کمپین نویسی

تبلیغات نامنظم و پراکنده هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نمی‌کند. درواقع، نتیجه‌ی این‌گونه تبلیغات، اتلاف وقت، انرژی و هزینه‌ای‌ست که یک مجموعه به‌عنوان بودجه‌ی تبلیغات و مارکتینگ درنظر گرفته است.

در شروع فرآیند کمپین‌نویسی باید مواردی مانند طراحی، برنامه‌ریزی و اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت از اجرای کمپین، درنظر گرفته شود. در گام بعد، استفاده از یک ایده‌ی خلاقانه و تدوین یک پیام محتوایی ارزشمند و جذاب، مسیر کمپین شما را با خواست مخاطبانتان هم‌سو می‌کند. اجرای یک کمپین موفق، تنها با انتخاب رسانه‌ی مناسب برای انتشار محتوای تبلیغاتی شما امکان‌پذیر است.

تدوین

امروزه تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبلیغات مدرن اهمیت زیادی دارد.

جدا از تبلیغات متنی و نوشتاری، استفاده از عناصر چندرسانه‌ای و تکنیک‌های خلاقانه در ساخت و تدوین تیزرهای خوش‌ساخت تبلیغاتی اهمین زیادی در چگونگی معرفی و شناساندن برند به مخاطب دارد.

سناریو نویسی

سناریونویسی در تیزرهای تبلیغاتی باید توسط افرادی خلاق و متخصص در این زمینه انجام شود که به‌خوبی با محصولات یا خدمات یک برند آشنایی دارند و با علم به این آشنایی، محتوایی متناسب با سلیقه‌ی مشتریان این برند تولید می‌کنند. نشان دادن تمایزات محصول نسبت به رقبا به سبکی جذاب و خلاقانه، به پختگی یک سناریو کمک می‌کند.

رونمایی از محصول

اجرای مراسمی مانند رویدادهای ویژه‌ی تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی و ایده‌پردازی یک رویداد رونمایی از محصول به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

برگزاری مراسم

اجرای مراسمی مانند رویداد، همایش، کنفرانس و نشست‌های تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی، ایده‌پردازی، اجرا و برگزاری یک رویداد به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

استوری‌بورد

استوری‌بورد، شیوه‌ای آسان و جذاب برای نمایش ایده‌های شما، قبل از ساخت یک تیزر واقعی است.

روایت تصویری یک داستان به شما کمک می‌کند تا ایده‌ها و نظرات خود را قبل از اجرای اصلی ببینید و درصورت لزوم، امکان تغییر و اصلاح موارد مطرح‌شده در داستان را بررسی کنید. با این‌کار، ایده‌های جدید و جذابی را که ممکن است درطول پروژه به ذهنتان برسد از دست نخواهید داد و در هزینه و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید.

 

پیش نمایشی از نتیجه 10 سال سابقه کاری

0%

درصد رضایت مشتریان

0

تعداد پروژه های انجام شده

0

تعداد جایزه ها

0

تعداد مشتریان

بلاگ

بروز ترین مقالات علمی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی و تبلیغات
  • فیلمنامه تیزر تبلیغاتی: چگونه یک سناریوی تبلیغاتی بنویسیم؟

    تبلیغات دارای اجزایی از جمله شعار، فیلمنامه یا سناریو، تصاویر، علامت تجاری و طرح است. در حالی که برخی افراد ممکن است استدلال کنند که محتوای بصری مهمترین مؤلفه یک تبلیغ است، این مهم بدون فیلمنامه یا سناریوی تبلیغاتی وجود خارجی نخواهد داشت! به عنوان فردی که صاحب یک کسب و کار کوچک است، ممکن...
  • مود برد چیست و چگونه مودبرد درست کنیم؟

    مود برد (Mood Board) یک کلاژ فیزیکی یا دیجیتالی از ایده‌ها است که معمولاً در زمینه‌هایی مانند طراحی داخلی، مد و طراحی گرافیک استفاده می‌شود. خصوصا در صنعت تبلیغات. مودبرد بسیار بیشتر از اپلیکیشن Pinterest شما کاربرد دارد. ما را باور نمی کنید؟! در زیر، ما برخی از راه‌هایی را فهرست می‌کنیم که ایجاد مودبرد...
  • تیزر تبلیغاتی: راهنمای ساخت انواع تیزر با توجه به نیاز مشتری

    به عنوان یک سازنده یا تولید کننده محتوا، وظیفه شما تولید ویدیو، پیام و سبک مناسبی است که به بهترین وجه با نیازهای مشتریان شما مطابقت دارد. وظیفه شما این است که به طور انتقادی درباره داستانی که می‌خواهید بسازید، مخاطبی که برای آن جذاب است و چگونه می‌خواهید حرف های خود را برای اجرای...
  • تبلیغات VOD و انواع آن: چرا کسب و کارها باید از آن استفاده کنند

    به احتمال زیاد، شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که در سراسر جهان هر روز از VOD استفاده می‌کنند. این پرتقاضاترین راه برای تماشای ویدیو در سال 2021 است و می‌توان آن را در همه جا از سرگرمی گرفته تا تبلیغات پیدا کرد. اما اگر تعجب می کنید: “VOD چیست؟” یا «چرا اینقدر مهم است؟»...
  • اجاره بیلبورد: مراحل و استراتژی تبلیغات بیلبورد

    چگونه و با چه استراتژی تبلیغات بیلبورد انجام دهیم؟ در دنیای مدرن و پر سرعت امروز، رقابت بیش از هر زمان دیگری برای جلب توجه مصرف کنندگان وجود دارد. با فناوری جدید، استراتژی‌های بازاریابی جدیدی به وجود می‌آیند و همگام شدن با تغییرات گاهی اوقات کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر...
  • بازاریابی محتوایی با ویدیوهای کوتاه در سال 2022

    ویدئوهای کوتاه این روزها همه جا هستند. اکنون، همانطور که پلتفرم‌هایی مانند TikTok، Instagram Reels، YouTube Shorts، Google، LinkedIn و Pinterest امکانات ویدئوی کوتاه خود را گسترش می‌دهند، برندها همچنان باید به این موضوع توجه داشته باشند. در بررسی روندهای صنعت بازاریابی 2022 وبلاگ HubSpot، متوجه شدیم که بیش از نیمی از بازاریابان (51٪) که...
  • تفاوت مدیر با کارآفرین چیست ؟

    آیا عاشق کار مستقل هستید؟ یک ایده تجاری عالی دارید و می خواهید آن را از ایده به اجرا برسانید؟ آیا ایده مدیریت تیمی کارکنان را نمی پسندید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است و آرزو دارید که رئیس خود باشید، ممکن است از کار به عنوان یک فرد حرفه ای لذت ببرید....
  • نقش بیلبورد در تقویت بازاریابی B2B در کرونا

    تکمیل تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر بیلبورد می‌تواند به برندهای B2B کمک کند تا بالای قیف فروش خود را پر کنند. سایر محتوای بصری برند محورِ خارج از خانه و محیطی روی دیوارها، اتوبوس ها، کیسه های خرید و تقریباً هرگونه سطوح فیزیکی دیگری که قابل تصور باشد حک شده است. چیزی که به نظر می...
CLIENTSCLIENTSCLIENTS
تماس با ما