تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری 10 با ایران زمین همراه باشید …

زیبایی در سادگی است

خیلی از اوقات سادگی چشمگیر تر از طراحی های پیچیده و مفهومی است . این تبلیغ یک مصداق بارز این مسئله است که با وجود سادگی بسیار ، توجه ها را به راحتی به خود جلب میکند.

این تبلیغ برای BBC در نیویورک بسیار هوشمندانه در یک تقاطع طراحی شده که توهمه را به خود جلب میکند و جذابیت بالایی دارد. محتوای این بیلبورد هم اشاره به دیدن وجه های مختلف یک خبر دارد.
این تبلیغ بسیار جذاب توسط آژانس تبلیغاتی BBDO نیویورک طراحی شده است

مشکل را برجسته کنید

این تبلیغ برای برند NIVEA طراحی شده است که نشان دهنده آن است که مسائل مختلف زندگی به راحتی میتوانند روی ظاهر شما تاثیر بگذارند

بینهایت باشید

این تبلیغ که برای Bench Fix طراحی شده و نشان دهنده بیماری های پوست و مو است و هدف این تبلیغ نمایش در خطر بودن جوانان است. در این تبلیغ خلاقیت حرف اول را میزد.

اجازه دهید کپی بخشی از طرح باشد

این تبلیغ چاپی برای سایت همسر یابی StrongerMarriage.org طراحی شده است

درد را کنار بزنید

این تبلیغات برای تبلیغ کردن نگهداری سگ است و نشان میدهد که سگ ها در روابط عاطفی انسان ها تاثیر گذارند.

از مقایسه استفاده کنید

این تبلیغ جذاب برای Weight Watchers است که درب ورودی را برای افرادی که میخواهد لاغر شوند ، بزرگ طراحی کرده ولی درب خروج را با عرض خیلی کمتر طراحی کرده اند .

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها