Blog

IRANZAMIN Blog

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian
BLOG

IRANZAMIN

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian

تبلیغات و فروش

هدف تمام شرکت های تجاری، افزایش فروش سودآور از طریق شناسایی و ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت تبلیغات و فروش، در رسیدن به این هدف، نقش مهمی را در مجموعه ی فعالیت های بازاریابی ایفا می کنند. امروزه، بیش از گذشته فروشندگان، قدرتی پویا در دنیای تجارت...
توسعه کسب‌وکار کوچک

توسعه کسب‌وکار کوچک

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک می خواهند کسب و کار خود را با بیشترین سرعت رشد دهند. اما اگر بدون برنامه به چنین کاری بپردازید ، احتمال این که هر چیزی که برای آن زحمت کشیده اید از بین برود ، بسیار زیاد میشود.بعنوان مثال شرکتTake Wise Acre Frozen Treats  قبل از اینکه درآمد یا...
شما برای کسب و کار خود باید یک دشمن داشته باشید

شما برای کسب و کار خود باید یک دشمن داشته باشید

به عنوان کارآفرین، ما در  DNAخود هر مساله را به عنوان یک چالش می بینیم. این یک فرصت برای ایجاد کسب‌وکار برای حل مشکل است. به همین دلیل است که من خیلی هیجان‌زده می‌شوم و انرژی می‌گیرم وقتی درباره کسب و کارم با کارآفرینان صحبت می کنم. با این حال، پس از اینکه شرکت‌های نوپا...
دانشگاه کارآفرینی چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باش

دانشگاه کارآفرینی چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد

دانشگاه کارآفرینی چیست و چگونه بزرگترین مشکلات جهان را برطرف می کند؟ بسیاری از افراد حاضر در آموزش عالی که معتقد هستند که دانشگاه ها کلید اصلی انتقال اقتصاد یک کشور به حالتی مساعد و مطلوب هستند . برخی از شرکت های معتبر در دانشگاه ها سرمایه گذاری میکنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر باما...
اصل بازاریابی (بخش 2)

اصول بازاریابی (بخش 2)

مبادلات و معامله در حقیقت بازاریابی زمانی وارد عمل میشود که مردم برای تامین نیازها و خواسته های خود تصمیم به مبادله می گیرند. مبادله عبارت است از دریافت چیزی مطلوب از دیگری در مقابل پرداخت ما به ازایی به ان.برای تحقق مبادله پنج شرط زیر لازم است: حداقل دو طرف وجود داشته باشد. هر...
اصول بازاریابی

اصل بازاریابی

اصل فروش فیلیپ کاتلر در تعریف بازاریابی می گوید: ((بازاریابی یک فرایند مدیریتی و اجتماعی است که از طریق ان افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله ی کالا های مفید و با ارزش با دیگران، تامین می کنند.)) تعریف فوق تاکیدش بر مفاهیم اساسی بازاریابی...
چگونه پولدار و ثروتمند شویم ؟

چگونه پولدار و ثروتمند شویم ؟

بسیاری از ما میخواهیم در آسایش و ثبات مالی زندگی کنیم. ما می‌خواهیم ثروتمند باشیم، قادر باشیم هر چیزی که می‌خواهیم را بخریم و به هر چیزی که مد نظرمان است ، دسترسی داشته باشیم.  در این راستا ، هدف نهایی واضح است ، پولدار شدن اما دانستن محل شروع و مسیر آن کمی دشوار...
روشهای تبلیغات با بودجه و هزینه کم

روشهای تبلیغات با بودجه و هزینه کم 3

آیا سرمایه زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود ندارید ؟ اصلا نگران نباشید . روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد که با حداقل هزینه ، بازخورد مناسبی میگیرید . بیایید بررسی کنیم که چه روشهایی برای تبلیغات کم هزینه برای کسب و کار های کوچک وجود دارد. به مشتریان خود...
روشهای تبلیغات با بودجه و هزینه کم

روشهای تبلیغات با بودجه و هزینه کم 2

آیا سرمایه زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود ندارید ؟ اصلا نگران نباشید . روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد که با حداقل هزینه ، بازخورد مناسبی میگیرید . بیایید بررسی کنیم که چه روشهایی برای تبلیغات کم هزینه برای کسب و کار های کوچک وجود دارد. مشارکت های صنعتی...
روشهای تبلیغات با بودجه و هزینه کم

روشهای تبلیغات با بودجه و هزینه کم

آیا سرمایه زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود ندارید ؟ اصلا نگران نباشید . روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد که با حداقل هزینه ، بازخورد مناسبی میگیرید . بیایید بررسی کنیم که چه روشهایی برای تبلیغات کم هزینه برای کسب و کار های کوچک وجود دارد. محتوایی درجه یک...
جذاب ترین تبلیغات های روی اتوبوس

جذاب ترین تبلیغات های روی اتوبوس

بیلبوردهای تبلیغاتی ثابت هستند و در حالی که پوسترها  انعطاف پذیری بیشتری دارند ، اما دید آنها نسب به بیلبورد بسیار کمتر است. خب با این شرایط بهتر است که یک بستر برای تبلیغات خود پیدا کنیم که هم متحرک باشد هم اندازه بیلبورد بزرگ باشد تا بتوانند تأثیرات تبلیغاتی واقعی را ارائه دهند.  اتوبوس...
جذاب ترین روش های بازاریابی چریکی در ایستگاه های اتوبوس

جذاب ترین روش های بازاریابی چریکی در ایستگاه های اتوبوس

غالبا ایستگاه های اتوبوس در مکان های مختلف جهان از یک ساختار کاربردی و ساده استفاده میکنند که صرفا مکانی برای توقف اتوبوس است.خوشبختانه همه شهرداری ها معتقد نیستند که باید ایستگاه های اتوبوس در مناطق تحت پوشش آنها از این ساختار پیروی کنند.در این مقاله به بررسی ایستگاه های اتوبوسی که بصورت خلاقانه طراحی...
خلاقانه ترین تبلیغات های چریکی داخل شهر

خلاقانه ترین تبلیغات های چریکی داخل شهر

امروزه بدلیل تبلیغات بسیار در حوزه های مختلف ، دیگر استراتژی های کلاسیک تبلیغاتی بازدهی قبل را ندارند و در چنین شرایطی ما مجبور میشویم که از تبلیغات چریکی استفاده کنیم تا توجه مخاطب را به تبلیغات خود جلب کنیم . در ادامه این مقاله به بررسی چند مورد از برترین تبلیغات های چریکی میپردازیم...
خلاقانه ترین و جذاب ترین تبلیغات های زیست محیطی

خلاقانه ترین و جذاب ترین تبلیغات های زیست محیطی

ما نمیتوانیم با نگاه به چهره اشخاص بگوییم که چند سال دارند ، این مسئله درباره طبیعت هم صدق میکند. همانگونه که مشکلات زندگی و استرس برو روی ظاهر افراد تاثیر مستقیم میگذارد ، فشار های ما انسان ها بر روی طبیعت تاثیر میگذارد . ما انسان ها برای کسب سود بیشتر به طبیعت آسیب...
هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری

هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 12

تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین...
1 18 19 20 21 22 37