تبلیغات درخشانی که در این مقاله نشان داده می‌شود، برخی از سازمان‌ها و طراحان را نشان می‌دهد که از خلاقیت خود برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌توانید ببینید، تاکتیک‌هایی که این تیم‌های خلاق برای رساندن پیام‌های خود به کار می‌برند، بسیار متنوع هستند. در ادامه مقاله هوشمندانه ترین تبلیغات تصویری و بصری با ایران زمین همراه باشید …

از این محصول به شیوه‌ای غیر منتظره برای جذب مخاطب هدف خود استفاده کنید

ما واقعاً قرار نیست که از برجسته ها برای ایجاد پرتره هایی از چگوارا استفاده کنیم ، اما این یک روش عالی برای تبلیغ برجسته ها به دانشجویان تازه کار دانشگاه ایده آلیست است.

نشان دهید که چگونه به طور واقعی بر زندگی افراد تاثیر می‌گذارید

طراحی یک پیام عمومی “صرفه جویی در محیط زیست” ممکن است برای محیط بانان سخت گیر کارساز باشد ، اما برای جلب توجه نشان دهید که متوسط زباله شما چه کاری برای زباله های سوشی آنها انجام می دهد. کمپین عالی برای گرده افشانی.

یک استفاده معمول برای محصول را به روش خلاقانه نشان دهید

iRun توسط استیو کوینت نشان داد که آی پد اپل به روشی منحصر به فرد با استفاده از ایرپاد برای به تصویر کشیدن مسیری در حال دویدن از با پخش موزیک تصادفی است.

تایپوگرافی را در نظر بگیرید که حرکت می‌کند

اگر رسانه شما این اجازه را می دهد ، سعی کنید حرکت را به طرح خود اضافه کنید. بیلبورد SoHo NYC در متحرک توسط Sagmeister & Walsh را مشاهده کنید.


تبلیغات خود را واقعاً تعاملی کنید

این تبلیغ در فضای باز برای اکونومیست زمانی ایجاد شد که یک نفر به تابلو نزدیک شود و نزدیک به لامپ بزرگ شود ، لامپ روشن میشود مانند خیلی از حالت های ایده یابی در انیمیشن ها

با فضای سفید بازی کنید

این کارزار جذاب برای Tide یک راه حل برای از بین بردن لکه ها به سطح کاملا جدیدی است.

مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری
این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها