مشاوره تبلیغاتی

اجاره بیلبوردهای جاده ای و شهری

 تبلیغات محیطی یعنی تبلیغاتی که هر روزه شما در گذرگاهها ،جاده ها،بیرون ساختمان ها،عرشه پل ها و..میبینید. تبلیغاتی که میتواند مانند یک فیلم سینمایی بر بیلبرد های شهر اکران شود .تبلیغاتی که به تعداد انسان های رهگذر بیننده دارد

مشاوره تخصصی

بازاریابی دیجیتال

 دیجیتال مارکتینگ یعنی تبلیغاتی که در بستر فضای مجازی و اینترنت صورت میگیرد .تبلیغاتی که مشتریان شما را از محدوده ای که در آن زندگی میکنید فراتر میبرد .مشتریان شما میتواند به تعداد انسانهایی که به اینترنت دسترسی دارند،باشد

مشاوره برندینگ

طراحی و ایده پردازی

طراحی خلاقانه یعنی ایجاد ارتباط بصری و چندین ارتباط پنهانی بین تصویر و کسب و کار شما .قطعا در هر نوع رسانه ای که میخواهید تبلیغات کنید محتوای تبلیغات شما حرف اول را میزند .طراحی میتواند بهترین دعوت کننده ی مشتریان شما باشد 

 

کمپین نویسی

تبلیغات نامنظم و پراکنده هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نمی‌کند. درواقع، نتیجه‌ی این‌گونه تبلیغات، اتلاف وقت، انرژی و هزینه‌ای‌ست که یک مجموعه به‌عنوان بودجه‌ی تبلیغات و مارکتینگ درنظر گرفته است.

در شروع فرآیند کمپین‌نویسی باید مواردی مانند طراحی، برنامه‌ریزی و اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت از اجرای کمپین، درنظر گرفته شود. در گام بعد، استفاده از یک ایده‌ی خلاقانه و تدوین یک پیام محتوایی ارزشمند و جذاب، مسیر کمپین شما را با خواست مخاطبانتان هم‌سو می‌کند. اجرای یک کمپین موفق، تنها با انتخاب رسانه‌ی مناسب برای انتشار محتوای تبلیغاتی شما امکان‌پذیر است.

تدوین

امروزه تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبلیغات مدرن اهمیت زیادی دارد.

جدا از تبلیغات متنی و نوشتاری، استفاده از عناصر چندرسانه‌ای و تکنیک‌های خلاقانه در ساخت و تدوین تیزرهای خوش‌ساخت تبلیغاتی اهمین زیادی در چگونگی معرفی و شناساندن برند به مخاطب دارد.

سناریو نویسی

سناریونویسی در تیزرهای تبلیغاتی باید توسط افرادی خلاق و متخصص در این زمینه انجام شود که به‌خوبی با محصولات یا خدمات یک برند آشنایی دارند و با علم به این آشنایی، محتوایی متناسب با سلیقه‌ی مشتریان این برند تولید می‌کنند. نشان دادن تمایزات محصول نسبت به رقبا به سبکی جذاب و خلاقانه، به پختگی یک سناریو کمک می‌کند.

رونمایی از محصول

اجرای مراسمی مانند رویدادهای ویژه‌ی تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی و ایده‌پردازی یک رویداد رونمایی از محصول به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

برگزاری مراسم

اجرای مراسمی مانند رویداد، همایش، کنفرانس و نشست‌های تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی، ایده‌پردازی، اجرا و برگزاری یک رویداد به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

استوری‌بورد

استوری‌بورد، شیوه‌ای آسان و جذاب برای نمایش ایده‌های شما، قبل از ساخت یک تیزر واقعی است.

روایت تصویری یک داستان به شما کمک می‌کند تا ایده‌ها و نظرات خود را قبل از اجرای اصلی ببینید و درصورت لزوم، امکان تغییر و اصلاح موارد مطرح‌شده در داستان را بررسی کنید. با این‌کار، ایده‌های جدید و جذابی را که ممکن است درطول پروژه به ذهنتان برسد از دست نخواهید داد و در هزینه و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید.

 

پیش نمایشی از نتیجه 10 سال سابقه کاری

0%

درصد رضایت مشتریان

0

تعداد پروژه های انجام شده

0

تعداد جایزه ها

0

تعداد مشتریان

بلاگ

بروز ترین مقالات علمی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی و تبلیغات
  • بیلبورد، بهترین روش تبلیغات کسب و کار شماست؟!

    در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند تابلوهای تبلیغاتی در مقایسه با فناوری های جدیدتر مانند بازاریابی ایمیلی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی، یک نوع تبلیغات قدیمی هستند، بیلبوردها هنوز هم برای شرکت های بزرگ و کوچک تبلیغات بسیار محبوب هستند. مزایای تبلیغات بیلبورد بی شمار است و بسیاری از آنها...
  • آژانس تبلیغاتی: نحوه انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب

    معنی آژانس تبلیغاتی آژانس تبلیغاتی یک سازمان مستقل است که خدمات تخصصی در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می دهد. همچنین از آن به عنوان شرکت تبلیغاتی نیز یاد می شود و جزء اصلی صنعت تبلیغات است. آژانس تبلیغاتی خدمات گسترده ای را به تبلیغ کننده خود ارائه می دهد، از ایده پردازی تا چاپ...
  • تحلیل تبلیغات: آشنایی با فضای تبلیغات بیلبوردی، تلویزیونی و… (OOH)

    مروری سریع بر عملکرد داخلی اکوسیستم کانون های تبلیغاتی OOH وقتی مردم در مورد تبلیغات “خارج از خانه” یا “بیرون از خانه” و یا به زبان انگلیسی، OOH صحبت می کنند، می تواند معنای بسیار متفاوتی برای شان داشته باشد. گذشته از این واقعیت که رسانه های خارج از خانه تقریباً هر چیزی را در...
  • راهنمای مبتدیان برای ایجاد ستون های یک برند

    اگرچه شیوه های بازاریابی و برندسازی قرن ها وجود داشته است اما صنایع در دهه 1990 شروع به تغییر کردند. عصر دیجیتال به وجود آمد و شرکت ها با هدف شخصیت بخشیدن به شرکت خود، برند خود را بیشتر از محصولات خود به بازار عرضه کردند. به عنوان یک شخص متولد اوایل دهه 90 میلادی،...
  • چطور یک آژانس یا کانون تبلیغاتی خوب انتخاب کنیم؟

    اغلب، تیم‌های بازاریابی داخلی وظیفه پیدا کردن یک آژانس تبلیغاتی یا کانون تبلیغاتی جدید برای کمک به حل چالش‌های بازاریابی، رشد برندهای شان و در نهایت رسیدن به اهداف تجاری شرکت شان را دارند. هر بازاریاب می داند که موفقیت شغلی آنها اغلب به موفقیت برندهای شان بستگی دارد. بنابراین، انتخاب شرکتی که پیام‌ها، کانال‌های...
  • تبلیغات محیطی و بیلبوردها: 9 باور غلط که باید اصلاحش کنیم

    تبلیغات محیطی در دنیا تغییرات زیادی کرده است. این موردی است که اگر آن را دنبال نکرده باشید قطعا چیزهای زیادی را از دست دادید! بسیاری از مردم فکر می‌کنند که می‌دانند تبلیغات محیطی چیست اما اغلب متوجه این نیستند که بسیاری از برداشت‌های شان از این رسانه تبلیغاتی قدیمی هنوز در گذشته باقی مانده...
  • تاثیر روانشناسی در تبلیغات محیطی و بیلبورد

    وقتی صحبت از تبلیغات محیطی یا به طور کلی تبلیغات می شود، کمپین شما فقط به همان اندازه توانایی و دانش شما برای دسترسی و جذب مردم موثر است. به هر حال، مصرف کنندگان، به غرایز، شهود، تجربیات گذشته و درس های آموخته شده خود تکیه می کنند تا با استفاده از بودجه و زمان...
  • بازاریابی سبز یا Greenwashing در تبلیغات

    موفقیت کسب و کار شما در گرو برآوردن خواسته های مصرف کننده است. همانطور که مسائل زیست محیطی جهانی به موضوع اصلی ساکنان زمین تبدیل می شوند، مشتریان شما نیز به طور فزاینده ای در مورد پایداری زیست محیطی نگران می شوند. طبق یک مطالعه در سال 2020 از مؤسسه تحقیقاتی Capgemini، هفتاد و نه...
CLIENTSCLIENTSCLIENTS
تماس با ما