Blog

IRANZAMIN Blog

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian
BLOG

IRANZAMIN

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian
کسب رضایت از مشتریان

25 اشتباه رایج در فروشندگی (منظم نبودن لوازم کار)

دقت کنید وسایل کیف شما مرتب و منظم باشد. کسب-رضایت-از-مشتریان فکر می کنید که اگر در کیف دستی شما باز شود و دفعتا انواع و اقسام ابزار و لوازم و وسایل از کیف بیرون بریزد مشتری راجع به شما چه قضاوتی خواهد کرد؟ زمانی که کیف شما در مقابل مشتری باز می شود باید نشانگر...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( بی توجهی به سر و وضع خود)

با ظاهری آراسته در ملاقات ها حضور یابید مشتری-مداری- چند سال پیش، من برای یک روزنامه نگار و تاجر در تهران کار می کردم. او عادت عجیبی داشت. هر روز، پس از صرف ناهار با یک مشتری به دفترش بر می گشت و قبل از اینکه با مشتری بعدی ملاقات کند، پیراهنش را عوض می...

25 اشتباه رایج در فروشندگی (نداشتن برنامه روزانه)

برنامه ی روزانه داشته باشید مشتری باید این را قبول کرد که انجام امور طبق یک برنامه ی زمان بندی روزانه دارای اهمیت فراوان است؛ موفقیت و شکست در تهیه یک برنامه روزانه روی کل عملکرد ما به عنوان یک مدیر فروش یا ویزیتور اثر چشمگیری خواهد داشت. امروزه، در کتاب فروشی ها تعداد زیادی...
جذب مشتری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (قطع ارتباط با مشتری)

ارتباط خود را با مشتری پیگیری کنید جذب-مشتری آخرین باری که پس از ملاقات با مشتری برای او پیام تشکر و قدردانی فرستادید کی بود؟ بسیاری از مدیران فروش و بازاریاب ها از این اقدام مهم غافلند. با صرف کمی وقت و نوشتن یک پیام ساده و خودمانی روی کاغذ آرم دار شرکت، بگذارید مشتری...

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( یادداشت نکردن گفته ها)

مشتری-مداری- همیشه حرف های مشتری را یادداشت کنید همانطوری که قبلا نیز اشاره کردم، یادداشت کردن مطالب به شما کمک می کند که همواره نیاز های مشتری را به خاطر بسپارید و همزمان کیفیت برخورد با مشتری را بهبود بخشید. کار بازاریابی را می توان به چهار مرحله تقسیم کرد: یافتن مشتری ملاقات با او...
مشتری

25 اشتباه رایج در فروشندگی( حواس پرتی)

حواستان را جمع کنید مشتری مداری هنگامی که تمام حواس خود را متوجه مشتری و برخورد با او می کنید، نتیجه این می شود که او نیز تمام توجه خود را به شما معطوف کند. چندی پیش ویزیتور جوانی که با من وقت ملاقات داشت به دفترم آمد. او به منظور تبلیغ کالایی که برای...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (مشتری را دشمن انگاشتن)

مشتری را دشمن فرض نکنید در دنیای تبلیغات ضرب المثلی است که می گوید: ((فکر نکنید مشتری احمق است مشتری را جزیی از خود بدانید.)) تصور می کنم بتوان، گفته ی فوق را در مورد بازاریابی به این تبدیل که ((مشتری دشمن شما نیست، مشتری همزبان و همدل شماست)) با مشتری و خریدار دوست شوید؛...
فروش

25 اشتباه رایج در فروشندگی (درک نکردن احساس مشتری)

احساس مشتری را درک کنید خود را جای مشتری بگذارید _ با چنین شرایطی است که در می یابید چگونه در بازاریابی موثر عمل کنید. شریک شدن در احساس مشتری با آنچه که اغلب بازاریابها به آن شناخت مشتری می گویند، فرق فاحشی دارد. بین بازاریابها حرفی رایج است که می گویند: ((واقعیت این است...

25 اشتباه رایج در فروشندگی (گوش ندادن به حرف های مشتری)

با دقت به حرف های مشتری گوش بدهید Feedback concept. Hands leaving positive feedback. Vector illustration شاید بتوان گفت ساده ترین راه تمایز بین یک فروشنده موفق با یک فروشنده نا موفق در طریق برخورد آنها با مشتری است. آیا یک فروشنده باید متکلم وحده باشد و اجازه ندهد مشتری کلامی حرف بزند؟ اگر چنین...
اشتباهات-فروشنده-اشتباه-فروشنده

25 اشتباه رایج در فروشندگی (نپرداختن با تمام وجود به کار)

با تمام وجود به کار خود بپردازید همانطور که تمام فکر و ذکر خود را متوجه کسب درآمد بیشتر می کنید به همان میزان نیز باید به مساله فروش و بازاریابی بیندیشید. برای اندیشیدن به این مساله حتی 15 ساعت در روز نیز کافی نیست بلکه تمام روز های سال بدون وقفه باید به مساله...
بچتل

داستان برند بچتل

بچتل، پسر یکی از مالکان شرکت بچتل است که با ثروت 3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و شانزدهم فهرست ثروتمندان مجله فوربز قرار گرفت. شرکت بچتل یک شرکت پیشتاز جهانی در زمینه مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت پروژه است. استفن دیوید بچتل پسر در 10 ماه مه سال 1925 به...
مذاکره ی موفق

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 3)

روش های پیشنهادی مختلفی برای کاهش نگرانی مشتری وجود دارند که اساس آن ها بر دروغ استوار است. “من فقط می خوام نظر شما را درباره ی این موضوع بدونم.” من نیامده ام اینجا که به شما چیزی بفروشم، من فقط می خواهم شما را با برنامه هایمان آشنا کنم.” تردیدی وجود ندارد، مشتریانی هستند...
مذاکره

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 2)

جلوگیری از خروج زود هنگام بسیاری از فروشندگانی که اطلاعات و محصول خوبی دارند شکایت می کنند که به محض این که شروع به معرفی محصول خود کرده اند، مشتری از آن ها عذر خواهی کرده و آن ها بیرون می کند. کدام مشتریان واقعی هستند که خواهان محصولی باشند و به فروشنده اجازه ندهند...
کنفرانس-موفق

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 1)

بعد از این که روش شروع مذاکره انتخاب شد، سایر جزئیات مهم دیگر باید مورد توجه قرار گیرند. این جزئیات عبارتند از: 1 – تنظیم قرار ملاقات و حضور به موقع 2 – زمان نزدیک شدن به مشتری 3 – نشان دادن کارت ویزیت 4 – جلوگیری از خروج زود هنگام 5 – عذر خواهی...
مذاکره

روش های شروع مذاکره (بخش 3)

روش سوالی استفاده از یک سوال برای فروش مذاکره یک هنر است. این کار می تواند به تنهایی یا با ترکیب با سایر روش ها، خصوصا روش منافع مشتری انجام شود. وقتی که یک فروشنده نزد مشتری رفته قصد دارد با او درباره ی دوران بازنشستگی صحبت کند، می پرسد “می خواهید در سال 2030...
1 25 26 27 28 29 37