تبلیغات نامنظم و پراکنده هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نمیکند. درواقع، نتیجهی اینگونه تبلیغات، اتلاف وقت، انرژی و هزینهایست که یک مجموعه بهعنوان بودجهی تبلیغات و مارکتینگ درنظر گرفته است.
در شروع فرآیند کمپیننویسی باید مواردی مانند طراحی، برنامهریزی و اهداف کوتاهمدت و بلندمدت از اجرای کمپین، درنظر گرفته شود. در گام بعد، استفاده از یک ایدهی خلاقانه و تدوین یک پیام محتوایی ارزشمند و جذاب، مسیر کمپین شما را با خواست مخاطبانتان همسو میکند. اجرای یک کمپین موفق، تنها با انتخاب رسانهی مناسب برای انتشار محتوای تبلیغاتی شما امکانپذیر است.
امروزه تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبلیغات مدرن اهمیت زیادی دارد.
جدا از تبلیغات متنی و نوشتاری، استفاده از عناصر چندرسانهای و تکنیکهای خلاقانه در ساخت و تدوین تیزرهای خوشساخت تبلیغاتی اهمین زیادی در چگونگی معرفی و شناساندن برند به مخاطب دارد.
سناریونویسی در تیزرهای تبلیغاتی باید توسط افرادی خلاق و متخصص در این زمینه انجام شود که بهخوبی با محصولات یا خدمات یک برند آشنایی دارند و با علم به این آشنایی، محتوایی متناسب با سلیقهی مشتریان این برند تولید میکنند. نشان دادن تمایزات محصول نسبت به رقبا به سبکی جذاب و خلاقانه، به پختگی یک سناریو کمک میکند.
اجرای مراسمی مانند رویدادهای ویژهی تبلیغاتی نیاز به برنامهریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.
حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینهی طراحی و ایدهپردازی یک رویداد رونمایی از محصول به شما در خلق یک تجربهی منحصربهفرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک میکند.
اجرای مراسمی مانند رویداد، همایش، کنفرانس و نشستهای تبلیغاتی نیاز به برنامهریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.
حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینهی طراحی، ایدهپردازی، اجرا و برگزاری یک رویداد به شما در خلق یک تجربهی منحصربهفرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک میکند.
استوریبورد، شیوهای آسان و جذاب برای نمایش ایدههای شما، قبل از ساخت یک تیزر واقعی است.
روایت تصویری یک داستان به شما کمک میکند تا ایدهها و نظرات خود را قبل از اجرای اصلی ببینید و درصورت لزوم، امکان تغییر و اصلاح موارد مطرحشده در داستان را بررسی کنید. با اینکار، ایدههای جدید و جذابی را که ممکن است درطول پروژه به ذهنتان برسد از دست نخواهید داد و در هزینه و انرژی صرفهجویی میکنید.