کمپین نویسی

تبلیغات نامنظم و پراکنده هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نمی‌کند. درواقع، نتیجه‌ی این‌گونه تبلیغات، اتلاف وقت، انرژی و هزینه‌ای‌ست که یک مجموعه به‌عنوان بودجه‌ی تبلیغات و مارکتینگ درنظر گرفته است.

در شروع فرآیند کمپین‌نویسی باید مواردی مانند طراحی، برنامه‌ریزی و اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت از اجرای کمپین، درنظر گرفته شود. در گام بعد، استفاده از یک ایده‌ی خلاقانه و تدوین یک پیام محتوایی ارزشمند و جذاب، مسیر کمپین شما را با خواست مخاطبانتان هم‌سو می‌کند. اجرای یک کمپین موفق، تنها با انتخاب رسانه‌ی مناسب برای انتشار محتوای تبلیغاتی شما امکان‌پذیر است.

تدوین

امروزه تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبلیغات مدرن اهمیت زیادی دارد.

جدا از تبلیغات متنی و نوشتاری، استفاده از عناصر چندرسانه‌ای و تکنیک‌های خلاقانه در ساخت و تدوین تیزرهای خوش‌ساخت تبلیغاتی اهمین زیادی در چگونگی معرفی و شناساندن برند به مخاطب دارد.

سناریو نویسی

سناریونویسی در تیزرهای تبلیغاتی باید توسط افرادی خلاق و متخصص در این زمینه انجام شود که به‌خوبی با محصولات یا خدمات یک برند آشنایی دارند و با علم به این آشنایی، محتوایی متناسب با سلیقه‌ی مشتریان این برند تولید می‌کنند. نشان دادن تمایزات محصول نسبت به رقبا به سبکی جذاب و خلاقانه، به پختگی یک سناریو کمک می‌کند.

رونمایی از محصول

اجرای مراسمی مانند رویدادهای ویژه‌ی تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی و ایده‌پردازی یک رویداد رونمایی از محصول به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

برگزاری مراسم

اجرای مراسمی مانند رویداد، همایش، کنفرانس و نشست‌های تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی، امکانات و شرایطی ویژه دارد.

حضور یک تیم متخصص و باتجربه درزمینه‌ی طراحی، ایده‌پردازی، اجرا و برگزاری یک رویداد به شما در خلق یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و ماندگار در ذهن مخاطبانتان کمک می‌کند.

استوری‌بورد

استوری‌بورد، شیوه‌ای آسان و جذاب برای نمایش ایده‌های شما، قبل از ساخت یک تیزر واقعی است.

روایت تصویری یک داستان به شما کمک می‌کند تا ایده‌ها و نظرات خود را قبل از اجرای اصلی ببینید و درصورت لزوم، امکان تغییر و اصلاح موارد مطرح‌شده در داستان را بررسی کنید. با این‌کار، ایده‌های جدید و جذابی را که ممکن است درطول پروژه به ذهنتان برسد از دست نخواهید داد و در هزینه و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید.

 

پیش نمایشی از نتیجه 10 سال سابقه کاری

0%

درصد رضایت مشتریان

0

تعداد پروژه های انجام شده

0

تعداد جایزه ها

0

تعداد مشتریان

بلاگ

بروز ترین مقالات علمی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی و تبلیغات
  • تقویم محتوایی اینستاگرام، بهترین راه های نگارش و برنامه ریزی

    اینستاگرام ممکن است به عنوان یک پلتفرم مناسب برای حساب های شخصی و کاربران تجاری باشد اما پتانسیل بیشتری برای بازاریابی بیش از آنچه شما فکر می کنید، دارد. بر اساس داده های داخلی این پلتفرم، از سال 2019، 90 درصد از کاربران آن از یک تجارت پیروی می کنند. بنابراین، چگونه می توانید برای...
  • نمونه بازاریابی درونگرا یا (اینباند مارکتینگ) در کسب و کار B2B

    آیا تا به حال از وب سایت یک شرکت یا رسانه های اجتماعی شان دیدن کرده اید و چیزی به طور غیر منتظره اما لذت بخش توجه شما را جلب کرده است؟! این که آیا یک ویدیوی جالب یا اینفوگرافیک فانتزی بود مهم نیست. مهم این است که محتوای آن برند حواس شما را به...
  • چگونه استراتژی توسعه بازار بنویسیم؟[الگوهایی برای برنامه ریزی]

    تجارت شما خوب می شود اما هنوز هم این سوال باقی مانده است: آیا می توانید فروش بیشتری داشته باشید؟ آیا فرصتی برای افزایش سهم بازار وجود دارد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوانید با انجام اقدامات متنوع، محصول خود را بیشتر کنید؟ شرکت هایی که امیدوارند درآمد خود را افزایش دهند می توانند این...
  • ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه

    تیزرهای عالی برای این ساخته می شوند تا توجه بینندگان را به خود جلب کنند. اشتیاق بیشتری در آنها ایجاد کنند؛ اما چگونه می توانید یکی را بسازید بدون اینکه زیاد به خودتان بپردازید؟ در این پست، ما تیزرها و بخشی از محتوایی را که ساختیم بررسی خواهیم کرد. همچنین به عناصر موفقیت آنها می...
  • بازاریابی آفلاین چیست و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    بازاریابی آفلاین چیست و چگونه می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند؟ بازاریابی آفلاین چیست؟ بازاریابی آفلاین دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، یعنی هر بازاریابی که آنلاین نیست. از بروشورها گرفته تا تبلیغات رادیویی و همه چیز در این بین. بازاریابی آفلاین و آنلاین ممکن است از نظر...
  • بازاریابی در کلاب هاوس (Club House) – نکات مهمی که هر بازاریاب باید بداند

    اگر اخیراً اخبار را خوانده اید یا در شبکه های اجتماعی گشت و گذاری داشته اید، احتمالاً در مورد برنامه جدید صوتی رسانه های اجتماعی به نام Clubhouse چیزی شنیده اید. کلاب هاوس یا Clubhouse به کاربران امکان می دهد به عنوان شنونده یا سخنران از مکالمه های صوتی استفاده کنند. در چند ماه گذشته...
  • ایده های خلاقانه تبلیغات محیطی با هزینه پایین

    بسیاری از مشاغل کوچک بودجه ای برای کمپین های بازاریابی گران قیمت مانند شرکت های بزرگ ندارند. با این وجود، هنوز هم می توان با استفاده موثر از انواع مختلف تبلیغات ارزان قیمت، تأثیر بزرگی حتی با بودجه اندک ایجاد کرد. در مورد تبلیغات در فضای باز یا تبلیغات محیطی یا تبلیغات بیلبوردی محدودیت های...
  • نحوه ایجاد تصویر اجتماعی جذاب برای تولید محتوا (social image)

    مفهوم social image یا تصویر اجتماعی چیست؟ تصویر اجتماعی یک شخص یا شرکت این است که دیگران در یک جامعه چگونه او را درک می کنند و می شناسند. به طور معمول، افراد سعی می کنند با توجه به آنچه دیگران در مورد آنها فکر می کنند، مقبولیت بیشتری برای خود ایجاد کنند. برخی از...
CLIENTSCLIENTSCLIENTS
تماس با ما