کمپین نویسی

تبلیغات نامنظم و پراکنده هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نمی‌کند. درواقع، نتیجه‌ی این‌گونه تبلیغات، اتلاف وقت، انرژی و هزینه‌ای‌ست که یک مجموعه به‌عنوان بودجه‌ی تبلیغات و مارکتینگ درنظر گرفته است.

در شروع فرآیند کمپین‌نویسی باید مواردی مانند طراحی، برنامه‌ریزی و اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت از اجرای کمپین، درنظر گرفته شود. در گام بعد، استفاده از یک ایده‌ی خلاقانه و تدوین یک پیام محتوایی ارزشمند و جذاب، مسیر کمپین شما را با خواست مخاطبانتان هم‌سو می‌کند. اجرای یک کمپین موفق، تنها با انتخاب رسانه‌ی مناسب برای انتشار محتوای تبلیغاتی شما امکان‌پذیر است.

تدوین

امروزه تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبلیغات مدرن اهمیت زیادی دارد.

جدا از تبلیغات متنی و نوشتاری، استفاده از عناصر چندرسانه‌ای و تکنیک‌های خلاقانه در ساخت و تدوین تیزرهای خوش‌ساخت تبلیغاتی اهمین زیادی در چگونگی معرفی و شناساندن برند به مخاطب دارد.

سناریو نویسی

سناریونویسی در تیزرهای تبلیغاتی باید توسط افرادی خلاق و متخصص در این زمینه انجام شود که به‌خوبی با محصولات یا خدمات یک برند آشنایی دارند و با علم به این آشنایی، محتوایی متناسب با سلیقه‌ی مشتریان این برند تولید می‌کنند. نشان دادن تمایزات محصول نسبت به رقبا به سبکی جذاب و خلاقانه، به پختگی یک سناریو کمک می‌کند.

رونمایی از محصول

اجرای مراسمی مانند رویدادهای ویژه‌ی تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی و ایده‌پردازی یک رویداد رونمایی از محصول به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

برگزاری مراسم

اجرای مراسمی مانند رویداد، همایش، کنفرانس و نشست‌های تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی، ایده‌پردازی، اجرا و برگزاری یک رویداد به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

استوری‌بورد

استوری‌بورد، شیوه‌ای آسان و جذاب برای نمایش ایده‌های شما، قبل از ساخت یک تیزر واقعی است.

روایت تصویری یک داستان به شما کمک می‌کند تا ایده‌ها و نظرات خود را قبل از اجرای اصلی ببینید و درصورت لزوم، امکان تغییر و اصلاح موارد مطرح‌شده در داستان را بررسی کنید. با این‌کار، ایده‌های جدید و جذابی را که ممکن است درطول پروژه به ذهنتان برسد از دست نخواهید داد و در هزینه و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید.

 

پیش نمایشی از نتیجه 10 سال سابقه کاری

0%

درصد رضایت مشتریان

0

تعداد پروژه های انجام شده

0

تعداد جایزه ها

0

تعداد مشتریان

بلاگ

بروز ترین مقالات علمی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی و تبلیغات
  • 7 مرحله از تولید محتوای مناسب به نقل از جو پولیتزی

    مقاله امروز را از یک نویسنده معروف و کاربلد در حوزه تولید محتوا یعنی جو پولیتزی آغاز می کنیم که به واقع کتاب بازاریابی پرمحتوای او بسیار کاربردی و خواندنی است. شما می توانید این کتاب را از سایت نشر وزین آریاناقلم با ترجمه خوب آقای سجاد بهجتی خریداری کنید. این مقاله از سایت موسسه...
  • چگونه بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را حفظ می کند؟

    اگر سال 2020 یک فیلم بوده باشد، آن فیلم، آرواره های استیون اسپیلبرگ بود! داستان این بود که شهردار آمیتی با سازش تهدید را رد کرد. یافته های دانشمندان برجسته را رد کرد. ما شاهد حمله به ماهیگیر بیچاره در بندر به خاطر اشتباه در باز گذاشتن سواحل بودیم. تیراندازها و مجری قانون هم کاری...
  • 9 مدل از تبلیغات در فضای باز (تبلیغات محیطی)

    68٪ از مصرف کنندگان یک کالا ادعا می کنند تصمیم خریدشان را هنگام حضور در اتومبیل می گیرند. آیا شما از این فرصت استفاده می کنید؟ هزاران تبلیغ در تلاشند تا به صورت دیجیتالی به شما دسترسی پیدا کنند اما شما به هیچ یک از آنها توجه نمی کنید. چرا؟ فرسودگی تبلیغات. ما دائماً به...
  • اپلیکیشن NewNew ، پرداخت پول برای کنترل زندگی شخص دیگر!

    آیا تصمیم گیری در مورد چیزهای کوچک زندگی برای شخصی که او را تحسین می کنید و طرفدارش هستید با پرداخت هزینه ناچیزی احساس خوبی به شما نمی دهد؟! مطمئناً برای بسیاری از شما جذاب خواهد بود! NewNew زاییده فکر کورتن اسمیت کارآفرین ساکن لس آنجلس است. این برنامه که هنوز در مرحله “بتا” یا...
  • انواع بازاریابی محتوا در سال 2021 چیست؟

    انواع بازاریابی محتوا چیست ؟ دوباره همان موقع از سال است.(آغاز 2021) استارباکس نوشیدنی های مناسب تعطیلات را منتشر می کند. گلدان های سفالی به پشت میزها بازمی گردند. دستکش های سال گذشته ناگهان در پایین جیب کت شما ظاهر می شوند. بازاریابان محتوا تقویم های خود را برای شروع طوفان مغزی و آماده سازی...
  • راهکار های بهبود سئو چیست ؟ سئو در سال 2021

    بهترین روشها برای بهبود عملکرد سئو چیست؟ به سفر یادگیری سئو خود خوش آمدید!اگر تمایل شما برای یادگیری و اجرای مفاهیم زیاد است، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید گرفت. این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است. از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک واجد...
  • اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2021: گزارش هایی که باید بدانید!

    ما اولین بررسی خود درباره اینفلوئنسر مارکتینگ را در سال 2017 انجام دادیم و به بینشی عالی در مورد وضعیت این شغل- صنعت رسیدیم. از یک سالی به بعد هر سال این تمرین را تکرار می کنیم و سالانه دیدی در مورد دیدگاه آژانس های بازاریابی، آژانس های روابط عمومی و برندها نسبت به وضعیت...
  • روند طراحی لوگو: یافتن نظم در هرج و مرج!

    آیا تا به حال دفتر طراحی یک طراح لوگو را دیده اید؟! صحبت از هرج و مرج؛ ایده پردازی، تجدید نظر، ایجاد نسخه هایی بر روی نسخه های دقیقاً مشابه همان مفهوم. ارائه یک لوگوی کوچک برای نمایندگی یک شرکت چه مشکلاتی دارد؟ خیلی معلوم است! طراحی لوگو چیزی نیست که به تنهایی افراد را...
CLIENTSCLIENTSCLIENTS
تماس با ما