گیرید سپس اسنادی که خواسته بودید، به دستگاه فاکس شما فرستاده می شود. نحوه ی کار پاسخ دهندگان اتوماتیک نیز شباهت بسیاری...

گروه های خبری _ بهترین وسیله ی بازاریابی

همانطور که می دانید در عصر حاضر با مسئله ای به نام وفور اطلاعات روبرو هستیم و این در حالی است که یوزنت ها تبادل اطلاعات در هر یک زمینه های قابل تصور را سهولت بخشیده اند. بسیاری از این گروه های خبری، گروه هایی با اعضای وفادار هستند که به سختی عضو جدیدی را...

دو روش برای تعیین بودجه ی کل تبلیغات

هنگامی که یک کالا با کالا های رقبا تفاوت فاحشی دارد از تبلیغات صرفا برای روشن کردن این وجوه تفاوت استفاده می شود. روش در حد استطاعت بسیاری از شرکت ها برای تعیین بودجه ی کل تبلیغات خود از روش در حد استطاعت استفاده می کنند. این شرکت ها بودجه ی اختصاصی به امر تبلیغات...
بانک

داستان برند بانکرز تراست

بانکرز تراست، شرکتی هلدینگی چندیدن میلیارد دلاری واقع در نیویورک، یکی از بزرگترین بانک های تجاری آمریکا است. طبیعت تجاری این شرکت از ابتدای راه اندازی در سال 1903 دستخوش تغییرات زیادی شده است. در ابتدا تنها شرکت بانکرز تراست وجود داشت ولی در اواخر دهه 1920 به ارائه خدمات مالی پرداخت و در سال...

مدیریت برند و مشتری مداری

مدیریت برند مثل بزرگ کردن یک کودک است. شما از برند خود محافظت می کنید و نظاره گر رشد آن هستید،بهترین ها را برای او آرزو می کنید و او را از آسیب ها در امان می دارید و شما می خواهید برندتان رشد کند قوی شود و موفقیت کسب کند. همانگونه که برای والدین...

اهداف و استراتژی های بازاریابی

اهداف بازاریابی چیست؟ اهداف مواردی هستند که ما می خواهیم به آنها دست یابیم، استراتژی ها چگونگی رسیدن به آن اهداف هستند. یک هدف بازاریابی به تعادل بین محصولات و بازارهایشان مربوط می شود و می گوید چه محصولاتی را می خواهیم در چه بازار هایی به فروش برسانیم. استراتژی های بازاریابی، ابزار های دستیابی...

بازبینی بازاریابی و بخش بندی بازار

بازبینی بازاریابی، بررسی تفضیلی محیط بازاریابی شرکت، فعالیت های بازاریابی معین و سیستم بازاریابی داخلی آن است. بازبینی محیط بازاریابی بررسی بازار های شرکت، مشتریان، رقبا و کل محیط سیاسی و اقتصادی است و شامل تحقیق بازاریابی و جمع آوری داده های گذشته شرکت شما و محصولاتش است. این، فرایندی مرور پذیر است و تنها...

چگونه اضطراب را کاهش دهیم؟

دلشوره نه تنها قبل از سخنرانی و در آغاز آن، بلکه در مدت سخنرانی نیز می تواند سخنور را آزار دهد. اوج این دلشوره هنگام ظاهر شدن در برابر جمع، قرار گرفتن در محل سخنرانی و آغاز سخن، بروز پیدا می کند. تظاهرات و نشانه های ترس قبل از سخنرانی به صورت طفره رفتن ودفع...

منابع ایجاد ارزش ویژه ی برند

چه عواملی به شکل گیری ارزش ویژه ی برند منجر می شوند؟ بازاریابان چگونه می توانند این ارزش را ایجاد کنند؟ ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتری زمانی رخ می دهدکه مصرف کننده به سطح بالایی از آگاهی و آشنایی با برند دست یافته باشد و تداعیات قدرتمند، مطلوب و منحصر به فردی را...
1 27 28 29 30 31 37