تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری با ایران زمین همراه باشید …

تصاویر عاطفی را خلق کنید

سری تصاویر “کویر زایی” ، حیوانات شگفت انگیزی را به تصویر می‌کشد که در حال تبدیل به گرد و غبار هستند . و ذهن مخاطب را درگیر این مسئله میکند که چه اتفاقی باعث میشود که حیوانات درگیر این مشکلات میشوند و رو به انقراض میروند.

تعادل را رعایت کنید

تبلیغات در فضای بازمعمولا دو بعدی است اما کسی که تبلیغات خود را بصورت سه بعدی اجرا میکند میتواند توجه بسیاری را به خود جلب کند .

از نماد های عاطفی استفاده کنید

این پوستر ضد نژادپرستی برای سوئیس از نمادی عاطفی برای برقراری پیام استفاده می کند.

راجع به کلمه “کجا” فکر کنید

JWT  هنگ کنگ این کمپین آگاهی از آلودگی هوا را در بالای درب های نوشیدنی را توسط دستفروش های کنار جاده منتشر کرد که مشتریان آنها را هدف قرار داده بود

یک ردیف فکاهی را بر روی یک تبلیغ کلاسیک ایجاد کنید

این کمپین برای نمایش مضرات نیمرو برای مغر است . این کمپین تبلیغاتی برای کالج مطالعات خلاقانه با استفاده از ترکیبی عالی و به روشی هوشمندانه و طنزآمیز ، این مسئله را مورد تمسخر قرار می دهد.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها