تا زمانی که مردم به تولید محصولات جدید ادامه دهند ، به ایجاد تبلیغات نیز ادامه خواهند داد. در اینجا چند نکته در زمینه طراحی تبلیغات آورده شده است که باعث تغییر عقاید می شود. با ادامه مقاله نکاتی در مورد طراحی تبلیغات با شما همراه هستیم.

برنامه کاری خود را به صورت تعاملی به کار ببرید

این تبلیغ توسط Berrge Tattoo با درخواست از مصرف کننده برای اجرای مهارتهایی که برای درخواست استفاده می کنند ، بلافاصله مورد توجه قرار می گیرد. این نه تنها به مارک کمک می کند تا دستان مخاطبان بی تجربه را قطع میکند بلکه به ایجاد یک نگرش جزئی گرا برای Berrge Tattoo به عنوان یک مارک کمک می کند و دو پرنده را با یک سنگ (بسیار تعاملی) از بین می برد.

advertising design tips

از نمادهای قابل تشخیص استفاده کنید

ما هر روز با صدها هزار نماد از آیکون های برنامه ، دکمه ها ، علائم ، حتی شکلک ها ارتباط برقرار می کنیم ، بنابراین نمادها یک راه سریع برای معنی سازی هستند (در بسیاری از زبانها نیز چنین است!).

بررسی کنید که چگونه این مثال برای Capacitate از نماد پین مکان برای نشان دادن قرار دادن یک کسب و کار بر روی نقشه استفاده می کند. این تفسیراز نماد نه تنها ارتباط بصری قوی ایجاد می کند ، بلکه به جذابیت این آگهی در بازار خاصی کمک می کند – افرادی که از نظر فن آوری بیشتر از نقشه ها و فناوری های آنلاین استفاده می کنند.

استفاده از نمادها را در تبلیغ خود در نظر بگیرید تا پیامی قوی ، سریع و کاملاً جهانی ایجاد کنید. شگفت آور است که چگونه یک شکل بسیار ساده ، مانند یک دایره با پایین نوک تیز ، می تواند در یک لحظه ایده مکان را نشان دهد. بنابراین ، چرا از آن استفاده نمی کنیم!

advertising design tips

از خطای دید نهایت استفاده را ببرید

اگر متناسب با پیام برند شما باشد ، استفاده از خطای دید می تواند جلوه ای جذاب ، قابل اشتراك و به یادماندنی ایجاد كند.

این مثال برای نام تجاری درمان آکنه Oxy از مصرف کنندگان می خواهد که به مدت 20 ثانیه بر روی تصویر محصول تمرکز کنند ، در این زمان لکه ها محو می شوند و تأثیر درمان آکنه را تکرار می کنند. این قطعه مخصوصاً هوشمندانه است زیرا برای دیدن توهم باید به محصول خیره شوید و ارتباط بین توهم و نام تجاری را تقویت کنید.

در مورد خطای دید تحقیق کنید ، آنچه را که برای رسانه و پیام شما امکان پذیر است کشف کنید و با ایجاد یک خطای جذاب که واقعاً کمک می کند پیام شما را به خانه برساند ، آزمایش کنید.

advertising design tips

این مقاله ادامه دارد …
منبع : canva.com
مقاله مرتبط : انواع کمپین های تبلیغاتی موثر

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها