تبلیغات محیطی یعنی تبلیغاتی که هر روزه شما در گذرگاهها ،جاده ها،بیرون ساختمان ها،عرشه پل ها و..میبینید. تبلیغاتی که میتواند مانند یک فیلم سینمایی بر بیلبرد های شهر اکران شود .تبلیغاتی که به تعداد انسان های رهگذر بیننده دارد
دیجیتال مارکتینگ یعنی تبلیغاتی که در بستر فضای مجازی و اینترنت صورت میگیرد .تبلیغاتی که مشتریان شما را از محدوده ای که در آن زندگی میکنید فراتر میبرد .مشتریان شما میتواند به تعداد انسانهایی که به اینترنت دسترسی دارند،باشد
طراحی خلاقانه یعنی ایجاد ارتباط بصری و چندین ارتباط پنهانی بین تصویر و کسب و کار شما .قطعا در هر نوع رسانه ای که میخواهید تبلیغات کنید محتوای تبلیغات شما حرف اول را میزند .طراحی میتواند بهترین دعوت کننده ی مشتریان شما باشد
تبلیغات نامنظم و پراکنده هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نمیکند. درواقع، نتیجهی اینگونه تبلیغات، اتلاف وقت، انرژی و هزینهایست که یک مجموعه بهعنوان بودجهی تبلیغات و مارکتینگ درنظر گرفته است.
در شروع فرآیند کمپیننویسی باید مواردی مانند طراحی، برنامهریزی و اهداف کوتاهمدت و بلندمدت از اجرای کمپین، درنظر گرفته شود. در گام بعد، استفاده از یک ایدهی خلاقانه و تدوین یک پیام محتوایی ارزشمند و جذاب، مسیر کمپین شما را با خواست مخاطبانتان همسو میکند. اجرای یک کمپین موفق، تنها با انتخاب رسانهی مناسب برای انتشار محتوای تبلیغاتی شما امکانپذیر است.
امروزه تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبلیغات مدرن اهمیت زیادی دارد.
جدا از تبلیغات متنی و نوشتاری، استفاده از عناصر چندرسانهای و تکنیکهای خلاقانه در ساخت و تدوین تیزرهای خوشساخت تبلیغاتی اهمین زیادی در چگونگی معرفی و شناساندن برند به مخاطب دارد.
سناریونویسی در تیزرهای تبلیغاتی باید توسط افرادی خلاق و متخصص در این زمینه انجام شود که بهخوبی با محصولات یا خدمات یک برند آشنایی دارند و با علم به این آشنایی، محتوایی متناسب با سلیقهی مشتریان این برند تولید میکنند. نشان دادن تمایزات محصول نسبت به رقبا به سبکی جذاب و خلاقانه، به پختگی یک سناریو کمک میکند.
اجرای مراسمی مانند رویدادهای ویژهی تبلیغاتی نیاز به برنامهریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.
حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینهی طراحی و ایدهپردازی یک رویداد رونمایی از محصول به شما در خلق یک تجربهی منحصربهفرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک میکند.
اجرای مراسمی مانند رویداد، همایش، کنفرانس و نشستهای تبلیغاتی نیاز به برنامهریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.
حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینهی طراحی، ایدهپردازی، اجرا و برگزاری یک رویداد به شما در خلق یک تجربهی منحصربهفرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک میکند.
استوریبورد، شیوهای آسان و جذاب برای نمایش ایدههای شما، قبل از ساخت یک تیزر واقعی است.
روایت تصویری یک داستان به شما کمک میکند تا ایدهها و نظرات خود را قبل از اجرای اصلی ببینید و درصورت لزوم، امکان تغییر و اصلاح موارد مطرحشده در داستان را بررسی کنید. با اینکار، ایدههای جدید و جذابی را که ممکن است درطول پروژه به ذهنتان برسد از دست نخواهید داد و در هزینه و انرژی صرفهجویی میکنید.