تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 11 با ایران زمین همراه باشید …

داستان سرایی کنید

این سری از تبلیغات برای Keloptic طراحی شده است. در این تبلیغات از تکنیک اغراق بشدت استفاده شده است

از طراح های تمیز و واضح استفاده کنید

طراحی مینیمالیسم و ساده Colgate برای خلال دندان های خود به راحتی پیام تبلیغ را میرساند . این هم نمونه دیگر از طراحی ساده و هوشمندانه

از عناصر غیرمنتظره برای تایپوگرافی استفاده کنید

این تبلیغات برای باشگاه ورزشی Golds طراحی شده که از یک شخص با اندام متفاوت در بین حروف F و T استفاده شده است و در دو قسمت اول بدلیل چاقی شکل A ایجاد میشود و معنی چاق را میدهد اما شخص آخر که بدنی مناسب داره نقش حرف I را ایجاد میکند که به معنی تناسب اندام است.

برخی از تصاویر صدا دارند

فلکس واگن برای ترویج کار نکردن رانندگان با گوشی این طرح را طراحی کرده است که بسیار زیبا اجرا شده و از نمونه های برتر در این حوزه است . کمپین این فعالیت “لطفا هنگام رانندگی پیام ارسال نکنید” است.

آیا شما هم به یک طرح درجه یک برای کسب و کار خود نیاز دارید ؟ میتوانید با کانون تبلیغاتی ایران زمین در ارتباط باشید. فعالیت های ما در حوزه های مختلف تبلیغاتی خصوصا در بیلبورد های شهر قم و اتوبان تهران قم است.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها