Blog

IRANZAMIN Blog

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian
BLOG

IRANZAMIN

Articles and Tutorials on Advertising and Branding in Persian

روش های بودجه بندی فعالیت های تبلیغاتی

چگونه بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنیم؟ شرکت ها برای بودجه بندی تبلیغاتی به عوامل زیر باید توجه کنند: مرحله ی چرخه ی زندگی: مرحله ی رشد به بودجه ی بیشتر و مرحله ی بلوغ به بودجه ی کمتری نیاز دارید. سهم بازار: حفظ سهم بازار بالا و گرفتن سهم بازار از رقبا به بودجه...

تبلیغات مناسب خدمات

ویژگی های خاص خدمات خدمات، همچون کالا از ویژگی هایی برخوردار است که در فرایند مبادله و داد و ستد، تاثیر گذار خواهد بود. به رغم وجود شباهت هایی بین خدمات و کالا ، تفاوت هایی نیز در این دو دست از محصولات وجود دارد. مهمترین تفاوت خدمات با کالا که باعث تمایز مدیریت، بازاریابی...

اهداف تبلیغات

بر مبنای نوع ارتباطات مد نظر مشتریان، ابزارهای مختلف ترویج شامل تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم، سیاست گذاری و اجرا می شوند. در شرکت های خدماتی، نمونه های اهداف تبلیغات، استراتژی های تبلیغاتی و برنامه های اجرایی در تبلیغات می تواند به قرار ذیل باشد: نمونه هایی از اهداف تبلیغات...

تیزر تبلیغاتی و راهکارهایی برای موفقیت آن

راهکارهایی برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی موفق 1- در تیزر تبلیغاتی تان از اشخاص حقیقی استفاده کنید اگر نمی خواهید که تیزر شما همانند عکس های ثابت و بی جان باشد، از وجود آدم ها برای زنده کردن آن استفاده کنید.زیرا انسان ها در ارتباط با یکدیگر هستند و نسبت به همدیگر واکنش نشان می...

دفتر تبلیغاتی

مفهوم و جایگاه دفتر تبلیغاتی دفتر تبلیغاتی، سازمان یا موسسه ای است که با بهره گیری از افراد متخصص، خدمات مشاوره تبلیغاتی را در قالب طراحی و آماده سازی طرح های تبلیغاتی و آگهی ها و سایر ابزارهای ترویجی و عملیات بازارسنجی به تبلیغ کنندگان عرضه می کند. دفتر، همچنین امور مربوط به خرید و...

تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری

ارجاع فوق العاده سریع فروشنده: تطبیق شخصیت فروشنده و مشتری 1.فروشنده با انرژی الف) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مطمئن، عناصر مشتری و شما عبارتند از: پر انرژی بودن پر تکاپو بودن نگران نبودن در مورد جزئیات ب) اگر شما با انرژی باشید و مشتری مهربان، عناصر مشترک شماعبارت اند از: مردم دوست...

مشتریان تلفنی و تشخیص نوع شخصیت مشتری(بخش 3)

تشخیص نوع شخصیت مشتری ممکن است از پشت تلفن مشکل تر از تماس رو در رو باشد. ولی در نهایت کلیدهایی وجود دارند که می توانید به منظور شناسایی شخصیت آن ها را به کار بگیرید. البته این امر کمک می کند نوع شخصیت خود را نیز بشناسید. این دانش به شما اجازه می دهد...

مشتریان تلفنی و تشخیص نوع شخصیت آنها (بخش 2)

مشتری با انرژی واژه های کلیدی مورد استفاده برای توصیف این نوع مشتریان عبارتند از: پر شور، متفاوت، خودرأی ، مثبت، دراماتیک، سودمحور، شادمان، سرشناس، نوگرا، ارجاع دهنده، مشارکت جو، پرهیجان، مبتکر اگر کم انرژی باشید مشتری پر انرژی به شما در رسیدن به سطح انرژی بالا کمک می کند. زیرا مبتلا به خوش بینی،...

مشتری تلفنی و تشخیص نوع شخصیت آنها (بخش 1)

تشخیص نوع شخصیت مشتری ممکن است در مکالمه تلفنی مشکل تر از تماس رو در رو باشد. ولی در نهایت کلیدهایی وجود دارند که می توانید به منظور شناسایی شخصیت آنها را به کار بگیرید. وقتی شما برخی از مشاهدات را تجزیه و تحلیل کنید قادر خواهید شد با یک مکالمه و حتی بدون رو...

اعتراضات مشتری در حین فروش و غلبه بر آن

برآمدن از پس اعتراضات مشتری کلید نخست در بر آمدن از پس اعتراضات مشتری و پرداختن به آنها تغییر روش گوش دادن به آنهاست. اغلب خریداران وقتی که آمادگی خرید ندارند شرط و وشروط و اعتراض هایی را عنوان می کنند. این حق خریدار است. به هر حال بسیاری از فروشندگان به طور سطحی به...

نیازهای مشتری را به فواید محصول ارتباط دهید

با بیان سود یا ویژگی که دارای بیشترین اهمیت برای مشتری است آغاز کنید. و اول بر آن متمرکز شوید بدین ترتیب شما به مشتری کمک می کنید آرایش گیج کننده محصول یا خدمات متفاوتی را که به او عرضه شده را به صورتی مرتب کنید که بتواند از میان آنها چیزی را انتخاب کند...

مدیریت تبلیغات

اهداف مدیریت تبلیغات امروزه میزان بودجه ی تبلیغات در همه نقاط جهان ده ها برابر شده و بی تردید آژانس های تبلیغاتی در به ثمر رسیدن این سرمایه گذاری، مسئولیت خطیری بر عهده دارند. در عرصه بازاریابی، بسیاری نیز دچار توهمات جدیدی شده اند، مثلا موفقیت های اتفاقی را از یک استراتژی هوشمند تمیز نمی...

تاثیر تبلیغ بر روی فروش

اصل تکرار تبلیغ تاثیر ات تبلیغ ، غالبا نامحسوس و اندک هستند. ولی همین تاثیرات اندک می تواند تعادل را بر هم زند. ما از این تاثیرات اندکی که تبلیغات ممکن است داشته باشند، اصلا آگاه نمی شویم، چون به طریقی کوچک و نامحسوس با یکدیگر جمع می شوند و در یک زمان به چشم...

جلب اعتماد مشتری در راستای فروش بیشتر

جلب اعتماد مشتری با پرسیدن اعتماد چیزی بیش از فقط متقاعد کردن خریداران در مورد صداقت شماست. گرچه چنین اطمینانی نیز ضروری است. بلکه باید آنان را متقاعد کنید که با معامله با شما وقت و پول خود را هدر نمی دهند. هر خریداری، به صورتی به دست فروشنده ها تهییج شده است. شما می...

ملاقات با مشتری و دستیابی به فروش

از ملاقات با مشتری تا فروش چند دقیقه نخست جلسه خیلی حیاتی است. اگر کار را درست آعاز نکنید. مثال ساختن یک خانه روی یک پی ترک دار، بسیار مشکل خواهد بود که روابط فروش مثبتی را پیگیری کنید. در لحظات آغازین جلسه ملاقات، تأثیرات سریع خواهد بود: جوی که حاکم خواهد شد، فعال و...
1 16 17 18 19 20 37